quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef hoink581 het volgende:
Haha, ja supergrappig weer hoor jongens. Beetje misbruik maken van goedgelovigheid.
Maarre, wanneer is het nu eindelijk afgelopen met dat kinderachtige gejank tussen Durex en Wiwa de hele tijd?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef DontManageTheAnger het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ik lees al een tijdje mee, het is hoog tijd om ook maar eens met jullie te komen spelen. Ik zie dat jullie aan het racen zijn, kan ik een invite krijgen? Mijn PSN is NotProtectedByDurex.
Welkomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef DontManageTheAnger het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ik lees al een tijdje mee, het is hoog tijd om ook maar eens met jullie te komen spelen. Ik zie dat jullie aan het racen zijn, kan ik een invite krijgen? Mijn PSN is NotProtectedByDurex.
Is dit je dank voor je Tailgater schoftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef cropolite het volgende:
Picoo :$ sorry (k) wiwa dwong me :p
Stuur eens een invite picooooquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is dit je dank voor je Tailgater schoft
Pico reed eerste en ik had iemand ingehuurd om hem eraf te rijden terwijl ik zelf 2e was en daardoor wonquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Pico reed eerste en ik had iemand ingehuurd om hem eraf te rijden terwijl ik zelf 2e was en daardoor won
goedzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb pico alweer terugbetaald in natura hoor
We hebben pico samen in natura betaald <3quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb pico alweer terugbetaald in natura hoor
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef kensei het volgende:
Pico shine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |