Ah, ik ben niet de enigequote:Op maandag 4 november 2013 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het grootste probleem ermee is voor zo ver het mij betreft hoeveel beslag het legt op mijn schattige CPU. Het maakte het terugspoelen en tussen ondertitels schakelen trager dan ik gewend ben van MPC.
De bestandsgrootte van Log Horizon 5 van Horriblessubs was toch niet ongewoon?quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige
Log Horizon deed het gisteravond niet! En dat was HorribleSubs.
Wat is dat en wil ik het ook?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
Postbode is net langs geweest,mijn FF13-2 Ultimate Hits(AS) spel is binnen.![]()
Wist niet eens dat HK Post zo snel was tegenwoordig.
ik gok: Final Fantasy 13-2quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De bestandsgrootte van Log Horizon 5 van Horriblessubs was toch niet ongewoon?
[..]
Wat is dat en wil ik het ook?
Oh vandaag doet hij het welquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De bestandsgrootte van Log Horizon 5 van Horriblessubs was toch niet ongewoon?
[..]
Wat is dat en wil ik het ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
......
http://www.crunchyroll.co(...)a-kill-bikini-pin-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |