ik ben geen hostquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Invite hem gewoon man. lullig hoor
ik kan je 1 regelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Heeft er iemand toevallig een tailgater ergens staan die ik mag hebben
Kijk die hosswlaar danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik kan je 1 regelen.
Ik start nu een sessie, nog mensen die willen racen?
Staat je moeder nog niet onderaan de trap dat je naar bed moet?quote:
Nee mopje, ik woon al een tijdje niet meer thuis. Als het een grap moest zijn dan is het erg goed gelukt, er lachen ons allemaal stuk!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Staat je moeder nog niet onderaan de trap dat je naar bed moet?
Leer jij nou eerst maar schrijven ;-)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Nee mopje, ik woon al een tijdje niet meer thuis. Als het een grap moest zijn dan is het erg goed gelukt, er lachen ons allemaal stuk!
Ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef Divje het volgende:
Wie heeft de crew verwijderd? WAT IS DIT
serieus, ik kom niet op rsc
Ja is waarheid #Kwaatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
Je gaat nu toch niet menen dat de crew is opgeheven vanwege dit gedonder hè?
Ja man echt kut #KWAATquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
Hij is er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |