Op z'n FOK!s: dit dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef Mainport het volgende:
Schaak is een geavanceerde vorm van boter kaas en eieren waar je met gememoriseerde zetten en trucjes en veel oefening de tegenstander kunt verslaan.
Net zoals boter kaas en eieren en vier op een rij is schaak een puzzel met een tegenstander, alleen dan met veel meer mogelijkheden. Of vind je topdammers ook van die geniale geesten?
Gebakken spekjes zijn bij uitstek iets wat je in een maaltijdsalade kwijt kan. Waar gaat de vergelijking met avocado's mank?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Mainport het volgende:
Dammen is bij uitstek de sport waar je door middel van het onthouden van zetten en trucjes de beste in kunt zijn. Waar gaat precies de vergelijking mank met schaak?
Waarom zou je schaken als je morgen onder een auto kunt komen?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Gebakken spekjes zijn bij uitstek iets wat je in een maaltijdsalade kwijt kan. Waar gaat de vergelijking met avocado's mank?
Met schaken leer je af gepakt te worden, toch ?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Mainport het volgende:
Waarom zou je schaken als je morgen onder een auto kunt komen?
Omdat ik dat leuk vind om te doen. Vertel me eens, MP, wat bedoel je eigenlijk met dat 'onthouden van zetten' en 'trucjes'? Je laat het net voortkomen alsof je daadwerkelijk een idee hebt waar je het over hebt,- maar dat betwijfel ik. Licht dat eens toe, als je wil.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Mainport het volgende:
[..]
Waarom zou je schaken als je morgen onder een auto kunt komen?
M'n opa was er verzot op. Zijn steen vermeldt dan ook; Hij is uitgespeeld.quote:
Bedoel je hiermee dat je mijn zinnen niet begrijpt?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef JAM het volgende:
Precies dezelfde kwaal waar jij aan lijdt, nietwaar, MP?
Ik dacht altijd dat LelijKnap een kloon was van Mainport en dat je met 'je' ze dus allebei al had aangesproken.quote:
Ik een kloon van een ander ? Eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd dat LelijKnap een kloon was van Mainport en dat je met 'je' ze dus allebei al had aangesproken.
Nou, vooruit, ik zal maar doen alsof het een grapje van je is.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik een kloon van een ander ? Eerder het tegenovergestelde.
Er trapt altijd wel iemand in.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef Gellius het volgende:
Daar trappen we niet meer in, Claudia.
Ah, dank!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Gellius het volgende:
Er komt natuurlijk een dag, dat zelfs niet meer opgaat. Dan is er altijd nog het boek van Capablanca. Daar heb ik uit leren schaken, als jongen.
Ik schaak beroerd, overigens.
Daar ben ik ook mee begonnen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:41 schreef Gellius het volgende:
Ik hou wel van Risk. Of Axis & Allies.
Mijn moeder heeft laatst nog een puzzel van ons koningspaar gemaakt. Maar dan wel aan een tafel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef Gellius het volgende:
Ik maak op het moment geregeld vloerpuzzels.
Ja, ook leuk. En memory. In mijn studententijd heb ik veel Risk gespeeld. Dat liep nog wel eens uit op ruzie.quote:
Zoals wat? Je sufrukken op een Japanse gangrape?quote:Op maandag 11 november 2013 01:47 schreef JAM het volgende:
Ik ga maar snel iets anders doen, voordat ik me mee laat zuigen in dat zinledige geouwekuthoer van jullie.
Ik denk dat ik een geit ga wurgen en in koffiepot pissen, LK.quote:Op maandag 11 november 2013 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoals wat? Je sufrukken op een Japanse gangrape?
Veel plezier. En vergeet 'm, voordat je 'm morgen laat pruttelen, niet te legen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een geit ga wurgen en in koffiepot pissen, LK.
De moeilijkheidsgraad van killersudoku's loopt uiteen en dit is één van de foefjes die je toe kunt passen. Net als bij schaken moet je bij echt moeilijke killersudoku's meerdere bewerkingen onthouden en toepassen om ze op te lossen; dat zijn de leukste.quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds ik weet dat je bij killersudoku's heel makkelijk cijfers kan raden wanneer er maar één cijfer van een 2-combinatie buiten een vakje valt (zoals rechtsonder, waarbij je weet dat er een 9 in het vakje bij 15 staat) vind ik het niet meer zo'n uitdaging.
De weerspiegeling van de lucht in de oude flat van C_x en Batuwu was vanmorgen ook niet te versmaden.quote:Op maandag 11 november 2013 08:44 schreef Gellius het volgende:
Ja, het was vanochtend mooi op de fiets. De winter komt eraan, mensen. Het vroege licht weerspiegelde blauw en kil in de ramen van De Nederlandsche Bank. Nou, dan weet je het wel.
Ja, het was vanochtend weer een hoop slijm in de wasbak. De winter komt eraan, mensen.quote:Op maandag 11 november 2013 08:44 schreef Gellius het volgende:
Ja, het was vanochtend mooi op de fiets. De winter komt eraan, mensen. Het vroege licht weerspiegelde blauw en kil in de ramen van De Nederlandsche Bank. Nou, dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |