PM verstuurd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:30 schreef SergeantPeper het volgende:
45 it is ex. verzendkosten dan. PM ff voor details
Ik heb via MP een bod van 215 staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef figlio-del-commesso het volgende:
ik bied 200 voor de set.
Ik heb dat al eens geprobeerd te achterhalen maar tot dusver zonder succes. Hoogstens een paar duizend. Ik heb hem alleen echt op vakanties gebruikt. Voorbeeldfoto's met de kitlens heb ik helaas niet, had er een andere lens op zitten die ik inmiddels verkocht heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef Pompiedom het volgende:
Hoi TS,
Hoeveel clicks heeft het toestel? En heb je misschien een paar foto's die het toestel recent heeft gemaakt als voorbeeld?
Zal wel, maar ik vind 200 sowieso te weinig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Ik kom mijn afspraken wel na, dat moet je op MP maar afwachten......
Normaal nummert het toestel de foto's, dus als je een foto maakt en overzet op de PC heeft hij als bestandsnaam IMG_xxxx.jpg xxxx Is dan het aantal foto's wat ermee gemaakt is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:32 schreef SergeantPeper het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens geprobeerd te achterhalen maar tot dusver zonder succes. Hoogstens een paar duizend. Ik heb hem alleen echt op vakanties gebruikt. Voorbeeldfoto's met de kitlens heb ik helaas niet, had er een andere lens op zitten die ik inmiddels verkocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |