Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:05 schreef SiGNe het volgende:
Bedenk wel dat je ook last kan krijgen van de lensziekte...
Dat is het idee dat je een foto misschien nog mooier had kunnen nemen als je een andere/betere lens zou hebben of dat je het idee hebt dat je nog meer lenzen nodig hebt omdat je dan nog betere foto's zou kunnen nemen.
Ernstige ziekte, lensziekte, kan je ook kapitalen kosten want lenzen zijn niet goedkoop en voor je het weet heb je een extra tas bij je, alleen voor de lenzen..
Ik breng het misschien wel wat grappig maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden, met 2 lenzen kan je nog niet zoveel.
Wat zou dan een goede prijs zijn volgens jou?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:04 schreef existenz het volgende:
Onder de 300 met extra lenzen is misschien wel aan de krappe kant. Zelfs voor 2e hands DSLR's...
Het ligt er echt aan waarvan je foto's wil maken en wat je verwachtingen zijn om te kunnen zeggen of het 'Goede foto's' worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat zou dan een goede prijs zijn volgens jou?
Ik zie vaak camera's met 1 of 2 lenzen voorbij komen voor rond de 250 / 300 euro. Zelfs hier op FOK!
Dat dacht ik ook. 14 maanden later had ik 10k aan camera gear waarvan het grootste deel aan lenzenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef xuryah het volgende:
Gelukkig kan ik goed omgaan met geld, dus die kans op verslaving acht ik redelijk kleinmaar je hebt zeker gelijk.
Hahaha, jeetje!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. 14 maanden later had ik 10k aan camera gear waarvan het grootste deel aan lenzen
Dat is dus wat ik bedoel met de lensziektequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. 14 maanden later had ik 10k aan camera gear waarvan het grootste deel aan lenzen
Dat is een erg leuk prijsje om mee te beginnen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:15 schreef Nemephis het volgende:
Ik heb net een Nikon D5000 met kitlens gekocht voor 100 euro, iets oudere camera met prima foto's.
V&A / [TK] Canon 500D, 18-55 kitlens, 75-300 zoomlensquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Het ligt er echt aan waarvan je foto's wil maken en wat je verwachtingen zijn om te kunnen zeggen of het 'Goede foto's' worden.
Je zou kunnen kijken naar de Canon 600 of 550D maar ik weet niet wat deze 2e hands kosten.
Nachtfoto's zonder flits wordt al lastiger als je geen statief hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
V&A / [TK] Canon 500D, 18-55 kitlens, 75-300 zoomlens
Is zoiets niet wat?
Of deze?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ik wil er vooral vakantie foto's mee maken. Dus landschappen, natuur, gebouwen.. portretten en nacht foto's zijn ook leuk om te maken.
Ligt er ook maar weer aan wat voor lens je er op schroeft :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nachtfoto's zonder flits wordt al lastiger als je geen statief hebt.
Zeker met de goedkopere camera's omdat deze niet zo lichtsterk zijn als de duurdere. Hierdoor heb je meer ruis.
Maar voor de rest zijn deze gewoon goed te gebruiken hoor!
Wow! Dus het kan zeker wel goedkoop.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Clayton1 het volgende:
Ik heb een canon dslr gekocht op mp voor 175 euro.
- Camera
- 18-55 kitlens
- 55-200 lens
- Tas
- Extra accu
- Extra geheugenkaart
Ben er prima over tevreden.
Ja super handig dat je de lenzen gewoon kunt gebruiken daarna nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Clayton1 het volgende:
Canon 300D, beetje ouder modelletje maar werkt perfect hoor.
En zeker om mee te beginnen, de lensen kun je gewoon houden als je daarna besluit
om een andere te kopen
Zo heb ik mijn camera ook gevonden, Marktplaats en een beetje onderhandelen met de verkoper.quote:
Deze foto is gemaakt met mijn oude camera Sony DSC-R1 op max zoom:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is een erg leuk prijsje om mee te beginnen!
Zou je misschien een keer een test fotootje hier kunnen plaatsen? Dat zou erg leuk zijn!
Wow wat een groot verschil zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn camera ook gevonden, Marktplaats en een beetje onderhandelen met de verkoper.
[..]
Deze foto is gemaakt met mijn oude camera Sony DSC-R1 op max zoom:
[ afbeelding ]
En deze met de D5000 ook op max zoom:
[ afbeelding ]
Voor de rest nog niet veel foto's gemaakt, moet zoeken naar allerlei instellingen, heb nog geen handleiding maar die krijg ik nog van m'n zusje, die heeft o.a. een D5000 en verscheidene lenzen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |