Dat ken ik en in die valkuil ben ik al eens gestapt. Dus hopelijk doe ik dat niet weer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef gomorra het volgende:
De dood is klote.
Wat niet-roken betreft, twee maanden is niks. Dat is de eerste euforie over het feit dat je er vanaf bent. Over een halfjaar of een jaar ofzo, als niet-roken een gewoonte is geworden, overkomt je een gevoel van heimwee, van het roken af te zijn. Of je denkt, dat je wel zo sterk bent niet meer aan roken te beginnen; ook niet als je één sigaret opsteekt. Dat is een gevaarlijk moment, niet zonder pijn.
Dan verkies ik ervoor om nog lang student geweest te zijn!quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:19 schreef Thisbe het volgende:
Goedzo soldaat! Roken is een gewoonte voor laagopgeleiden en studenten.
Een schrijver die niet kan schrijven, die kan niet schrijven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef Mainport het volgende:
Een schrijver die niet rookt kan ook niet schrijven
Bij Martin Bril wellicht wel?quote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Z het volgende:
Er is toch geen causaal verband tussen rokken en goed schrijven JAM.
Mijn favoriete schrijvers stammen allen uit de tijd dat 90% van de mannelijke bevolking nog rookte. Logisch dan dat ook die schrijvers roken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef Mainport het volgende:
Wat heeft iemand die niet rookt nou voor zinnigs te melden
Ja, waarschijnlijk wel!quote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Z het volgende:
Toen was hij al weer vergeten dat hij ooit gestopt was.
Of dit was Reve op 39-jarige leeftijd. Vroeg oud geworden van al dat gesodemieter.quote:
Zeker een eigen filosofisch brouwsel deze gedachtegang...quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:19 schreef Thisbe het volgende:
Goedzo soldaat! Roken is een gewoonte voor laagopgeleiden en studenten.
Of over IM. Die is vandaag voor het eerst naar school.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:10 schreef Gellius het volgende:
Kunnen we het niet gewoon weer overWillem Brakman
hebben?
Symposium?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over 30 gesproken, mensen, het symposium is al over 9 (!) dagen. Met 4 (!) TTK'ers die acte de presence geven en als het goed is in elk geval 2 (!) sprekers.
Dat u 't even weet.
Jammer, G.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb mijn aanmelding weer ongedaan moeten maken, IR. Het gezin gaat voor.
quote:
Kennelijk is slechts een deel van de TTK'ers welkom. Een uitnodiging heeft mij in ieder geval ook niet bereikt.quote:
Ik heb meerdere aankondigingen van dit grote festijn in TTK gedaan, Wel alles informeel, natuurlijk. Niemand is uitgenodigd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk is slechts een deel van de TTK'ers welkom. Een uitnodiging heeft mij in ieder geval ook niet bereikt.
Brakman.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef JAM het volgende:
Ik weet nog niet waar ik het over ga hebben. Wel heb ik al een heus CADEAU gekocht.
Moet ik het over hem hebben, of ben je aan het gissen naar het cadeau?quote:
Als je in een toneelstuk of film een koning uit de zestiende eeuw speelt, ja. Nee, mijn generatie wéét wat echte spellen kunnen inhouden.quote:
Of je kan gewoon niet schaken. Wat dacht je daarvan?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als je in een toneelstuk of film een koning uit de zestiende eeuw speelt, ja. Nee, mijn generatie wéét wat echte spellen kunnen inhouden.
Nogmaals, je [jij dus ook] weet gewoon niet beter. Overigens vraag ik me ook af waar ik heb willen beweren dat ik topschakers briljante geesten vind. Dat heb ik namelijk niet gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:13 schreef Mainport het volgende:
Schaak is een geavanceerde vorm van boter kaas en eieren waar je met gememoriseerde zetten en trucjes en veel oefening de tegenstander kunt verslaan.
Net zoals boter kaas en eieren en vier op een rij is schaak een puzzel met een tegenstander, alleen dan met veel meer mogelijkheden. Of vind je topdammers ook van die geniale geesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |