quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pffft niet zo oppervlakkig
je kunt het toch wel gewoon gezellig hebben zonder dat alles heel serieus is? je hoeft echt niet meteen aan kinderen enzo te denken hoor
What if I don't want toquote:
Het is niet mijn ding om met 50,000+ mensen naar een wedstrijd te kijken. Het stadion uitkomen is al een rampquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom?Dat is toch super vet man!
Oké, dan eet jij het stoofvlees en ik de stoofpeertjesquote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik meld mijn konijn aan als taartbezorger. Met strikjes om zijn oren.
quote:
komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja weenie, gewoon zo'n stomme lap tekst en ruimte waar je doorheen moet scrollen. Ga ik van huilen.
Niet verhuizen naar het buitenland zeker voor een of andere chick die je dan pas 6 maanden kent?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Laat het niet zo ver komen, potjandikkie.
Wat gemeenquote:
dealquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, dan eet jij het stoofvlees en ik de stoofpeertjes![]()
Okay, dan geef ik je even tijd daarvoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat gemeenIk moet zo naar de winkel om eten te halen
vrouwen met brilquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dat terwijl ik mijn bril niet op heb.
Hier wil ik pics vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik meld mijn konijn aan als taartbezorger. Met strikjes om zijn oren.
Bij nader inzien weet ik niet of er dan nog taart bezorgt gaat worden. Kan me voorstellen dat 'ie het niet vies vindt.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
komt wel goed, schatje
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan geef ik je even tijd daarvoor
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet ik niet of er dan nog taart bezorgt gaat worden. Kan me voorstellen dat 'ie het niet vies vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |