GuP moet ik nog kijken, tis echt beroerd hoeveel ik achterloopquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
oh ja, die vonden ze zo gnant he? Vonnem wel geinig, lijkt mij grappig om ook eens te doen.
ehh, +1, wtfquote:
Haha, je hoeft er geen haast mee te maken. Hij is wel grappig maar het verhaal is natuurlijk vrij slap. Daar hoef je het niet voor te doen. Setting is wel erg leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
GuP moet ik nog kijken, tis echt beroerd hoeveel ik achterloop(hoofdzakelijk omdat ik mijzelf niet de tijd gun 1 tot 5 afleveringen per avond te kijken, op een reguliere basis)
oh, ik verwacht er ook niet veel van hoor, het was meer in het algemeen dat ik zo achterloop en mijzelf maar geen tijd geef.. (zou ik dat wel doen, had ik gewoon het huidige seizoen mee gaan volgen denk ik)quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, je hoeft er geen haast mee te maken. Hij is wel grappig maar het verhaal is natuurlijk vrij slap. Daar hoef je het niet voor te doen. Setting is wel erg leuk.
Ik kijk dagelijks ook maxium 2 afleveringen/dag... en loop ook immens achterquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
GuP moet ik nog kijken, tis echt beroerd hoeveel ik achterloop(hoofdzakelijk omdat ik mijzelf niet de tijd gun 1 tot 5 afleveringen per avond te kijken, op een reguliere basis)
quote:-----------------------------------------------------------------------
Note: This is an automatically generated email – please do not reply to it.
-----------------------------------------------------------------------
Hi
DAISUKI Simulcast Streaming NEWS
At DAISUKI, you can enjoy simulcast: We are streaming brand new anime series that are broadcasting in Japan NOW! Each episode will be uploaded with subtitles right after the airing in Japan. Of course you can watch the episodes for free!
KILL la KILL episode 5(01/November/2013 at 3:30 JST〜)
https://www.daisuki.net/movies/watch/0Hc/5Ic
Check out more news about DAISUKI:
Face book:https://www.facebook.com/daisuki.net
Twitter:https://twitter.com/daisuki_inc
■□■□■□■□■————————————————————
DAISUKI Inc.
DAISUKI.net: https://www.daisuki.net/
————————————————————■□■□■□■□■
25!quote:
Ik heb wel feels bij die Kabuto backstory, echt een triest verhaal. Een van de weinige momenten dat de anime de manga eer aan doet trouwens, echt een goede flashbackquote:
Shingeki no Kyojin / Attack on Titan. D hype van afgelopen seizoen. En terechtquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:17 schreef JaqenHghar het volgende:
10 internetpunten voor degene die mij hierbij kan helpen!
Ik kan de naam van een anime serie niet meer vinden, maar weet wel hoe het begin van aflevering 1 begint.
Een japans dorpje (open deur haha), valt in stilte terwijl de inwoners verschrikt omhoog kijken naar een muur waar een menselijk achtige reus overheen kijkt/klimt. Deze reus heeft echter geen vel (of dat lijkt zo), en je ziet de spieren van die reus.
Het is een vrij nieuwe anime serie. Tussen 2009 en nu.
Muh mainstream shit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Shingeki no Kyojin / Attack on Titan. D hype van afgelopen seizoen. En terecht
Oh man you my saviour, here is all my internets for the day.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Shingeki no Kyojin / Attack on Titan. D hype van afgelopen seizoen. En terecht
Shingeki no Kyojin iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:17 schreef JaqenHghar het volgende:
10 internetpunten voor degene die mij hierbij kan helpen!
Ik kan de naam van een anime serie niet meer vinden, maar weet wel hoe het begin van aflevering 1 begint.
Een japans dorpje (open deur haha), valt in stilte terwijl de inwoners verschrikt omhoog kijken naar een muur waar een menselijk achtige reus overheen kijkt/klimt. Deze reus heeft echter geen vel (of dat lijkt zo), en je ziet de spieren van die reus.
Het is een vrij nieuwe anime serie. Tussen 2009 en nu.
Maar dat is alleen omdat ik Naruto al zo lang volg.quote:
zo noemen "geeks" dat jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya/bonjour*
[..]
LOL
[..]
Nee,dat noem je hammerspace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |