abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132725490

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 31-10-2013 13:55:51 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:06:53 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132725532
Present >:O
pi_132725810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:51 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Aanschouw mijn fotografeerkunsten:
Hoe bevalt dat Nike jack? Ben ook nog op zoek naar eentje, maar weet niet goed waar ik op moet letten. Het bijvoorbeeld wel een beetje ademen :7 Maar deze is dan weer niet waterproof soort van toch?
[/quote]

Ik heb hem net binnen, dus nog niet getest :+ Uit wat reviews begreep ik dat hij niet waterproof genoeg is voor een flinke bui (wat er letterlijk in de tekst stond was douche), maar wat kleinere buitjes schijnt hij prima aan te kunnen :+
In de zakken zit ook nog een kleiner zakje, denk voor een telefoon/mp3 ofzo. Maar ik weet niet of ik dat zou aandurven in de regen :+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:20:49 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_132726010
Te waterdicht lijkt me ook niet fijn. De andere kant op moet het zweet er ook wel een beetje uit kunnen natuurlijk.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_132726645
Ik zal ook maar eens wat posten :)

Ben ongeveer twee weken geleden weer begonnen met hardlopen. Heb in het verleden wat pogingen gedaan maar het nooit echt lang volgehouden. Merk nu dat ik er echt plezier in heb en m'n motivatie is groter dan ooit :)

Om voor mezelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de Circuit Run op Zandvoort (12 km). Als liefhebber van autosport, en dus ook regelmatig bezoeker van het circuit, lijkt het me erg tof om te doen.

Helaas zit ik nu met de veel voorkomende vliesonsteking aan het scheenbeen dus ik moet nu helaas even wat rust pakken. Heb zojuist wel een informatief document gevonden over dit soort blessures:
http://www.bvhoofddorp.n(...)eenbeenirritatie.doc

Misschien handig voor mensen met soortgelijke klachten!
pi_132727121
quote:
Ik heb hem net binnen, dus nog niet getest :+ Uit wat reviews begreep ik dat hij niet waterproof genoeg is voor een flinke bui (wat er letterlijk in de tekst stond was douche), maar wat kleinere buitjes schijnt hij prima aan te kunnen :+
In de zakken zit ook nog een kleiner zakje, denk voor een telefoon/mp3 ofzo. Maar ik weet niet of ik dat zou aandurven in de regen :+
Ok! Haha niet aan gedacht. Ik heb toevallig deze week een enorme stortbui over me heen gehad, had alleen 'n tshirtje aan en was helemaal doorwéékt.. Tijd voor een jack dus nu in het najaar. Ik had overigens wel al de bui aan zien komen, en daarom m'n iPod in een boterhammenzakje gewikkeld in m'n broekzak. Dat was z'n redding bleek later :+
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_132727357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:48 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Ok! Haha niet aan gedacht. Ik heb toevallig deze week een enorme stortbui over me heen gehad, had alleen 'n tshirtje aan en was helemaal doorwéékt.. Tijd voor een jack dus nu in het najaar. Ik had overigens wel al de bui aan zien komen, en daarom m'n iPod in een boterhammenzakje gewikkeld in m'n broekzak. Dat was z'n redding bleek later :+
Haha verstandig :P

Vorig jaar liep ik alleen maar met een longsleeve en dat vond ik (vooral in het begin van de training) toch wat koud. Dus besloten een jasje erbij te doen, die kan makkelijk weer uit als ik het te warm krijg.
pi_132727459
Startnummer LVML is binnen. Heerlijk.
pi_132727481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Startnummer LVML is binnen. Heerlijk.
opspelden he?, niet opeten... :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:00:18 #10
317680 GoWithIt
Just like that
pi_132727553
Even niet gepost, ik werd een beetje depri van de storm en het werk stapelde zich daardoor op waardoor 's avonds te weinig puf.

Niet miepen maar lopen, jaja. Dus vanavond, les 14 met Evy!
Dus. Dat.
pi_132727651
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef GoWithIt het volgende:
Even niet gepost, ik werd een beetje depri van de storm en het werk stapelde zich daardoor op waardoor 's avonds te weinig puf.

Niet miepen maar lopen, jaja. Dus vanavond, les 14 met Evy!
:D. Jeej!

Ik heb zelf zo geen zin om te lopen vandaag.. maar ga zo ook gewoon.
Baby darling doll face honey
pi_132727827
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:58 schreef Guard het volgende:

[..]

opspelden he?, niet opeten... :P
Bibbits :+
pi_132727852
Hmm, ik had nog wat nagellak op mijn teennagels en dat heb ik er vandaag afgehaald... Maar daaronder waren 2 paarse nagels verstopt... :+ Op mijn "wijsteen" en "middelteen" ( :')).
Nouja, heb ik dat ook eens meegemaakt :+
  Redactie Frontpage woensdag 30 oktober 2013 @ 16:09:53 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_132727860
Vanavond zou ik les 7 van Evy doen, maar ik heb belangerijkere dingen op het programma staan. Op kraamvisite bij m'n zus en mijn kersverse, allerliefste, favoriete neefje bewonderen die gisteren geboren is O+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:11:23 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132727909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef Miezziej het volgende:
Hmm, ik had nog wat nagellak op mijn teennagels en dat heb ik er vandaag afgehaald... Maar daaronder waren 2 paarse nagels verstopt... :+ Op mijn "wijsteen" en "middelteen" ( :')).
Nouja, heb ik dat ook eens meegemaakt :+
Ik vrees voor hetzelfde. Blijven lakken dus :P

Leuk jack trouwens hoor O+
pi_132727941
Ik háát in het donker lopen :') Ga even kijken of ik vanavond een route kan uitstippelen langs verlichting :@

En moet toch maar eens winterkleding aanschaffen nu... Het wordt wat te koud om in korte broek te blijven lopen :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_132728004
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik vrees voor hetzelfde. Blijven lakken dus :P

Leuk jack trouwens hoor O+
Straks maar even een nieuw kleurtje uitkiezen :+
En thanks :9
  Redactie Frontpage woensdag 30 oktober 2013 @ 16:14:40 #18
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_132728017
Overigens, over in het donker lopen: ik heb een reflectievestje, reflectie op m'n petje en op m'n broek. Maar geen lampjes. Zou dit genoeg zijn? Ik ren meestal op de stoep, heel af en toe op straat.
With four other people
And aliens
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:14:54 #19
317680 GoWithIt
Just like that
pi_132728025
quote:
9s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:

:D. Jeej!

Ik heb zelf zo geen zin om te lopen vandaag.. maar ga zo ook gewoon.
Ik heb ook niet bijzonder veel zin vandaag, misschien heb ik een licht herfstdipje :P
Maar toch gaan, want anders schop ik mijn schema in de war en dat wil ik niet :+
Dus. Dat.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:17:32 #20
317680 GoWithIt
Just like that
pi_132728111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond zou ik les 7 van Evy doen, maar ik heb belangerijkere dingen op het programma staan. Op kraamvisite bij m'n zus en mijn kersverse, allerliefste, favoriete neefje bewonderen die gisteren geboren is O+
Wat leuk O+ Gefeliciteerd.
Wanneer ga je nu les 7 doen?
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik háát in het donker lopen :') Ga even kijken of ik vanavond een route kan uitstippelen langs verlichting :@

En moet toch maar eens winterkleding aanschaffen nu... Het wordt wat te koud om in korte broek te blijven lopen :')
Ik vind in het donker eng ;(
Loop je echt nog in korte broek? :o Ik heb zelfs al een dik vest aan! Ik ben dan ook een koukleum en een aansteller.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, over in het donker lopen: ik heb een reflectievestje, reflectie op m'n petje en op m'n broek. Maar geen lampjes. Zou dit genoeg zijn? Ik ren meestal op de stoep, heel af en toe op straat.
Als het binnen bebouwde kom is, moet het kunnen, als je langs een weg komt waar ze 80 rijden, is het misschien handig er een lampje bij te doen?
Dus. Dat.
  Redactie Frontpage woensdag 30 oktober 2013 @ 16:19:01 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_132728160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Wat leuk O+ Gefeliciteerd.
Wanneer ga je nu les 7 doen?

Dank je wel :D
Vrijdag of zaterdag :)
quote:
Als het binnen bebouwde kom is, moet het kunnen, als je langs een weg komt waar ze 80 rijden, is het misschien handig er een lampje bij te doen?
Binnen de bebouwde kom :Y als ik langer ga lopen dan verhuis ik waarschijnlijk naar buiten de bebouwde kom voor een deel, en dan is een lampje inderdaad wel verstandig denk ik :)
With four other people
And aliens
pi_132728363
Een lampje is fijn voor fietsers en wandelaars. Auto's zien die toch niet, daar is je hesje voor. Juist binnen de bebouwde kom en/of op het fietspad zou ik lampjes aanraden.
pi_132730570
zo even profiteren dat ik lekker op tijd weg kon op mijn werk.
Nog even met een ondergaand zonnetje kunnen lopen, in kort-kort natuurlijk6 x 800 m gedaan.
Op de cooperbaan, want daar is lekker handig om de 100 meter een paaltje.
Was de bedoeling om het een beetje op te bouwen, maar zoals gebruikelijk was ik weer Edje Raket uit de startblokken, dus dan maar alle 6 intervals vol doorblazen. die laatste 800 is dan ver :D

Maar was weer heelijk. Zaterdag nog een duurloop met mijn zus, en dan de volgende training op Aruba *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:41:51 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132730858
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132731133
Ik ga straks maar eens de spieren loslopen. Spierpijn is zo goed als weg maar voel nog wel wat zware benen.

Misschien nog een leuk idee voor een loopje hier: http://www.20vanalphen.nl/evenement
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')