je woont uit de buurt. Zag er lekker uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:19 schreef Bamba het volgende:
Hier doen ze er ook niet aan hoor, maar ik vind het wel heel leuk. Vandaar dat ik het had afgesproken met mijn familie.
Ik heb wel dingen klaar staan, hele snoepzakjes geknutseld, cakejes versierd. Komt er geen kind aan de deur![]()
Oeh Bamba, Toek heeft zijn pijlen op jou gerichtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
je woont uit de buurt. Zag er lekker uit.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean wil wel graag zo'n cakeje van je hoor. ze zagen er erg leuk uit.
Het is dat opsturen zo'n gedoe geeft, anders had ik het met plezier gedaan!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
je woont uit de buurt. Zag er lekker uit.
Het gaat over m'n cakejesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh Bamba, Toek heeft zijn pijlen op jou gericht
De liefde van de man gaat door de maag, dat weet je tochquote:
Dat is een heel stuk beterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem aan dat het bij de Japanner lekkerder is dan zo'n bakje van de Albert Hein? Want dat vond ik niet zo zeg maar. Voor de rest eigenlijk nog nooit sushi op.
i knowquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Het is dat opsturen zo'n gedoe geeft, anders had ik het met plezier gedaan!
krijgen we dat weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag, dat weet je toch
Daarom is mijn man zoveel aangekomen zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Yúp, de mijne is ook weer blij na zijn feestmaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man heeft er ook wat kilo's bij sinds wij samen zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daarom is mijn man zoveel aangekomen zeker?![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man heeft er ook wat kilo's bij sinds wij samen zijn![]()
Ik trouwens ook
Ik heb ook 2 keer zoveel manquote:
Ja, ze waren net ook al bezig.quote:
Arme jongens tochquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ze waren net ook al bezig.
Ja, af en toe mis ik die ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Arme jongens toch(ik mis een aai over de bol smiley
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 keer zoveel man![]()
Gefeliciteerdquote:En gisteren was ik nog met een begin 50-ger getrouwd..
Nu met een mid-vijftiger![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, af en toe mis ik die ook.Ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Alstublieft, nog eentjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
)
je mag hem wel ff komen brengen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |