De Rossi sowieso niet. Die man is een tank en baast het middenveld in verdedigend opzicht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Van 4-3-3, naar 4-4-2. Marchisio, de Rossi of Vidal moet het elftal verlaten. Ik denk toch dat het Marchisio gaat worden
Goede keuze. Misschien kun je Hernanes ook nog eens proberen, in een 4-4-2 is het soms niet heel leuk om 2 verdedigende C(D)M's te hebben...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Van 4-3-3, naar 4-4-2. Marchisio, de Rossi of Vidal moet het elftal verlaten. Ik denk toch dat het Marchisio gaat worden
Lekker. Pingels Spurs nuquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef BDIL het volgende:
Ronaldotot 70ste minuut 1 goal en Ronaldo zijn 2e binnen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Rossi sowieso niet. Die man is een tank en baast het middenveld in verdedigend opzicht.
De Rossi en Vidal kan ik simpelweg geen afscheid van nemen nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goede keuze. Misschien kun je Hernanes ook nog eens proberen, in een 4-4-2 is het soms niet heel leuk om 2 verdedigende C(D)M's te hebben...
Waarom kies je niet voor 4-4-2 (2)?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
No Totti, no party.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
De Rossi en Vidal kan ik simpelweg geen afscheid van nemen nogArmero is trouwens inderdaad drama. Gaat ook het elftal verlaten. Voorhoede wordt Ibarbo/ Gomez
Geen Balotelli...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
De Rossi en Vidal kan ik simpelweg geen afscheid van nemen nogArmero is trouwens inderdaad drama. Gaat ook het elftal verlaten. Voorhoede wordt Ibarbo/ Gomez
Ja, die doe ik ook. Alleen was ik te lui om (2) in te tikken. Haha, heb ik het nu toch gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor 4-4-2 (2)?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die doe ik ook. Alleen was ik te lui om (2) in te tikken. Haha, heb ik het nu toch gedaan
Tevens zou ik Balotelli naast Gomez zetten, Ibarbo heeft echt brakke finishing.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die doe ik ook. Alleen was ik te lui om (2) in te tikken. Haha, heb ik het nu toch gedaan
75 is gewoon prima joh. plus hij is lekker snelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tevens zou ik Balotelli naast Gomez zetten, Ibarbo heeft echt brakke finishing.
Ik heb al mijn coins in shadow kaartjes zitten momenteel, dus 25K is nog te duur helaasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tevens zou ik Balotelli naast Gomez zetten, Ibarbo heeft echt brakke finishing.
Als je de goals zietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:21 schreef diedjuh het volgende:
Spelen Real en Sevilla vandaag zonder verdediging?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al mijn coins in shadow kaartjes zitten momenteel, dus 25K is nog te duur helaas
Dan verkoop je toch gewoon 10 Shadow kaartjes?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al mijn coins in shadow kaartjes zitten momenteel, dus 25K is nog te duur helaas
Dat shirt kreeg ik vandaag binnen.quote:
Nou, rot eens op met die Tottiquote:
Nee, ik wacht tot ze duurder zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon 10 Shadow kaartjes?
Osasuna nu rood en 3-0 voor, zie daar wel nog een goalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat shirt kreeg ik vandaag binnen.
Penis net 3-1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |