Basis is dus exclusief vlucht en overnachtiging? Ik dacht de basis is inclusief vlucht maar exclusief overnachtiging en transport in Turkije. Jammerquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
All-in is inclusief vlucht en hotelovernachting, basis is exclusief (op eigen gelegenheid). Het verschil tussen basis en all-in is iets van ¤ 500, voor iets meer geld kan ik er twee weken blijven in plaats van een dag of drie.
Succes en veel plezier!quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Over anderhalve dag ben ik in Istanbul!![]()
![]()
Over 2,5 dag ga ik (hoogstwaarschijnlijk) naar de wedstrijd tussen FB en GS kijken, in het stadion.![]()
Over vier dagen neem ik afscheid van mijn contactlenzen en (reserve)bril.![]()
![]()
Over twee weken kom ik weer terug naar Nederland.![]()
![]()
Basis is gewoon puur het onderzoek, de behandeling en de controles.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Basis is dus exclusief vlucht en overnachtiging? Ik dacht de basis is inclusief vlucht maar exclusief overnachtiging en transport in Turkije. Jammer
Maar nog steeds is het waard om te doen. Zal erover nadenken. Moet je lang wachten alvorens je aan de beurt komt, of enkele weken maar?
Thanks voor de informatie! Dat is wel mooi kut dan. En bij de vooronderzoek? Ook paar dagen geen lenzen in?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Basis is gewoon puur het onderzoek, de behandeling en de controles.
Ik heb de afspraak pas vorige week maandag gemaakt (voor aanstaande dinsdag). Het kon eerder, maar het moest wel passen in mijn reisschema.
Houd er rekening mee dat indien je lenzen draagt dat je deze minstens twee weken vóór de behandeling niet meer mag dragen. Ik loop dus al twee weken rond met een el-cheapo bril.
Voor het vooronderzoek is het ook de bedoeling dat je de vijf dagen ervoor geen contactlenzen gebruikt. Contactlenzen vervormen je hoornvlies namelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks voor de informatie! Dat is wel mooi kut dan. En bij de vooronderzoek? Ook paar dagen geen lenzen in?
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je!
* sylvesterrr gaat z'n koffer pakken.
Hmmke.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor het vooronderzoek is het ook de bedoeling dat je de vijf dagen ervoor geen contactlenzen gebruikt. Contactlenzen vervormen je hoornvlies namelijk.
Wassuuupquote:
Ik zal jouw moeder eens indexeren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:23 schreef hugecooll het volgende:
even alle namen van posters in deze reeks indexeren
nou nouquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zal jouw moeder eens indexeren.
Onkruid vergaat nietquote:
Daar heb je wel geld voor?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmmke.
THY heeft een leuke aanbieding naar Istanbul.
EUR 123,- retour naar Ataturk. Straks ook eens kijken naar hotelletjes, hotel waar ik begin dit jaar ergens verbleef was 130/140 euro per nacht
Ik zie niet in hoe die twee met elkaar in verbinding staan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een vermoord kind vind je niet boeiend maar het plaatsen van een harteloze, onbeschofte reactie wel?
Geld is het probleem niet. Hij ist een meisje, erkek adam soz verirse arkasinda kalir. Te oka!quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet. Hij ist een meisje, erkek adam soz verirse arkasinda kalir. Te oka!
Hadi len, geld groeit niet op mijn rugquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet. Hij ist een meisje, erkek adam soz verirse arkasinda kalir. Te oka!
Je hebt voor de rest wel alle eigenschappen van een yidde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hadi len, geld groeit niet op mijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |