Robin?jij?quote:Op zondag 3 november 2013 00:26 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is er een jarig...
Hetzer gonna hetz, Kwakkers gonna kwak, Gakkers gonna gak.quote:Op zondag 3 november 2013 00:26 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is er een jarig...
Raad nog eensquote:Op zondag 3 november 2013 00:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijkt nu Kill la Kill 01 1080P*
Heb net(rond 23:05 eigenlijk) tweede HDD gezeik met hardwarepermissies opgelost,kan nu eindelijk grote bestanden opslaan op mijn tweede 1 TiB schijf.Gelijk erna SABnzbd+ goed configuren(nieuwe keys aanmaken en download map locatie aanpassen) en test download doen.
Wel 3/6/10 maanden later dan gepland,maar komende 15 maanden koop ik voorlopig geen extra harde schijf.Overigens was dit werkje wel erg makkelijk om te doen,weer eens wat geleerd met een Unix-like OS.
[..]
Robin?jij?
Hetzerquote:Op zondag 3 november 2013 00:26 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is er een jarig...
jij dus??quote:Op zondag 3 november 2013 00:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hetzer gonna hetz, Kwakkers gonna kwak, Gakkers gonna gak.
[..]
Raad nog eens
Wie dan?quote:Op zondag 3 november 2013 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hetzer
Snap nog niet dat die kids geen derp gun monteerden en golden ammo erin knalden.
Ah yes, chownquote:Op zondag 3 november 2013 00:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijkt nu Kill la Kill 01 1080P*
Heb net(rond 23:05 eigenlijk) tweede HDD gezeik met hardwarepermissies opgelost,kan nu eindelijk grote bestanden opslaan op mijn tweede 1 TiB schijf.Gelijk erna SABnzbd+ goed configuren(nieuwe keys aanmaken en download map locatie aanpassen) en test download doen.
Wel 3/6/10 maanden later dan gepland,maar komende 15 maanden koop ik voorlopig geen extra harde schijf.Overigens was dit werkje wel erg makkelijk om te doen,weer eens wat geleerd met een Unix-like OS.
Kijk maar verderquote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kill La Kill ep.01,WTF was ik nou aan het kijken??![]()
Unix is veel ouder(22 jaar tegen de tijd dat Linux kernel versie 0.01 uit is)quote:
1e aflevering pas gezienquote:
Weet ik, hoezo?quote:Op zondag 3 november 2013 01:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Unix is veel ouder(22 jaar tegen de tijd dat Linux kernel versie 0.01 uit is)
Ik beweerde toch ook niet iets anders?quote:Op zondag 3 november 2013 01:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Linux is juist een Unix-like,net als MacOS 10.x(heeft wel een Unix certificatie)
nou nouquote:Op zondag 3 november 2013 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik beweerde toch ook niet iets anders?
MacOS 9 was toch rampzalig en clusterfuck?quote:Op zondag 3 november 2013 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
En godzijdank dat Apple is overgestapt op Unix met OSX, wel eens met OS9 gewerkt?
yishquote:Op zondag 3 november 2013 01:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
MacOS 9 was toch rampzalig en clusterfuck?
*Geeft DeZwabber een Linux distro met kernel 3.11.x*quote:Op zondag 3 november 2013 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat me hier niet achter met ME, ik wacht nog op driversupport
-> DIGquote:Op zondag 3 november 2013 13:47 schreef MAHL het volgende:
Noem mij een noob maar wat is nou eigenlijk het praktisch voordeel van Ubuntu custom OS dinges vergeleken met gewoon een degelijke Windows 7 bak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |