Waarom een mooie beflap verpesten met sausquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon even 250 gram biefstuk met pepersaus, voor tussendoor ofzo.
Omdat pepersaus heul kei lekker isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom een mooie beflap verpesten met saus
Ja hoor, daar kan ik wel een avondje zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je dit vast ook wel goed te doen vinden: http://meatandco.com.mt/w(...)tandcolatestmenu.pdf
Anders ik wel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kan ik wel een avondje zitten.
wij zouden zo'n goed stel zijnquote:
Onze dongeltjes zouden goede verbinding makenquote:
Bali biefstuk bij loetjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik zin in biefstuk
Van die heule dikke malse lappen.... van de Sopranos of Loetje of zo
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat pepersaus heul kei lekker is
Hij moet er alleen niet in gaan zwemmen, da's sunt van t vlees.
Ja, bij de falaffel tent of zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Godtje het volgende:
GVD 40 min om te eten in de buurt van Tuschinkski! Dat kan toch heul niet!
Wil jij mijn USBverlengkabeltje zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze dongeltjes zouden goede verbinding maken
Ik ben er pas 1x geweest en toen had ik gewoon de normale volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil jij mijn USBverlengkabeltje zijn.
Zit toch zo'n wok-to-go? Das prima te eten, of anders gewoon bij de ierse pub, dat red je wel in 40 min.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Godtje het volgende:
GVD 40 min om te eten in de buurt van Tuschinkski! Dat kan toch heul niet!
Belachelijk duur, die messen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ze verkopen ook messen zie ik, handig als je ruzie krijgt met je date.
I'm receiving you, wide and clear!quote:
Toch niet te wide hoop ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm receiving you, wide and clear!
Als je er maar geen islamitische gebeden bij uitspreekt, anders zou het dierenmishandeling zijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Hoe zou dit smaken?![]()
http://vitaminl.tv/video/548?ref=fbs&fb_source=message
Ja, dàt kan natuurlijk niet he?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er maar geen islamitische gebeden bij uitspreekt, anders zou het dierenmishandeling zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |