quote:
quote:The FWCM 2013 shall be played over a maximum of twelve (12) games and the winner of the match shall be the first player to score 6.5 points or more. If the scores are level after the regular twelve (12) games, after a new drawing of colors, four (4) tie-break games shall be played. The games shall be played using the electronic clock starting with 25 minutes for each player with an increment of 10 seconds after each move. In case the match is still drawn, a match of 2 games shall be played with a time control of 5 minutes plus 3 seconds increment after each move. In case of a level score, another 2-game match will be played to determine a winner. If still there is no winner after 5 such matches (total 10 games), one sudden-death game will be played.
Niet dus, precies hetzelfde verhaal als gisteren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:28 schreef thabit het volgende:
Partij was wel heel snel afgelopen, een zetherhaling in de opening. Hopelijk wordt het morgen spannender.
Ik kan daar wel naar gaan kijken maar al die zetten die ze doen zeggen mij helemaal niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:57 schreef rijsttafel het volgende:
Een eerdere ontmoeting tussen beide heren:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan daar wel naar gaan kijken maar al die zetten die ze doen zeggen mij helemaal niks.
0-1?quote:
Die vraag sloeg ook nergens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:37 schreef Georges het volgende:
Ja, 'you don't understand English' of iets dergelijks. Hij is duidelijk teleurgesteld en daardoor wat geprikkeld.
Mato is een koningquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:37 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Klinkt als een engelstalige Jambers
Ik vind Chessexplained een stuk beter. http://www.youtube.com/user/Chessexplainedquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:24 schreef fliert het volgende:
Voor wie geen zin heeft de urenlange video's te bekijken, op YouTube, bekijk eens de analyses van Mato Jelic, erg leerzaam en onderhoudend. Fantastische partijen 5 en 6, klassiekers.
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2013-11-21/ Vanaf 39:00quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:08 schreef Georges het volgende:
Oh, dat had ik graag willen zien, wordt dat nog ergens herhaald?
Geweldig, dank je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2013-11-21/ Vanaf 39:00
Dat zijn wel echt 3 eindbazen idd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:51 schreef Molurus het volgende:
Fischer
Kasparov
Carlsen
Dat is het rijtje waar Magnus nu officieel in thuishoort.
Ja, of zoals Kasparov net zei: "Carlsen wants to win like Fisher, not like Karpov."quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat hij er nog wel een winst uit kan slepen. Wel tof dat hij er voor gaat terwijl hij aan een remise genoeg heeft.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, of zoals Kasparov net zei: "Carlsen wants to win like Fisher, not like Karpov."
De live feed op youtube is met commentaar van Judith Polgar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:39 schreef Georges het volgende:
Ik kijk hier met live commentaar van een FIDE meester dacht ik dat hij is.
http://www.twitch.tv/chessnetwork
Samen met nog 1 en die wisselen steeds af met Tania Sachdev en nog iemand.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:40 schreef Molurus het volgende:
De live feed op youtube is met commentaar van Judth Polgar.
Susan Polgar (en haar commentaar is hemeltergend)quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:40 schreef Molurus het volgende:
De live feed op youtube is met commentaar van Judith Polgar.
Inmiddels weer Tania Sachdev. Die vind ik eerlijk gezegd prima.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Susan Polgar (en haar commentaar is hemeltergend)
Tania en Lawrence zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Inmiddels weer Tania Sachdev. Die vind ik eerlijk gezegd prima.
Op the internet chess club begreep ik net dat dit twee keer eerder is gebeurd, maar welke matches dat waren heb ik niet opgevangen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:26 schreef Arcee het volgende:
Ze zeiden eerder dat het nog nooit eerder is gebeurd dat de geregerd wereldkampioen geen enkele partij weet te winnen.
61/2 - 31/2 is sowieso baas.
Slordig.quote:Carlsen jongste wereldkampioen schaken ooit
Magnus is daarmee de op een na jongste wereldkampioen in tweekampen aller tijden.
Ja, deze persconferentie is waarschijnlijk een grotere martelgang dan de match zelf. "Has the importance of your victory sunk in yet?" Wat is dat nou weer voor vraag?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:38 schreef OEM het volgende:
Idiote indiers, rare vragen, vragen naar de bekende weg. Als je het al kan verstaan.
Nee joh, even 30 punten erbij gaat echt niet zo snel. Op 2872 staat ie nu (was 2870).quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:46 schreef Georges het volgende:
Gaat hij met deze overwinning door de 2900 grens trouwens?
Ook omdat zijn tegenstander bijna 100 ratingpunten minder heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef OEM het volgende:
[..]
Nee joh, even 30 punten erbij gaat echt niet zo snel. Op 2872 staat ie nu (was 2870).
Dat zou dan weer gelijk zijn aan z'n hoogste rating ooit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef OEM het volgende:
Nee joh, even 30 punten erbij gaat echt niet zo snel. Op 2872 staat ie nu (was 2870).
Ja, van Carlsen zelf, van afgelopen januari.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef Molurus het volgende:
2872 is trouwens wel de hoogste rating in de geschiedenis van het schaken, zover ik kan zien.
Moest even wat tikken. Aan alleen een ANPtje heb je zo weinigquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Molurus het volgende:
Nu ook op FP:
Carlsen nieuwe wereldkampioen schaken
Goed bezig. Ik ging er al vanuit dat eraan werd gewerkt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Moest even wat tikken. Aan alleen een ANPtje heb je zo weinig
Uit onze archieven bijna tien geledenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ging er al vanuit dat eraan werd gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |