Of over IM. Die is vandaag voor het eerst naar school.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:10 schreef Gellius het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer overWillem Brakman
hebben?
Symposium?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over 30 gesproken, mensen, het symposium is al over 9 (!) dagen. Met 4 (!) TTK'ers die acte de presence geven en als het goed is in elk geval 2 (!) sprekers.
Dat u 't even weet.
Jammer, G.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb mijn aanmelding weer ongedaan moeten maken, IR. Het gezin gaat voor.
quote:
Kennelijk is slechts een deel van de TTK'ers welkom. Een uitnodiging heeft mij in ieder geval ook niet bereikt.quote:
Ik heb meerdere aankondigingen van dit grote festijn in TTK gedaan, Wel alles informeel, natuurlijk. Niemand is uitgenodigd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk is slechts een deel van de TTK'ers welkom. Een uitnodiging heeft mij in ieder geval ook niet bereikt.
Brakman.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef JAM het volgende:
Ik weet nog niet waar ik het over ga hebben. Wel heb ik al een heus CADEAU gekocht.
Moet ik het over hem hebben, of ben je aan het gissen naar het cadeau?quote:
Als je in een toneelstuk of film een koning uit de zestiende eeuw speelt, ja. Nee, mijn generatie wéét wat echte spellen kunnen inhouden.quote:
Of je kan gewoon niet schaken. Wat dacht je daarvan?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als je in een toneelstuk of film een koning uit de zestiende eeuw speelt, ja. Nee, mijn generatie wéét wat echte spellen kunnen inhouden.
Nogmaals, je [jij dus ook] weet gewoon niet beter. Overigens vraag ik me ook af waar ik heb willen beweren dat ik topschakers briljante geesten vind. Dat heb ik namelijk niet gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef Mainport het volgende:
Schaak is een geavanceerde vorm van boter kaas en eieren waar je met gememoriseerde zetten en trucjes en veel oefening de tegenstander kunt verslaan.
Net zoals boter kaas en eieren en vier op een rij is schaak een puzzel met een tegenstander, alleen dan met veel meer mogelijkheden. Of vind je topdammers ook van die geniale geesten?
Op z'n FOK!s: dit dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef Mainport het volgende:
Schaak is een geavanceerde vorm van boter kaas en eieren waar je met gememoriseerde zetten en trucjes en veel oefening de tegenstander kunt verslaan.
Net zoals boter kaas en eieren en vier op een rij is schaak een puzzel met een tegenstander, alleen dan met veel meer mogelijkheden. Of vind je topdammers ook van die geniale geesten?
Gebakken spekjes zijn bij uitstek iets wat je in een maaltijdsalade kwijt kan. Waar gaat de vergelijking met avocado's mank?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Mainport het volgende:
Dammen is bij uitstek de sport waar je door middel van het onthouden van zetten en trucjes de beste in kunt zijn. Waar gaat precies de vergelijking mank met schaak?
Waarom zou je schaken als je morgen onder een auto kunt komen?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Gebakken spekjes zijn bij uitstek iets wat je in een maaltijdsalade kwijt kan. Waar gaat de vergelijking met avocado's mank?
Met schaken leer je af gepakt te worden, toch ?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Mainport het volgende:
Waarom zou je schaken als je morgen onder een auto kunt komen?
Omdat ik dat leuk vind om te doen. Vertel me eens, MP, wat bedoel je eigenlijk met dat 'onthouden van zetten' en 'trucjes'? Je laat het net voortkomen alsof je daadwerkelijk een idee hebt waar je het over hebt,- maar dat betwijfel ik. Licht dat eens toe, als je wil.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Mainport het volgende:
[..]
Waarom zou je schaken als je morgen onder een auto kunt komen?
M'n opa was er verzot op. Zijn steen vermeldt dan ook; Hij is uitgespeeld.quote:
Bedoel je hiermee dat je mijn zinnen niet begrijpt?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef JAM het volgende:
Precies dezelfde kwaal waar jij aan lijdt, nietwaar, MP?
Ik dacht altijd dat LelijKnap een kloon was van Mainport en dat je met 'je' ze dus allebei al had aangesproken.quote:
Ik een kloon van een ander ? Eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd dat LelijKnap een kloon was van Mainport en dat je met 'je' ze dus allebei al had aangesproken.
Nou, vooruit, ik zal maar doen alsof het een grapje van je is.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik een kloon van een ander ? Eerder het tegenovergestelde.
Er trapt altijd wel iemand in.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef Gellius het volgende:
Daar trappen we niet meer in, Claudia.
Ah, dank!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Gellius het volgende:
Er komt natuurlijk een dag, dat zelfs niet meer opgaat. Dan is er altijd nog het boek van Capablanca. Daar heb ik uit leren schaken, als jongen.
Ik schaak beroerd, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |