SPOILER: StamgastenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door TBakkert op 30-10-2013 21:36:11 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En allemaal adoratieTT's.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Kunnen we van de OP stamgasten niet 1 plaatje maken?Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Moet ik ze even allemaal samenvoegen tot 1 afbeelding?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef detennismaster het volgende:
Kunnen we van de OP stamgasten niet 1 plaatje maken?
Ik denk dat daarmee het laden alleen maar langer gaat duren.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tering, schrok me dood net, ik zag een neger op de Stationsstraat staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht toen bij mezelf: "Godverdomme, dat lijkt de mijne wel." Dus ik snel naar huis, maar het was gelukkig niet waar. De mijne zat gewoon thuis, mijn schoenen te poetsen.
Maar ik schrok wel even hoor.![]()
Doe maar ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet ik ze even allemaal samenvoegen tot 1 afbeelding?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Zie edit.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Tering, schrok me dood net, ik zag een neger op de Stationsstraat staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht toen bij mezelf: "Godverdomme, dat lijkt de mijne wel." Dus ik snel naar huis, maar het was gelukkig niet waar. De mijne zat gewoon thuis, mijn schoenen te poetsen.
Ik denk dat het wel sneller zal gaan? Moet je alleen even Trapz als laatste zetten en die spoiler bij VDM verwijderen.quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
![]()
Maar ik schrok wel even hoor.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als het goed is, laden alle afbeeldingen nu tegelijkertijd en omdat ze allemaal vrij klein zijn, gaat dat snel. Als je er 1 groot bestand van maakt, heb je eerder kans op vastlopers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel sneller zal gaan? Moet je alleen even Trapz als laatste zetten en die spoiler bij VDM verwijderen.
Voor een achtergrond van een website gebruik je ook vaak een klein pattern dat constant herhaald wordt, dat doe je niet van te voren, want dan is het bestand te groot(en dus de laadtijd te hoog)."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maar ik schrok wel even hoor.
Het liefst gaan ze allemaal in spoilersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het goed is, laden alle afbeeldingen nu tegelijkertijd en omdat ze allemaal vrij klein zijn, gaat dat snel. Als je er 1 groot bestand van maakt, heb je eerder kans op vastlopers.
Voor een achtergrond van een website gebruik je ook vaak een klein pattern dat constant herhaald wordt, dat doe je niet van te voren, want dan is het bestand te groot(en dus de laadtijd te hoog).![]()
![]()
![]()
Hoe zet je bij een spoiler een naam neer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het liefst gaan ze allemaal in spoilers![]()
Anders in 5 delen? Ik kijk heel vaak even plaatjes bovenin door, dat is irritant want ik moet nu steeds door 44 plaatjes heen. Sowieso is 1 OPchick ook wel genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het goed is, laden alle afbeeldingen nu tegelijkertijd en omdat ze allemaal vrij klein zijn, gaat dat snel. Als je er 1 groot bestand van maakt, heb je eerder kans op vastlopers.
Voor een achtergrond van een website gebruik je ook vaak een klein pattern dat constant herhaald wordt, dat doe je niet van te voren, want dan is het bestand te groot(en dus de laadtijd te hoog).Hier schreef Toefjes het volgende:
kwam net al voorbij op whatsapp
![]()
Dat eerste plaatje erger ik mij ook aan, zo intens lelijk geshopt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Die chicks staan nu ook al in Spoilers, dus als we dat met die plaatjes ook doen, dan is het probleem wel opgelost toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Anders in 5 delen? Ik kijk heel vaak even plaatjes bovenin door, dat is irritant want ik moet nu steeds door 44 plaatjes heen. Sowieso is 1 OPchick ook wel genoeg.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe zet je bij een spoiler een naam neer?SPOILER: konkoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.= achter spoiler en dan je tekst![]()
Verwijder het dan maar. Als jij je ergens aan ergert is het slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef detennismaster het volgende:
Dat eerste plaatje erger ik mij ook aan, zo intens lelijk geshopt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: