Tijd om Feyenoord te zien verliezenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd om Feyenoord te zien verliezen
Zijn wel de voordelen van de Beker wedstrijden... Voor de amateurs danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
Lijkt me echt bruut om zoiets als amateur mee te maken. Spelen tegen je favoriete club.
jammer dat het niet in eigen stadion is eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
Lijkt me echt bruut om zoiets als amateur mee te maken. Spelen tegen je favoriete club.
Mwoah, nu speel je in De Kuip en zijn er nog 2000 man mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat het niet in eigen stadion is eigenlijk
Bakkal speelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand al een dik iemand gezien in het publiek?
Happel zit nog spareribs te eten hoorde ik net.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand al een dik iemand gezien in het publiek?
De Kuip is sowieso altijd beter dan welk stadion dan ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, nu speel je in De Kuip en zijn er nog 2000 man mee.
Voor de financiën is het beter als Hoek thuis speelt, al beweert Elan steeds andersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, nu speel je in De Kuip en zijn er nog 2000 man mee.
Beter thuis spelen krijgen ze meer geld en kan er misschien nog een stuntje uitrollenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn wel de voordelen van de Beker wedstrijden... Voor de amateurs dan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Roda heeft gescoort!dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat soort spul ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1458-63.php
Maher of Toivonen, ghehe.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort spul ga ik niet lezen.
Bijdehandje is het.quote:
Altijd mooi om de frustraties van de IQ-lozen te lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Best wel grappig. Staat hij het hele seizoen te janken bij de clubleiding dat hij hogerop wil, krijgt hij eindelijk zijn transfer. Wordt het een groot fiasco, en ook nog minstens 6.5 miljoen weggegooid door PSV. Dat is nog leuker.quote:
Dat soort spul kan ik niet lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |