Die is enkel ja, 54 lossen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Space, die calm cowl van gisteren he?! Is die gewoon voor enkel om je nek te doen? En met hoeveel losse ben je begonnen?
Kun je lezen? Het staat er allemaal bij op mn sitequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dank u! Enig idee hoeveel gram/meter je gebruikt hebt? (heb jij ravelry dan kijk ik zelf wel ff)
Sorry. Had je site nog niet gezien....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je lezen? Het staat er allemaal bij op mn sitescheelt weer papegaaien.
Iets minder dan 2 bollen die ik noem,
Geen probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Sorry. Had je site nog niet gezien....
Als je het niet weet dan zal het wel niet zo zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb 2 diamanten in mijn trouwring
En ik heb nog een ring waar wel stenen in zitten, maar geen idee of dat diamantjes zijn. Ze zijn wel heel ieniemienie
Verder draag ik qua sierraden altijd alleen die twee ringen en een ketting van mama. Ik had ook ooit velen zilveren armbandjes om, maar hier op werk blijf ik er overal mee achter hangen en ik vind het een te groot gepriegel om die elke om en af te doen dus maar geen armbanden meer voor mij
De ring was van mijn moeder, ik ben hem pas zeer recentelijk gaan dragen. Ik heb geen idee waar en wanneer zij hem gekocht/gekregen heeft dus vandaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het niet weet dan zal het wel niet zo zijn
Nee het boeit ook niet, maar bij diamanten krijg je toch altijd certificaten? En als je vader hem gekocht had of je moeder zelf dan had hij het nog wel geweten denk ik, zovelen centjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De ring was van mijn moeder, ik ben hem pas zeer recentelijk gaan dragen. Ik heb geen idee waar en wanneer zij hem gekocht/gekregen heeft dus vandaar
Geen idee eigenlijk.. Maar op pa zijn idee van duur kan ik niet vertrouwen eigenlijk, als deze ring 50-100 euro zou hebben gekost dan zou hij al vinden dat hij heel erg duur is geweest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het boeit ook niet, maar bij diamanten krijg je toch altijd certificaten? En als je vader hem gekocht had of je moeder zelf dan had hij het nog wel geweten denk ik, zovelen centjes
Ohquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Maar op pa zijn idee van duur kan ik niet vertrouwen eigenlijk, als deze ring 50-100 euro zou hebben gekost dan zou hij al vinden dat hij heel erg duur is geweest.
Ja ik heb ook ergens certificaat en die ligt euh.. eum.. tjah.. care?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het boeit ook niet, maar bij diamanten krijg je toch altijd certificaten? En als je vader hem gekocht had of je moeder zelf dan had hij het nog wel geweten denk ik, zovelen centjes
Ja ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ergens certificaat en die ligt euh.. eum.. tjah.. care?![]()
LOLquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kwam net tijdens de pauze het onderwerp op oude auto's en wat daar allemaal aan geklust kan worden. Dus ik vertellen dat mijne man verspreid door het huis ook verschillende onderdelen heeft liggen voor zijn klus-auto (waaronder momenteel dus 2 autostoelen in de slaapkamer). Krijg ik de vraag of ik dat allemaal zo maar ok vind. Ik geef aan dat het mij niet uitmaakt zolang het mij niet in de weg staat. En dat hij ook niet klaagt over mijn nagellak kastje. 'JE WAT??? Wat zijn jullie voor lui
'
Ja eeeuhh![]()
![]()
Ik heb ze vast ook wel nog liggen. Ik denk ook wel ongeveer te weten waar. Maar ik zou het zo niet 1-2-3 kunnen pakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik ben zo'n mongool die overal de certificaten goed van zou bewaren![]()
Maar ik koop ook losse chanel doosjes omdat ik die al had weg gegooid dussehh
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat was wel emoslingerwaardig, die chaneldoosjes.
Van de week nog een paar weggeflikkerd trouwens.
Nope; want mijn unicorn trui is er ook nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
De bel gaat, IS HET MIJN HAMBURGERTRUI?
piew.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag gezellig een feestje met strenggelovigen. Shoot me.
Ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n chanel wel in de doosjes nog, maar da's vooral omdat ik dan meteen zie welke ik te pakken heb.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL, brum heeft de bad grandpa actie van FOK! gewonnen
want dat logo op de dop is onvoldoende?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Ik heb al mijn 1 Chanel doosjes nogDan is ie tenminste herkenbaar
Kastje staat in een donkere hoek, en in die specifieke lade zitten meerdere flesjes met zwarte dop. Dat ene lakje staat toevallig wat achterin want dat kwam zo uit. Dus is ie met doosje wat beter herkenbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dat logo op de dop is onvoldoende?![]()
Ik heb er ook maar 1, Malice.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen enkele Chanel-nagellak, hoor ik er nu niet meer bij?
Die heb ik er ook exact 1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Koh is het duurste dat ik heb volgens mij
Ik ben het oneens hiermeequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kastje staat in een donkere hoek, en in die specifieke lade zitten meerdere flesjes met zwarte dop. Dat ene lakje staat toevallig wat achterin want dat kwam zo uit. Dus is ie met doosje wat beter herkenbaar
Nu moet ik gargantimous gaan googelen om te kijken of het een echt woord isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het oneens hiermee
[ afbeelding ]
Dat logo is gargantimous
ik zal je helpen: nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu moet ik gargantimous gaan googelen om te kijken of het een echt woord is
kan ook niet missenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je dus een woord verzint en dat blijkt dat er 1 persoon in de wereld is die het ook al eens verzonnen heeft![]()
Maar precies 1 persoon, dat moet je soulmate wel zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ook niet missen
miljarden mensen enzo
dit dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ergens certificaat en die ligt euh.. eum.. tjah.. care?![]()
Ik bewaar mijn certificaten ook hoor, die zitten in een map met belangrijke papieren maar het is niet alsof k er verder iets mee doe.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik ben zo'n mongool die overal de certificaten goed van zou bewaren![]()
Maar ik koop ook losse chanel doosjes omdat ik die al had weg gegooid dussehh
Nou, deze discussie is al eens eerder gevoerd maar het soort diamant maakt wel degelijk uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus
sowieso mensen die beginnen over wat voor diamant ze wel niet hebben en hoe duur t wel niet wat en blablabla...
Zirkoniaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, deze discussie is al eens eerder gevoerd maar het soort diamant maakt wel degelijk uit.
Als het alleen maar om de glim gaat kun je beter swarovski kopen
Bij chanel staat de naam van het lakje bovenop het doosjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dat logo op de dop is onvoldoende?![]()
ja maar ze heeft er maar 1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij chanel staat de naam van het lakje bovenop het doosje
Voor jou maakt het uit, voor mij niet. Ik koop iets omdat ik het mooi vindt, ik ga niet aan iedereen vertellen wat voor diamant het wel niet is en hoe duur het is was etcquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, deze discussie is al eens eerder gevoerd maar het soort diamant maakt wel degelijk uit.
Als het alleen maar om de glim gaat kun je beter swarovski kopen
Ja maar wat nou als ik ooit een tweede wil, dan is het toch handig als het doosje er nog om zitquote:
Oh zo, nee dan maakt het weinig uit, de potjes zelf vallen wel op iddquote:
Ik was ooit begonnen met swatches op fotopapier en die dan op de doppen van mijn Catrices plakken. Anders is dat zo'n zee van zwarte doppen en geen idee welke welke is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh zo, nee dan maakt het weinig uit, de potjes zelf vallen wel op iddMaar ik heb ze dus nog wel in het doosje omdat ik het handig vind vanwege de naam bovenop
Ik heb trouwens ook 2 essies met de naam bovenop en de rest heeft het niet, best jammer want t is handig!
En toen vroeg jij meteen waar het certificaat was toch...?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kwam laatst skjoe tegen en toen zei ze HEY SPEES, ALLES GOED? KIJK DIT IS MIJN DIAMAND HIJ IS VAN DEZE SOORT ZOVELEN KOSTTE HIJ OK DIT WAS MIJN SPREEKBEURT DOEI.
Best wel awkward.
Ja, die heeft ze altijd op zak voor wanneer mensen het niet gelovenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen vroeg jij meteen waar het certificaat was toch...?
Dus nu krijg je er een? Nee?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
Geef mij maar een fiat 500 ipv een diamant...... Nog steeds kromme vergelijking? Okaaayyyyy![]()
Cif is overigens mijn gezeur wel zat over de auto![]()
![]()
![]()
En dan krijg je er een om van het gezeur af te zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
Geef mij maar een fiat 500 ipv een diamant...... Nog steeds kromme vergelijking? Okaaayyyyy![]()
Cif is overigens mijn gezeur wel zat over de auto![]()
![]()
![]()
Net gedownload, moet nog kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan kijk jij Ravenswood? Die spin off van PLL?
Weet je wat het ergste is ....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus nu krijg je er een? Nee?
Oeh, had dan niks gezegd inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is ....
Hij zei dat ie vorig jaar serieus gekeken heeft om een fiat 500 te kopen als verrassing... Maar toen kwam ie er achter dat ze ook 2de hands achterlijk duur zijn en eigenlijk is het maar een 'kut' klein autootje en vond ie het het geld niet waard.
IMO had ik dit beter niet kunnen weten. Serieus.
Het is net als zeggen: Hoi schat! Ik wou je een Ferrari cadeau geven; maar ja.. ik vond hem eigenlijk toch te duur. MAAR IK HAD WEL DE INTENTIE![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik helemaal met je eens, maar met diamanten ligt de zaak net even iets anders. Daar zit één bedrijf achter die de prijs kunstmatig hooghouden. Maar goed, als je zulke dingen koopt, koop je ze natuurlijk niet vanwege de prijs, dat snap ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die waardevermindering heb je met alles.
nee dat had ie beter niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij zei dat ie vorig jaar serieus gekeken heeft om een fiat 500 te kopen als verrassing... Maar toen kwam ie er achter dat ze ook 2de hands achterlijk duur zijn en eigenlijk is het maar een 'kut' klein autootje en vond ie het het geld niet waard.
Het is net als zeggen: Hoi schat! Ik wou je een Ferrari cadeau geven; maar ja.. ik vond hem eigenlijk toch te duur. MAAR IK HAD WEL DE INTENTIE![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen en tactquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik geen diamand krijg, dan krijg jij geen kinderenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar met diamanten ligt de zaak net even iets anders. Daar zit één bedrijf achter die de prijs kunstmatig hooghouden. Maar goed, als je zulke dingen koopt, koop je ze natuurlijk niet vanwege de prijs, dat snap ik ook.
quote:
Space en tactquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik geen diamand krijg, dan krijg jij geen kinderen![]()
Het maakt uit voor de waarde van het ding. Maar goed, ik ga deze discussie niet voeren en al helemaal niet met jouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor jou maakt het uit, voor mij niet. Ik koop iets omdat ik het mooi vindt, ik ga niet aan iedereen vertellen wat voor diamant het wel niet is en hoe duur het is was etc
ik voel je pijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom vertel je dan uberhaupt zoiets?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou ik een mand voor me die gevuld is met dia'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik geen diamand krijg, dan krijg jij geen kinderen![]()
Ik lees in de TT Dimens are a gurls best fwendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou ik een mand voor me die gevuld is met dia's
Jup zeker! Ik geef em ook volledig gelijk; want vlg mij past ie er niet eens degelijk inquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan uberhaupt zoiets?
Moet em wel gelijk geven dat een fiat 500 een best duur autootje is voor wat je krijgt.
Oh nee joh, dat snap k natuurlijk ook wel dat de waarde van een diamant verschilt qua wat voor diamant het is etc etc, maar uiteindelijk ga ik er vanuit dat je de ring nooit zal verkopen en de enige waarde die het dus heeft is hoe mooi je hem zelf vindtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het maakt uit voor de waarde van het ding. Maar goed, ik ga deze discussie niet voeren en al helemaal niet met jou![]()
Koop een renault twingo uit 94, niet kapot te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup zeker! Ik geef em ook volledig gelijk; want vlg mij past ie er niet eens degelijk in![]()
![]()
![]()
Maar ik vind ze zo tooohoooffff
En mijn bwain en ergens gefixeerd op zijn...![]()
![]()
tenzij de erfenis verdeeld moet wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat snap k natuurlijk ook wel dat de waarde van een diamant verschilt qua wat voor diamant het is etc etc, maar uiteindelijk ga ik er vanuit dat je de ring nooit zal verkopen en de enige waarde die het dus heeft is hoe mooi je hem zelf vindt
No.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop een renault twingo uit 94, niet kapot te krijgen
Ik ken nog iemand die zo isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup zeker! Ik geef em ook volledig gelijk; want vlg mij past ie er niet eens degelijk in![]()
![]()
![]()
Maar ik vind ze zo tooohoooffff
En mijn bwain en ergens gefixeerd op zijn...![]()
![]()
Yepquote:
En het liefste in vernaaid groenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop een renault twingo uit 94, niet kapot te krijgen
Chanel tassenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een fiat 500 is eigenlijk hetzelfde als apple spullen
Dan ben je deud, niet jouw probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tenzij de erfenis verdeeld moet worden
Spees en ik zijn samen af en toe eckten kutpubersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die zo is![]()
Hoax, chanel tassen stijgen in waardequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chanel tassen
(mijn zeer merkengeile nichtje rijdt enen ijsblauwe 500 cabrio, surprise surprise)
als je ze niet gebruikt wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoax, chanel tassen stijgen in waarde
Surprise motherfucking surprisequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Spees en ik zijn samen af en toe eckten kutpubers
als je dat niet snapt dan moet je hem idd niet kopen, en nee ik denk ook niet dat een macbook voor jou enig toegevoegde waarde heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik een macbook zou kopen. Behalve voor de looks
Ik snap ook niet waarom 3/4 van de uni er mee loopt. En dat zijn vaak de mensen die alleen hun flaptop gebruiken voor tekstverwerken, internetten en mailquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je dat niet snapt dan moet je hem idd niet kopen, en nee ik denk ook niet dat een macbook voor jou enig toegevoegde waarde heeft
Dan moet je de tas wel heel ernstig verzieken zodat hij bijna uit elkaar valt. Maar ook mijn veel gebruikte LV tassen zijn nog steeds in waarde gestegen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zonder beschadigingen wel. Dus zuinig gebruikt
Omdat patsende kutkotersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom 3/4 van de uni er mee loopt. En dat zijn vaak de mensen die alleen hun flaptop gebruiken voor tekstverwerken, internetten en mail
Als er een kras op zit dan wordt zoiets toch minder waard?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan moet je de tas wel heel ernstig verzieken zodat hij bijna uit elkaar valt. Maar ook mijn veel gebruikte LV tassen zijn nog steeds in waarde gestegen hoor.
Een tas met een kras is minder waard dan een tas zonder kras, natuurlijk. Betekend niet dat ze niet in waarde stijgen? Mijn LV tas die 300 gestegen is in 2 jaar tijd zal met een krasje erop nog steeds meer waard zijn dan dat ik hem ooit gekocht heb hoor. Zelf mijn speedy die echt veel gebruikt is incl de gebruikerssporen bij handvat en onderkant is nog steeds meer waard dan dat ik hem gekocht heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als er een kras op zit dan wordt zoiets toch minder waard?
Omdat merkgeil.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom 3/4 van de uni er mee loopt. En dat zijn vaak de mensen die alleen hun flaptop gebruiken voor tekstverwerken, internetten en mail
*GAAT MAILEN NAAR PAPA VOOR EEN FIAT 500*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarvan de ouders het bezahlen.
Ligt eraan wat je wilt, er zijn genoeg versies die niet meer verkocht worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik zou voor zulke tassen altijd een nieuwe halen in de winkelMaar niet iedereen is zo natuurlijk
Je geeft toch al veel geld uit, wat maakt die 300 euro dan weer uit
![]()
Mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij LV is het helemaal erg trouwens, bij de monogram tassen zijn de handvaten zeg maar lichter, en hoe ouder de tas hoe donkerder het wordt. Er zijn dus zelf mensen die nieuwe tassen onder de zonnebank ( !!!!! ) leggen om hem sneller die oudere look te geven omdat ze het mooier vinden.
omdat sommige mensen daadwerkelijk wel beter een mac kunnen hebben dan een normale laptop.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, waarom kopen mensen weloverwogen een mac dan?
Omdat ze niet vastlopenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, waarom kopen mensen weloverwogen een mac dan?
Ja waarom dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat sommige mensen daadwerkelijk wel beter een mac kunnen hebben dan een normale laptop.
voor de rest is het meer status
vanwege werk? ontwikkelaars / mensen met grafisch beroep etc?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja waarom dan?leg het me uit ik snap het niehieheieheiet.
Mac's kunnen er ook gewoon uitklappen hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Grafisch vormgeven op een windows computer. Om de 3 seconde op control S drukken omdat je niet weet wanneer dat tyfusding er weer uitklapt.
Grafisch vormgeven op een mac en je daar niet druk om hoeven maken(en het toch doen uiteraard
. Maar minder erg als je het een keer vergeet)
Is bij mijne nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mac's kunnen er ook gewoon uitklappen hoorbij windows gebeurt het gewoon wat sneller omdat het anders in elkaar zit
Android en aan te passen naar eigen wensquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is bij mijne nog nooit gebeurd![]()
Ik vind het een beetje vergelijkbaar met de vergelijking tussen Android en iPhone.
Android is veel meer aan te passen naar eigen wens, maar iPhone is veel stabieler.
Is dus maar net waar je voorkeur ligt.
Jawelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem Masja heeft ook een fiat 500![]()
NU WIL JE HEM VAST NIET MEER![]()
Nou, ik heb een weekend gespendeerd aan klooien met de instellingen en welke apps actief zijn, waardoor m'n batterij ineens minstens 2x zo lang mee ging.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Android en aan te passen naar eigen wens!!!
Voor die fiat heeft ze zowaar betaaldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel
Net als haar kaptafelDie ze cadeau heeft gekregen
![]()
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor die fiat heeft ze zowaar betaald![]()
Denk ik
Hoezo kan dat niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb een weekend gespendeerd aan klooien met de instellingen en welke apps actief zijn, waardoor m'n batterij ineens minstens 2x zo lang mee ging.
Dat kan zover ik weet met een iphone niet. Dat is wat ik bedoel. Tuurlijk ligt er veel vast, maar Android geeft wel een stuk meer vrijheid dan ios.
Kan je bij de iphone vaste apps geheel op non-actief zetten dan? Of überhaupt een overzicht zien van welke apps je batterij leeg vreten? Zo ja dan wil ik dat voor m'n ipadquote:
Er zijn batterij managers ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je bij de iphone vaste apps geheel op non-actief zetten dan? Of überhaupt een overzicht zien van welke apps je batterij leeg vreten? Zo ja dan wil ik dat voor m'n ipad
nicequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet haten op mijn stalpoten
Oh wow die laarzenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, hoe zitten ze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed!quote:
Die wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wat is dat met al die platte harde houten? zolen trouwens?Dat dempt voor geen meter dus dat is echt kut met peren.
Leuk!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, ter voorbeeld dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn batterij managers ja.
zijn die weer hip ja?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wat is dat met al die platte harde houten? zolen trouwens?Dat dempt voor geen meter dus dat is echt kut met peren.
Ja ik weet niet wat ik anders moet zeggen hoorquote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn die weer hip ja?
Altijd tof om daarmee door de sneeuw te mogen
ALS JE ZE NIE WIL PAK IK ZE WELquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja echt?
Niet zeggen om aardig te zijn he
Zitten lopen, only in belgie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik moet mijn laarzen maar weer uithalen idd; want ik zit nu ook steeds op mijn docs te lopen
Even voor mezelf: als ik ze niet mooi zou vinden, zou ik het zeggen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja echt?
Zeker en vast en vast en zekerquote:
Hoax, wij zijn niet aardigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja echt?
Zeker en vastquote:
godmiljaarquote:
Zo heb ik een Belgische in mijn feestboeklijst en die zet vaak boven foto's 'Wat een geweldige!!!' 'Dit is een prachtige!'quote:
ze kan het woord foto niet typen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo heb ik een Belgische in mijn feestboeklijst en die zet vaak boven foto's 'Wat een geweldige!!!' 'Dit is een prachtige!'
Dat vind ik zo apart staan, is dat ook typisch Belgisch? Anders is het nl gewoon iets wat zij doet
Er staat idd geen woord meer achter in zo'n geval, vandaar dat ik het altijd zo vreemd vind staanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ze kan het woord foto niet typen?
Niet iets wat bij ons gebruikelijk is iig
Da is kei brabants, me proudquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik betrap mezelf vaak op "dat is ook". (of eigenlijk da is ook). Dat zeggen we hier in de regio helemaal niet!
Ik ook! Maar dati s omdat broer t ook doet want die woont in Beek en Donk, ik heb t daar van overgenomenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik betrap mezelf vaak op "dat is ook". (of eigenlijk da is ook). Dat zeggen we hier in de regio helemaal niet!
Mijn klasgenoot uit Veldhoven zei het altijd jaquote:
Dat is dan wel weer briljantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze werkt trouwens bij een friettent en ze omschrijft haar functie als 'friturist'
Brabooooo'squote:
Vrouwen vinden die dingen toch alleen maar mooi vanwege de prijs?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar met diamanten ligt de zaak net even iets anders. Daar zit één bedrijf achter die de prijs kunstmatig hooghouden. Maar goed, als je zulke dingen koopt, koop je ze natuurlijk niet vanwege de prijs, dat snap ik ook.
doedegai da es efkes vrouwke!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zinnen als "doe jij dat eens repareren" of "doe eens een schaar pakken".. Ik vind het zo lelijk klinken, daar moet ik echt weer vanaf
Vrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vrouwen vinden die dingen toch alleen maar mooi vanwege de prijs?
Anders voldeed een stukje opgepoetst glas in een sterlingzilveren ringetje uit de kauwgomballen grijpautomaat op de kermis ook wel.
KUT ik ben helemaal vergeten te luisterenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
SPEES moet jij trouwens niet meedoen aan de BSB wedstrijd op Q music? Ze komen volgende week optreden in de cube
Friet laten brengenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog een leuke tip voor het minst arbeidsintensieve eten dat er bestaat?
Ik heb geen zin om te koken, maar we hebben gisteren al friet gehaald
magnetronmaaltijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Herstel we hadden gisteren friet laten bezorgenquote:
Groentes laten bezorgen. Chinees laten bezorgen. Boodschappen laten bezorgen. Kok bestellen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Minder arbeidsintensief dan eten laten bezorgen kan ik zo snel niet bedenken sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herstel we hadden gisteren friet laten bezorgen
Ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik betrap mezelf vaak op "dat is ook". (of eigenlijk da is ook).
Gebakken aardappels met (nep) vlees en sla.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meh, ik wil er wel iets voor doen, want we eten al zo kut de laatste tijd.
Het moet in een pan. En verder zo min mogelijk![]()
![]()
Hoewel koken sowieso gedoe is omdat er zowel vlees als vega verzorgd moet worden.
Voorlopig heb ik mezelf nog niet eens naar de supermarkt gesleept
gewoon een wokkie met voorgesneden groente en tofu. Vijf minutenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meh, ik wil er wel iets voor doen, want we eten al zo kut de laatste tijd.
Het moet in een pan. En verder zo min mogelijk![]()
![]()
Hoewel koken sowieso gedoe is omdat er zowel vlees als vega verzorgd moet worden.
Voorlopig heb ik mezelf nog niet eens naar de supermarkt gesleept
Ik denk niet dat fred tofu eetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een wokkie met voorgesneden groente en tofu. Vijf minuten
Ik dacht WIE IS HET, maar je hebt je oude UI terugquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spaghetti met salade. Snel klaar en lekkah. Doe je voor hem een gerulde hamburger door de saus
Hij eet ook geen slaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fred tofu eet
NIET conimexquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij eet ook geen sla![]()
Maar wok is wel makkelijk ja. Dan pleur ik er iets vegetarisch in en krijgt hij er een karbonade bij![]()
Nog tip voor woksaus of iets?
WAT DAN WEL?quote:
Welk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
das gin woksaus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
koningsvogel bedoelde ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wa bende aan het maken?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik had nog pompoen en linzen, dus ik ga experimentele linzen-pompoensoep maken
Niet eens mijn instructies opvolgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom net thuis en meot nog boodschappen doen huuu. Heb meer de neiging om shoarma te bestellen
boodschappen zijn gezonderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom net thuis en meot nog boodschappen doen huuu. Heb meer de neiging om shoarma te bestellen
Jawel, maar moest eerst naar huis want hier staat fiets en boodschappentassen en allesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens mijn instructies opvolgen
Denk aan wat de shoarma kostquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel, maar moest eerst naar huis want hier staat fiets en boodschappentassen en alles
Welkom in mijn wereld van iedere fucking dag al 8 jaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:31 schreef Diconnected het volgende:
Wat een fijne wereld zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld van iedere fucking dag al 8 jaar.
Sjon is pas rond half 8 thuisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
hup hup, ff boodschapjes doen, kook iets snels, kende om half zeven nassen.
ohzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar 't is vrij normaal, dat wilde ik impliceren.
Tsja, voor alles valt iets te zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
1x in de week boodschappen (laten) halenen bij uitzondering een 2e keer in diezelfde week
Ja ik wou dat ik dat kon, maar gaat zo lastig op de fietsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
1x in de week boodschappen (laten) halenen bij uitzondering een 2e keer in diezelfde week
Misschien als bij ons op het plein de Jumbo geopend wordt dat we ook wel wat vaker wat boodschappen last minute gaan halen want dan is het echt heeeeeeel dichtbij, maar voor nu kost het echt teveel tijd om elke dag iets te gaan halen want de supermarkt ligt voor geen van beiden op de route...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, voor alles valt iets te zeggen.
Ja das waar, bij ons wordt elke week de auto volgeladen en dan hebben we alles weer binnen, dat is op de fiets toch lastiger...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik dat kon, maar gaat zo lastig op de fiets
sterkte!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens richting der Lidl jawohl
gelijk volladen die bendequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:55 schreef Diconnected het volgende:
Hehehe goeden timing. Broer komt met de auto ff langs dan kan ik mee boodschappen doen
Hier in SHJN wel een beetje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lees in de TT Dimens are a gurls best fwend
schaar!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nog even mezelf slaan dat ik naar de supermarkt ben gegaan met de auto terwijl het precies 1 km ver is
OMG de auto, echt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zow, Chinese wokgroente, tofublokjes, woeknoedels en dat spul waar jullie het over hadden in the house![]()
En nog even mezelf slaan dat ik naar de supermarkt ben gegaan met de auto terwijl het precies 1 km ver is
Ik had geen zin om de fiets helemaal uit het hok te halenquote:
Lopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de fiets helemaal uit het hok te halen
Ach, mijn pa pakt ook de auto als ie naar het winkelcentrum moet en dat is 500 m van hem vandaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat zou ik gedaan hebben toen ik de auto nog niet had![]()
Ik heb wel bijzonder snel gelopen toen ik in de supermarkt was omdat ik zo snel mogelijk weer buiten wilde zijn, telt dat ook?
de buurman van mijn ouders ging met de auto naar zijn werk en dat was denk ik 300 meterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, mijn pa pakt ook de auto als ie naar het winkelcentrum moet en dat is 500 m van hem vandaag!
Das toch wel de overtreffende trapquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de buurman van mijn ouders ging met de auto naar zijn werk en dat was denk ik 300 meter_!
en ze hadden een hont en die ging hij alleen op de fiets uitlatenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das toch wel de overtreffende trap
en maar hartfalen hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier rijden mensen uit de wijk met de auto naar de singel om daar hun hont uit te laten![]()
Dat is nog geen 5 min lopen
De Plus hier is spannend wat parkeerruimte betreft (maar dichterbij en minder vervelende route).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zie nu dat onze supermarkt ook 1.5 km ver is. We gaan daar dus wel wekelijks met de auto langs om veel tegelijk mee te kunnen nemen. Maar ik ga er zelf nooit met de auto heen als ik het idee heb dat ik het op de fiets ook meekrijg. Sowieso, eer ik daar parkeerplek en alles gevonden heb, dan ben ik er met de fiets volgens mij ook gewoon nog sneller
Ik wil niet zo iemand worden, maar het sluipt er wel snel inquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ooit bang geweest dat ik ook zo iemand zou worden die alleen nog maar de auto zou pakken nadat ik mijn rijbewijs had.
Gelukkig is autorijden in mijn hoofd veel meer gedoe dan gewoon fietsen of lopen, dus die auto rijdt maar een keer per week
lekker doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, ik heb laatst een boek tweedehands gekocht via bol en nu krijg ik me toch een botte mail van die verkopert. Hij vraagt waar zijn geld blijft, terwijl hij dat van bol krijgt en niet van mij, ik heb allang betaald.
En nu heb ik zin om ENORM bitchbericht terug te sturen.
Jij bent ook niet de doelgroepquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik erger me altijd zo aan het jeugdjournaal
Kutkinderen met hun kut-ideeen
Klacht.nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef Mss het volgende:
Godverdomme, ik heb laatst een boek tweedehands gekocht via bol en nu krijg ik me toch een botte mail van die verkopert. Hij vraagt waar zijn geld blijft, terwijl hij dat van bol krijgt en niet van mij, ik heb allang betaald.
En nu heb ik zin om ENORM bitchbericht terug te sturen.
Hij stuurt:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lekker doen
hehehe.
ik heb spinazielasagne gemaakt, met diepvriesspinazie, maar heb nog een portie over.
Kan ik dat nou invriezen eigenlijk? Weet 1 van jullie dat?
Echt zo zonder aanhef en aflsuiting enzo? Ik zou die tekst die jij zo hebt neergezet dan ook willen sturen jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij stuurt:
Ik heb je 3 weken geleden een boek opgestuurd. maar de betaling nog niet ontvangen.
hoe zit dit?
En ik heb:
Een beetje jammer dat je voordat je deze uiterst vriendelijke mail naar mij stuurt niet even een beetje doorklikt op de website van bol.com om op te zoeken hoe tweedehands verkoop nou eigenlijk in zijn werk gaat. Als je dat namelijk wel had gedaan had je gezien dat je je geld niet rechtstreeks van mij krijgt, maar dat dat via Bol gaat.
Nee alleen als je de BSB hoort. (sorry was sporten en koken endeseau)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet je dan blijven bellen of wat
dat moet straks ons land regerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de doelgroep
Ik vind zijn mail nog niet zo schokkend, gewoon direct.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij stuurt:
Ik heb je 3 weken geleden een boek opgestuurd. maar de betaling nog niet ontvangen.
hoe zit dit?
En ik heb:
Een beetje jammer dat je voordat je deze uiterst vriendelijke mail naar mij stuurt niet even een beetje doorklikt op de website van bol.com om op te zoeken hoe tweedehands verkoop nou eigenlijk in zijn werk gaat. Als je dat namelijk wel had gedaan had je gezien dat je je geld niet rechtstreeks van mij krijgt, maar dat dat via Bol gaat.
Ew, een saucijzenbroodjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moet straks ons land regeren
" Ja ik heb liever een saucijzenbroodje bij het ontbijt. Als je net wakker wordt en dan meteen fruit moet eten is dat echt niet leuk "
Koningsvogelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
koningsvogel bedoelde ik
[ afbeelding ]
Hoezo terecht? Zoek eerst lekker uit hoe het werkt voor je iets verkooptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind zijn mail nog niet zo schokkend, gewoon direct.
Ik zou als mail terug de URL van de website van bol.com geven waar op staat van wie hij z'n geld moet krijgen
ze zegt direct he?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Zoek eerst lekker uit hoe het werkt voor je iets verkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |