UHuh, ik ben al een hele tijd in mijn facebook aan het scrollen in de hoop dat ik ergens het globale recept kan vinden die ik als k hem heb gestuurd in juni heb gestuurdquote:

kan, maar ik vind het mooi.quote:

Misschien vinden ze ze wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zouden ze het doorhebben, denk je?

Doe dat straks maar als ik weer aan de slag moetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
UHuh, ik ben al een hele tijd in mijn facebook aan het scrollen in de hoop dat ik ergens het globale recept kan vinden die ik als k hem heb gestuurd in juni heb gestuurd

niet waarschijnlijk, ik betaal gewoonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In principe niet. Behalve dat jij waarschijnlijk betaalt, maar zo ver waren we al.

Lucky fishquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef sararaats het volgende:
viespeuken![]()
gelukkig was ik net niet aan het eten

Oh, meerdere waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan, maar ik vind het mooi.
volgens mij heb ik ooit een foto van jou met bril gezien, kan dat?

quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat straks maar als ik weer aan de slag moet

Top 100 voor reeks "Geen reet te doen" van 01-01-2013 t/m 30-10-2013

Zullen we zelf de taart pikken en het konijn erop uit sturen en dan zeggen dat het zijn schuld is allemaal?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien vinden ze ze wel heel erg lekker

Gadverdammequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |