Hah swek. Tja allemaal eigen jeigd hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan psv in ieder geval ja.
Je maakt jezelf belachelijk ga vooral zo door dan kan ik nog even lachen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Hah swek. Tja allemaal eigen jeigd he
hij komt inderdaad uit de jeugd van Ajax jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Baje het volgende:
[..]
Hah swek. Tja allemaal eigen jeigd he
Haha en vd hoorn ook toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij komt inderdaad uit de jeugd van Ajax ja
Ajaciedje ken je plek en ga huilen om die zwarte piet in je goalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk ga vooral zo door dan kan ik nog even lachen voor het slapen gaan
siem de jong eigen jeugd jonge swek denk na yolo man allemaal spelerts uit eigen jeugd loopen ront bij ajaks tog ik zal ze noemen hier komen ze blind viesger andersen alderweirelt haha oh nee die is weg van der wiel ook van rein thulani serero jolo ha ha wie is de aanvoerder van psv ha ha oh nee wacht psv ha ha guus huuperd kenned fer meerquote:
Kom we gaan vermeer pricefixen. Enige eigen jeugd speler van kwalitijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
siem de jong eigen jeugd jonge swek denk na yolo man allemaal spelerts uit eigen jeugd loopen ront bij ajaks tog ik zal ze noemen hier komen ze blind viesger andersen alderweirelt haha oh nee die is weg van der wiel ook van rein thulani serero jolo ha ha wie is de aanvoerder van psv ha ha oh nee wacht psv ha ha guus huuperd
Nee man, vertrouw Granada niet tegen grote ploegen thuisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan wat heb je voor Atletico morgen? Over 2,5?
Potverdrie ik bedoel potvervier-0quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee joh die is gekocht van Utrecht. Let jij niet op ofzo Guus?
die was snel boosquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
Snelste ragequit ooit.Letterlijk 1 seconde gespeeld.
Shevvrie Broemaa toch, betrouwbare verdidiger alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef Baje het volgende:
[..]
Kom we gaan vermeer pricefixen. Enige eigen jeugd speler van kwalitijd
jij bent echt hilarisch Filip, uhh Krisztian, uhh mark-jan uhh Guusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liike emotikuntsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Shevvrie Broemaa toch, betrouwbare verdidiger alles.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |