Ik heb geen brilquote:
Of gewoon niks beginnen met de chick.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet verhuizen naar het buitenland zeker voor een of andere chick die je dan pas 6 maanden kent?
Ik heb je in ieder geval in de OP erbij gezetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
ik sta idd nog niet hoog in de statistieken maar dat komt nog wel
IPV taart krijgen de mensen dan dropjes bezorgtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet ik niet of er dan nog taart bezorgt gaat worden. Kan me voorstellen dat 'ie het niet vies vindt.
Dit dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of gewoon niks beginnen met de chick.
Maar eerst maar kijken hoe de date gaat, ik loop weer te hard van stapel.
Gadverdammequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
IPV taart krijgen de mensen dan dropjes bezorgt
Makreel, afbakbolletjes, ei, zoiets denk ik. Ik moet nog even mijn recept terugvinden..quote:
dan krijgen ze in ieder geval niet van die rode oogjesquote:
Geen idee, ik kan wel even kijken voor dit jaar thoughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar sta ik in de statistieken?
Lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Makreel, afbakbolletjes, ei, zoiets denk ik. Ik moet nog even mijn recept terugvinden..
Preciesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan krijgen ze in ieder geval niet van die rode oogjes
Zouden ze het doorhebben, denk je?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
IPV taart krijgen de mensen dan dropjes bezorgt
Speciale verge-eh-draaide konijnendropjesquote:
viespeukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zouden ze het doorhebben, denk je?
Hou opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Speciale verge-eh-draaide konijnendropjes
In principe niet. Behalve dat jij waarschijnlijk betaalt, maar zo ver waren we al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit dus![]()
bij een 1e date zitten geen verplichtingen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |