Moving castle, mononoke en die ene met die heks en die ene met de mijnstad zijn nest goed op zich.quote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb alleen Spirited Away gezien, maar heb nou niet het verlangen om er nog meer van te zien.
HaJeequote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie heeft die Pietenmuts eigenlijk op je UI geplaatst? Mooi gedaan
Hmm, het is meer de stijl die me niet zo aanspreekt. Zoals bizarre dingen die worden vertoond als de normaalste zaak van de wereld (vissen in Ponyo, de geesten en SA), en nog meer dingen. Ik kan het niet echt goed uitleggen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moving castle, mononoke en die ene met die heks en die ene met de mijnstad zijn nest goed op zich.
Ghibli is het Disney van de anime, die hebben soms goede en soms matige. Gewoon een kansje geven, in het ergste geval zet je hem na tien minuten uit.
Zeker Moving castle even checken.
Stoort dat je? Het is maar Magisch Realisme. Het is niet alsof het zeldzaam is in anime --en zelfs niet in het proza van moderne (japanse) schrijvers. Ik denk dat ik het liever heb dan Science Fiction waar sommige auteurs allerlei bestaande concepten (vaak verkeerd) uitleggen om tot eenzelfde resultaat te komen of Fantasy wat gebruikt maakt van een even zo onzinnig maar ouder canon van wat je ook magisch realisme (of misschien is mythologie toepasselijker) zou kunnen noemen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:57 schreef Kyubey het volgende:
bizarre dingen die worden vertoond als de normaalste zaak van de wereld (vissen in Ponyo, de geesten en SA), en nog meer dingen.
Ja, dat is wat ik zocht!quote:Op zondag 3 november 2013 19:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stoort dat je? Het is maar Magisch Realisme. Het is niet alsof het zeldzaam is in anime --en zelfs niet in het proza van moderne (japanse) schrijvers. Ik denk dat ik het liever heb dan Science Fiction waar sommige auteurs allerlei bestaande concepten (vaak verkeerd) uitleggen om tot eenzelfde resultaat te komen of Fantasy wat gebruikt maakt van een even zo onzinnig maar ouder canon van wat je ook magisch realisme (of misschien is mythologie toepasselijker) zou kunnen noemen.
Witte piet.....ga terug naar je eigen landquote:Op zondag 3 november 2013 19:15 schreef Kyubey het volgende:
ΛΛΛΛΛ
◥▶̸̱◀◤ who the hell do you think I am
gr gr
Ryuko-piet. Mijn pietenpak heeft speciale krachten, en bestaat voor 100% uit levensvezel.quote:Op zondag 3 november 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Witte piet.....ga terug naar je eigen land.
Johquote:Op zondag 3 november 2013 20:16 schreef marp0 het volgende:
Gister pas begonnen met Kill la Kill, zeer vermakelijk moet ik zeggen
Vervang Fukushima door Tokio en dan heb je Coppelion. Of bedoel je een anime over bestuurlijke incompetentie bij Tepco? Dat laatste lijkt me wat minder na zojuist gisteren het laatste deel van De Prooi gezien te hebben en ik ben eerlijk gezegd ook niet zo heel enthousiast over Coppelion.quote:Op zondag 3 november 2013 21:03 schreef mschol het volgende:
zouden ze het in japan trouwens aandurven om een anime over fukushima te maken? stiekem wel benieuwd wat ze daarvan zouden breien
quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vervang Fukushima door Tokio en dan heb je Coppelion.
quote:From that area a distress signal is received. The Self Defense forces dispatch three girls from the special unit Coppelion to search for survivors
ik bedoel meer het hele verhaal: de voorgeschiedenis, de ramp en de daarbij behorende hectiek voor het personeel en uiteraard de nasleep.quote:Of bedoel je een anime over bestuurlijke incompetentie bij Tepco? Dat laatste lijkt me wat minder na zojuist gisteren het laatste deel van De Prooi gezien te hebben en ik ben eerlijk gezegd ook niet zo heel enthousiast over Coppelion.
quote:
Kopieer dan meteen het hele plot.quote:In 2016, a catastrophe occurs after a nuclear meltdown from the nearby Odaiba nuclear power plant contaminates Tokyo, forcing the government to order its citizens to evacuate. 20 years later, Tokyo has become a ghost town due to the high levels of radiation which the government has banned entry for anyone. When a distress signal is received from Tokyo, the Japan Ground Self-Defense Force dispatches 3 teenage girls from the Dispatch 3 Special Force Coppelion. Due to genetic engineering, the Coppelions are immune to radiation while also possessing special skills. Thus the Coppelions journey to the ruined capital to find survivors.
Als het zou bestaan zou ik er ongetwijfeld een paar afleveringen van proberen, maar ik vraag me af of er iemand is die dat verhaal zou kunnen bewerken tot een tekenfilm die recht doet aan de tragedie die het was. Het liefst dan ook zonder een politiek punt te maken, de slachtoffers aan te stoten, schuldigen aan te wijzen en paranoia over kerncentrales aan te wakkeren.quote:[..]
ik bedoel meer het hele verhaal: de voorgeschiedenis, de ramp en de daarbij behorende hectiek voor het personeel en uiteraard de nasleep.
Ik vond de moed van de personages in het begin nog er leuk. Totdat de hoofdpersoon voor een hele klas bekende dat hij iemand verkracht had om haar stilheid te excuseren. Dat vond ik dan weer veel te ver gaan.quote:
Inderdaad!quote:
Wacht, dat was ik vergeten.quote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de moed van de personages in het begin nog er leuk. Totdat de hoofdpersoon voor een hele klas bekende dat hij iemand verkracht had om haar stilheid te excuseren. Dat vond ik dan weer veel te ver gaan.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat, je bedoelt Kokoro Connect?
quote:
quote:You do not have permission for this request /images/kotoko_i_see_what_you_did_there_small.jpg
Welke man?quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb het niet eens afgekeken. Had er geen zin meer in nadat ze die man belachelijk hadden gemaakt.
dat was voor mij juist de reden dat ik doorkeek.quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb het niet eens afgekeken. Had er geen zin meer in nadat ze die man belachelijk hadden gemaakt.
http://media.goboiano.com/read-more-news.php?id=1005quote:
Oke. Dat kanquote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
dat was voor mij juist de reden dat ik doorkeek.
Oh dat ''schandaal''. Niet dat de kwaliteit van de serie daardoor afnam ofzo.quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://media.goboiano.com/read-more-news.php?id=1005
http://www.sutoraikuanime.com/2012/09/kokoro-connect-scandal.html
[..]
Oke. Dat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |