Triggershot, ik vraag het morgen de huisarts wel. Bedankt voor je vragen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kucukken cimnastikte hep en son beni secerlerdi. Galiba ruhumda derin bir iz birakti, ve sosyal yapim pek gelismedi.
[..]
Je gaat aan Julis suicidale vragen stellen?
Als het een simpel vraag is kan jS. je ook wel helpen denk ik?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Triggershot, ik vraag het morgen de huisarts wel. Bedankt voor je vragen.
Kalsin sagol. Bir soru sordum beni adam ettiniz, kadin etinniz, mikrop ettiniz amk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het een simpel vraag is kan jS. je ook wel helpen denk ik?
Laten we het op houden op besmettelijke tranny dan, als compromis?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kalsin sagol. Bir soru sordum beni adam ettiniz, kadin etinniz, mikrop ettiniz amk.
Doe wat je wil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laten we het op houden op besmettelijke tranny dan, als compromis?
is stimorol ambipur?quote:
Jij wilt zeggen dat je niet Ambi bent, hastamisin sen ya?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
De connectie met ambi stoort me wel, maar dat zou kunnen liggen aan het feit dat ik op dit moment doodziek ben. Of omdat jij het continu roept,, ondanks dat ik zeg nee.
Ik weet het niet. Hastayim, gidip yatim bari olmeden. Houdoe.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt domme vragen stel jij.
Ik blijf 't niet meer herhalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je niet Ambi bent, hastamisin sen ya?
Tamam A(m)bi, kizma.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik blijf 't niet meer herhalen.
Ik weet het ook niet precies, Stimorol- ontkent dat ze Ambipur is, maar het komt wel van de persoon die postte met Ambipur, dus allemaal heel erg verwarrendquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Dit gedoe begint mij te vervelen. Gidiyorum. Eyvallah. Grussen, Stimorol-.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, ik ga zo mijn account shredderen.Succes met de Ramadan en wellicht tot ooit!
i knowquote:
Pest haar nou niet eikel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ga je dit account ook shredderen?
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Dit gedoe begint mij te vervelen. Gidiyorum. Eyvallah. Grussen, Stimorol-.
was da?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ga je dit account ook shredderen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |