Die is enkel ja, 54 lossen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Space, die calm cowl van gisteren he?! Is die gewoon voor enkel om je nek te doen? En met hoeveel losse ben je begonnen?
Kun je lezen? Het staat er allemaal bij op mn sitequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dank u! Enig idee hoeveel gram/meter je gebruikt hebt? (heb jij ravelry dan kijk ik zelf wel ff)
Sorry. Had je site nog niet gezien....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je lezen? Het staat er allemaal bij op mn sitescheelt weer papegaaien.
Iets minder dan 2 bollen die ik noem,
Geen probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Sorry. Had je site nog niet gezien....
Als je het niet weet dan zal het wel niet zo zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb 2 diamanten in mijn trouwring
En ik heb nog een ring waar wel stenen in zitten, maar geen idee of dat diamantjes zijn. Ze zijn wel heel ieniemienie
Verder draag ik qua sierraden altijd alleen die twee ringen en een ketting van mama. Ik had ook ooit velen zilveren armbandjes om, maar hier op werk blijf ik er overal mee achter hangen en ik vind het een te groot gepriegel om die elke om en af te doen dus maar geen armbanden meer voor mij
De ring was van mijn moeder, ik ben hem pas zeer recentelijk gaan dragen. Ik heb geen idee waar en wanneer zij hem gekocht/gekregen heeft dus vandaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het niet weet dan zal het wel niet zo zijn
Nee het boeit ook niet, maar bij diamanten krijg je toch altijd certificaten? En als je vader hem gekocht had of je moeder zelf dan had hij het nog wel geweten denk ik, zovelen centjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De ring was van mijn moeder, ik ben hem pas zeer recentelijk gaan dragen. Ik heb geen idee waar en wanneer zij hem gekocht/gekregen heeft dus vandaar
Geen idee eigenlijk.. Maar op pa zijn idee van duur kan ik niet vertrouwen eigenlijk, als deze ring 50-100 euro zou hebben gekost dan zou hij al vinden dat hij heel erg duur is geweest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het boeit ook niet, maar bij diamanten krijg je toch altijd certificaten? En als je vader hem gekocht had of je moeder zelf dan had hij het nog wel geweten denk ik, zovelen centjes
Ohquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Maar op pa zijn idee van duur kan ik niet vertrouwen eigenlijk, als deze ring 50-100 euro zou hebben gekost dan zou hij al vinden dat hij heel erg duur is geweest.
Ja ik heb ook ergens certificaat en die ligt euh.. eum.. tjah.. care?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het boeit ook niet, maar bij diamanten krijg je toch altijd certificaten? En als je vader hem gekocht had of je moeder zelf dan had hij het nog wel geweten denk ik, zovelen centjes
Ja ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ergens certificaat en die ligt euh.. eum.. tjah.. care?![]()
LOLquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kwam net tijdens de pauze het onderwerp op oude auto's en wat daar allemaal aan geklust kan worden. Dus ik vertellen dat mijne man verspreid door het huis ook verschillende onderdelen heeft liggen voor zijn klus-auto (waaronder momenteel dus 2 autostoelen in de slaapkamer). Krijg ik de vraag of ik dat allemaal zo maar ok vind. Ik geef aan dat het mij niet uitmaakt zolang het mij niet in de weg staat. En dat hij ook niet klaagt over mijn nagellak kastje. 'JE WAT??? Wat zijn jullie voor lui
'
Ja eeeuhh![]()
![]()
Ik heb ze vast ook wel nog liggen. Ik denk ook wel ongeveer te weten waar. Maar ik zou het zo niet 1-2-3 kunnen pakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik ben zo'n mongool die overal de certificaten goed van zou bewaren![]()
Maar ik koop ook losse chanel doosjes omdat ik die al had weg gegooid dussehh
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat was wel emoslingerwaardig, die chaneldoosjes.
Van de week nog een paar weggeflikkerd trouwens.
Nope; want mijn unicorn trui is er ook nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
De bel gaat, IS HET MIJN HAMBURGERTRUI?
piew.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag gezellig een feestje met strenggelovigen. Shoot me.
Ditquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n chanel wel in de doosjes nog, maar da's vooral omdat ik dan meteen zie welke ik te pakken heb.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL, brum heeft de bad grandpa actie van FOK! gewonnen
want dat logo op de dop is onvoldoende?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Ik heb al mijn 1 Chanel doosjes nogDan is ie tenminste herkenbaar
Kastje staat in een donkere hoek, en in die specifieke lade zitten meerdere flesjes met zwarte dop. Dat ene lakje staat toevallig wat achterin want dat kwam zo uit. Dus is ie met doosje wat beter herkenbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dat logo op de dop is onvoldoende?![]()
Ik heb er ook maar 1, Malice.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen enkele Chanel-nagellak, hoor ik er nu niet meer bij?
Die heb ik er ook exact 1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Koh is het duurste dat ik heb volgens mij
Ik ben het oneens hiermeequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kastje staat in een donkere hoek, en in die specifieke lade zitten meerdere flesjes met zwarte dop. Dat ene lakje staat toevallig wat achterin want dat kwam zo uit. Dus is ie met doosje wat beter herkenbaar
Nu moet ik gargantimous gaan googelen om te kijken of het een echt woord isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het oneens hiermee
[ afbeelding ]
Dat logo is gargantimous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |