quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:04 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof dat ik - en ik zal niet de enige geweest zijn - mij nog onsterfelijk belachelijk heb gemaakt door vol te houden dat het 'poëziealbum' moest zijn.
Autowrakken hadden we toen niet en zie ik nu eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef Gellius het volgende:
Wij hadden autowrakken! Heerlijk! Ik heb de stellige indruk dat autowrakken in de jaren zeventig veel meer voorkwamen dan tegenwoordig. Het kan ook zijn dat dit vooral in Amsterdam het geval is, en dat je in een provincieplaatsje nog gerust een autowrak tussen twee huizen kan aantreffen. Maar ik zie het niet veel meer.
En dat was dan niet eens een typo!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef Gellius het volgende:
*taal. Je taalt er niet meer naar. Ik wel, helaas.
Ja, die heb ik ook ooit gekocht in Duitsland, afgelopen kerst in Berlijn. Lekker en gezond. De dame die het me verkocht sprak een paar woorden Nederlands: 'Heel goed voor de prostaat.'quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef LXIV het volgende:
En die zwarte vloeistof in de soep is Kürbiskerrnöl. Olie uit de pitjes van pompoenen! Hoe bedenken ze het allemaal.
Dat ken ik en in die valkuil ben ik al eens gestapt. Dus hopelijk doe ik dat niet weer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef gomorra het volgende:
De dood is klote.
Wat niet-roken betreft, twee maanden is niks. Dat is de eerste euforie over het feit dat je er vanaf bent. Over een halfjaar of een jaar ofzo, als niet-roken een gewoonte is geworden, overkomt je een gevoel van heimwee, van het roken af te zijn. Of je denkt, dat je wel zo sterk bent niet meer aan roken te beginnen; ook niet als je één sigaret opsteekt. Dat is een gevaarlijk moment, niet zonder pijn.
Dan verkies ik ervoor om nog lang student geweest te zijn!quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:19 schreef Thisbe het volgende:
Goedzo soldaat! Roken is een gewoonte voor laagopgeleiden en studenten.
Een schrijver die niet kan schrijven, die kan niet schrijven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:15 schreef Mainport het volgende:
Een schrijver die niet rookt kan ook niet schrijven
Bij Martin Bril wellicht wel?quote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Z het volgende:
Er is toch geen causaal verband tussen rokken en goed schrijven JAM.
Mijn favoriete schrijvers stammen allen uit de tijd dat 90% van de mannelijke bevolking nog rookte. Logisch dan dat ook die schrijvers roken.quote:Op maandag 4 november 2013 17:46 schreef Mainport het volgende:
Wat heeft iemand die niet rookt nou voor zinnigs te melden
Ja, waarschijnlijk wel!quote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Z het volgende:
Toen was hij al weer vergeten dat hij ooit gestopt was.
Of dit was Reve op 39-jarige leeftijd. Vroeg oud geworden van al dat gesodemieter.quote:
Zeker een eigen filosofisch brouwsel deze gedachtegang...quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:19 schreef Thisbe het volgende:
Goedzo soldaat! Roken is een gewoonte voor laagopgeleiden en studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |