Micoclyne ofzo..... Unuttum beeee. Ben te lui om ze te pakken hehhhehequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef Julis het volgende:
[..]Auch. Ik heb ook tinnitus.
Iets met een M, hmm. Ik heb een lijst met antibotica-namen hangen boven mijn bed die ik moet leren
. Enige waarvan ik weet dat het ototoxische bijwerkingen kan hebben zijn de aminogylcosiden (is het Micromonospora?). Maar het zal wel niet. Maar ik hou van raadsels
. Maar ik weet er nog te weinig over om te kunnen raden : (.
Neeuh. Iedereen mag weten dat jij hier de meisjes hebt lastig gevallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Pas je post even aan, dit moet tussen ons blijven!
Wel opmerkelijk dat Nederland rood gekleurd is terwijl de buren blauw zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:35 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Turken zijn relatief depressief volgens deze kaart. En dat terwijl het alleen gaat om klinisch gediagnosticeerde depressie.
Ja, hè, Zou het zijn dat ze in Nederland sneller geneigd zijn die diagnose stellen? Of juist andersom? Of zijn de mensen in Nederland juist meer depressief? Wel apart om te zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat Nederland rood gekleurd is terwijl de buren blauw zijn.
Zou je in Nederland vergeleken zeg Duitsland of Belgie sneller in aanmerking voor een uitkering komen met een dergelijke diagnose? Dat zou ook een rol kunnen spelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, hè, Zou het zijn dat ze in Nederland sneller geneigd zijn die diagnose stellen? Of juist andersom? Of zijn de mensen in Nederland juist meer depressief? Wel apart om te zien.
De volgorde klopt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hastayim. Geberdim, geberecem.
Geniet ze!quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Over anderhalve dag ben ik in Istanbul!![]()
![]()
Over 2,5 dag ga ik (hoogstwaarschijnlijk) naar de wedstrijd tussen FB en GS kijken, in het stadion.![]()
Over vier dagen neem ik afscheid van mijn contactlenzen en (reserve)bril.![]()
![]()
Over twee weken kom ik weer terug naar Nederland.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
Sinds el presidente is overgegaan naar dimachaerus is hij een stuk rustiger geworden.
Wat kost zo een laserbehandeling?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Over anderhalve dag ben ik in Istanbul!![]()
![]()
Over 2,5 dag ga ik (hoogstwaarschijnlijk) naar de wedstrijd tussen FB en GS kijken, in het stadion.![]()
Over vier dagen neem ik afscheid van mijn contactlenzen en (reserve)bril.![]()
![]()
Over twee weken kom ik weer terug naar Nederland.![]()
![]()
veel opties en veel variatie in tarieven. Waarom kies je voor deze optie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://dunyaeye.nl/kosten-data/
Ik ga voor IntraLase Lasik + Wavefront (basis).
Bij IntraLase Lasik gebruiken ze geen mesje, dat is bij Lasek (wat ¤ 400 tot ¤ 500 goedkoper isquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
veel opties en veel variatie in tarieven. Waarom kies je voor deze optie?
Ik wil het ook laten doen ben alleen een mietje als ze gaan snijden in mijn oog. Of hoeft dat tegenwoordig niet meer?
Zijn die prijzen inclusief vlucht of exclusief?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij IntraLase Lasik gebruiken ze geen mesje, dat is bij Lasek (wat ¤ 400 tot ¤ 500 goedkoper is).
Aangezien ik geen mesje wil moet ik wel voor IntraLase Lasik kiezen, dan blijven er nog maar twee opties over: met en zonder wavefront. Het voordeel van Wavewfront is dat het een stuk nauwkeuriger en de afwijkingen dus beter gecorrigeerd kunnen worden.
All-in is inclusief vlucht en hotelovernachting, basis is exclusief (op eigen gelegenheid). Het verschil tussen basis en all-in is iets van ¤ 500, voor iets meer geld kan ik er twee weken blijven in plaats van een dag of drie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn die prijzen inclusief vlucht of exclusief?
Bij de All-in pakket staat er namelijk:
Retourvlucht met Transavia/Turkish Airlines of KLM
Dus lijkt mij dat de prijzen inclusief vlucht zijn?
Ik zit er ook aan te denken om het te laten doen, ergens in maart, wanneer het snel donker is
Prijzen zijn ook inclusief hotel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |