Wie Ambi of stimorol?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik pest haar niet, ik plaag haar alleen maar.
Ben je er nog steeds?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oh mi gado, wat een obsessie.
Kan ik nu veilig vertrekken nu jullie gezellig verder kunnen kletsen?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik pest haar niet, ik plaag haar alleen maar.
Kombamwa nekoquote:
Oh mi gado? Denk je nu dat je stoer bent of zo, sen delisin.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oh mi gado, wat een obsessie.
Kan ik nu veilig vertrekken nu jullie gezellig verder kunnen kletsen?
Halloquote:
Ik ben geen dokter. Ik ben nog maar een tweedejaars student, en over antibiotica leer ik nu pas een beetjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
Gast, wat zeg jij allemaal? Ik wil graag weten of Julis iets weet over antibiotica.
Met die drie woorden heeft ze mij in ieder geval overtuigd dat ze Ambi is. Behalve dat ze als newbie wist dat ze Julis vragen zou kunnen stellen over antibiotica, gebruikt ze dus ook een uitdrukking die o.a. wordt gepost in KLB-SC, waar zij vroeger in heeft gepost.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Oh mi gado? Denk je nu dat je stoer bent of zo, sen delisin.
Ik vind ''oh mi gado'' echt niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met die drie woorden heeft ze mij in ieder geval overtuigd dat ze Ambi is. Behalve dat ze als newbie wist dat ze Julis vragen zou kunnen stellen over antibiotica, gebruikt ze dus ook een uitdrukking die o.a. wordt gepost in KLB-SC, waar zij vroeger in heeft gepost.
Die oh weglaten en vervangen voor een saaaang is veel authentiekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:08 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik vind ''oh mi gado'' echt niks.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met die drie woorden heeft ze mij in ieder geval overtuigd dat ze Ambi is. Behalve dat ze als newbie wist dat ze Julis vragen zou kunnen stellen over antibiotica, gebruikt ze dus ook een uitdrukking die o.a. wordt gepost in KLB-SC, waar zij vroeger in heeft gepost.
Ik stop over een kwartiertje al, maar ik werk vandaag dan ook thuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stopt met werken vanaf ~16.00 toch?
Vandaag ben ik 'vrij'quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik stop over een kwartiertje al, maar ik werk vandaag dan ook thuis.
Wb Oh mi gado: stopzin van m'n nichtjes. Totaal geen moer te maken met fokquote:Op vrijdag 1 november 2013 06:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |