Genieten ditquote:
quote:
wat een mongool iedereen schiet links, Friedel elke keer bijna eraan, gaat hij ook nog eens links schietenquote:
morgen even gratis broodje halen ter compensatie anders schiet ik puppies voor hun ogen neer ofzo /pinoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een mongool iedereen schiet links, Friedel elke keer bijna eraan, gaat hij ook nog eens links schieten
ga broodjes döner maken ofzo
Finsher kaartje er op gezet, probleem opgelost.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tevens zou ik Balotelli naast Gomez zetten, Ibarbo heeft echt brakke finishing.
Edit: Hmm het is 75 finishing zie ik, ik dacht lager, maar Balo heeft bijvoorbeeld 84.
400 euroquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al?
Echt bizar dit...
Gokkers vertellen alleen als ze winnen hequote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gokkers vertellen alleen als ze winnen he
Ik speel met heeeeel weinigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik hoop het want ik word er wel een beetje jaloers vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ajacieden ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]Heb je de wedstrijd gezien vriend
!
Hah swek. Tja allemaal eigen jeigd hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan psv in ieder geval ja.
Je maakt jezelf belachelijk ga vooral zo door dan kan ik nog even lachen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Hah swek. Tja allemaal eigen jeigd he
hij komt inderdaad uit de jeugd van Ajax jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Hah swek. Tja allemaal eigen jeigd he
Haha en vd hoorn ook toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij komt inderdaad uit de jeugd van Ajax ja
Ajaciedje ken je plek en ga huilen om die zwarte piet in je goalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk ga vooral zo door dan kan ik nog even lachen voor het slapen gaan
siem de jong eigen jeugd jonge swek denk na yolo man allemaal spelerts uit eigen jeugd loopen ront bij ajaks tog ik zal ze noemen hier komen ze blind viesger andersen alderweirelt haha oh nee die is weg van der wiel ook van rein thulani serero jolo ha ha wie is de aanvoerder van psv ha ha oh nee wacht psv ha ha guus huuperd kenned fer meerquote:
Kom we gaan vermeer pricefixen. Enige eigen jeugd speler van kwalitijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
siem de jong eigen jeugd jonge swek denk na yolo man allemaal spelerts uit eigen jeugd loopen ront bij ajaks tog ik zal ze noemen hier komen ze blind viesger andersen alderweirelt haha oh nee die is weg van der wiel ook van rein thulani serero jolo ha ha wie is de aanvoerder van psv ha ha oh nee wacht psv ha ha guus huuperd
Nee man, vertrouw Granada niet tegen grote ploegen thuisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan wat heb je voor Atletico morgen? Over 2,5?
Potverdrie ik bedoel potvervier-0quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee joh die is gekocht van Utrecht. Let jij niet op ofzo Guus?
die was snel boosquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
Snelste ragequit ooit.Letterlijk 1 seconde gespeeld.
Shevvrie Broemaa toch, betrouwbare verdidiger alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef Baje het volgende:
[..]
Kom we gaan vermeer pricefixen. Enige eigen jeugd speler van kwalitijd
jij bent echt hilarisch Filip, uhh Krisztian, uhh mark-jan uhh Guusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liike emotikuntsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Shevvrie Broemaa toch, betrouwbare verdidiger alles.
[ afbeelding ]
wat vinden de steakholders ervan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit.
Twee keer verliezen van Roda_!
Verliezen van psvquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit.
Twee keer verliezen van Roda_!
Cillessen is een neger?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:55 schreef Baje het volgende:
[..]
Ajaciedje ken je plek en ga huilen om die zwarte piet in je goal
Me2quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mathijs is er 1 dus moet je even vragen
Rkcquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is minder erg dan twee keer verliezen van Roda
Niemand geeft wat om AZ of die kut Russen van jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
Alle ploegen die dit seizoen van AZ hebben verloren, kunnen bij voorbaat al geen kampioen meer worden.
ok.quote:
maar dodelijk irritant mbt voetbalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Verder vind ik Thye best een snoezige knul
Hij snapt er niet veel van maar daar kan hij vrij weinig aan doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dodelijk irritant mbt voetbal
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Verder vind ik Thye best een snoezige knul
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dodelijk irritant mbt voetbal
Daar verloor psv vorig jaar ook al twee keer van ja, naar allemaal.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
en nu ga ik blanke vla (fuck the police) eten de groeten
En tot die tijd post je niet meer hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:10 schreef Baje het volgende:
PSV wordt kampioen. Bij deze bewijs ik over een half jaar dat ik een voospellende gave heb. Gr gr baje.
Baje quote dit in mei 2014
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs je moeder heeft een hekel aan je
Boeiend. Hij post toch ook gewoon op fok en niet hier..laten we dat vooral zo houden. Maar dat zal wel niet omdat die gast zichzelf dagelijks door de sherlock gooit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:12 schreef TBakkert het volgende:
KLB / 450 pakjes safraan in plaats van 1 euro
ACTIVITEIT VAN teringjong GEMETEN!!1!!
edit snel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. Hij post toch ook gewoon op fok en niet hier..laten we dat vooral zo houden. Maar dat zal wel niet omdat die gast zichzelf dagelijks door de sherlock gooit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |