Zozo, je hebt dus wel geld over voor een weekendje Antwerpen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:15 schreef xaban06 het volgende:
Trouwens, weekendje Antwerpen, wie had het laatst over chocolade. Belgische bonbons getiriyim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe beloftes maken zonder eerst de oude in te lossen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:15 schreef xaban06 het volgende:
Trouwens, weekendje Antwerpen, wie had het laatst over chocolade. Belgische bonbons getiriyim
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nieuwe beloftes maken zonder eerst de oude in te lossen..
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zozo, je hebt dus wel geld over voor een weekendje Antwerpen.UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dan ook geen belofte, maar een voorstel, afhankelijk van de persoon wil ik het wel meenemen. Ambi icin getirimquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bos laf karin doyurmaz dat is duidelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echte charmeur hè, jij was vrijgezel toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belofte, maar een voorstel, afhankelijk van de persoon wil ik het wel meenemen. Ambi icin getirimEn ook voor Borte om haar vetniveau op pijl te houden
![]()
Als ik van jou Belgische bonbons krijg, dan scheld ik je mijn deel van je schuld kwijt (ongeveer ¤ 30).quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belofte, maar een voorstel, afhankelijk van de persoon wil ik het wel meenemen. Ambi icin getirimEn ook voor Borte om haar vetniveau op pijl te houden
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die oh weglaten en vervangen voor een saaaang is veel authentieker
Bekliyorum.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
![]()
witte chocola ook goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Staat er al een tijdje. Bende chocola istiyorum.
Als je toegeeeft dat je Ambi bent, dan krijg je chocola.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Staat er al een tijdje. Bende chocola istiyorum.
kan je niet doen alsof je ambi bent?quote:
Nee. Want zie op mn tafel nog wat chocola liggenquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan je niet doen alsof je ambi bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |