SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roflmaker op 30-10-2013 09:50:16 ]Hello, is it me you are looking for!?
In ieder geval weer ¤50 meer dan op marktplaats.. Typisch altijd, alsof Fokkers dommer zijn dan dat marktplaats-volkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:58 schreef Abloom het volgende:
Je vraagt er meer voor dan de nieuwprijs?
Ga jij maar even ergens anders haten, hebben ze ook op MP deze spulletjes erbij? Nee dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:19 schreef Woelwater het volgende:
[..]
In ieder geval weer ¤50 meer dan op marktplaats.. Typisch altijd, alsof Fokkers dommer zijn dan dat marktplaats-volk
Denk dat op FOK de meesten praktisch niets geven om de extra accessoires/spulletjes, aangezien je die op DealExtreme voor een paar dollar max kan kopen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:50 schreef roflmaker het volgende:
Zie net via tweakers dat de goedkoopste 498 is, ik drop de vraagprijs naar 475 INCL. toebehoren
[..]
Ga jij maar even ergens anders haten, hebben ze ook op MP deze spulletjes erbij? Nee dus.
Het is jouw eigen advertentie waar ik het over heb sukkelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:50 schreef roflmaker het volgende:
Ga jij maar even ergens anders haten, hebben ze ook op MP deze spulletjes erbij? Nee dus.
Oh lol moet bieden vanaf zijn ><, thanks voor het opmerkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het is jouw eigen advertentie waar ik het over heb sukkel![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Als je bij marktplaats neerzet bieden vanaf, zet deze de vraagprijs er neer.... Oftewel ik had er neer gezet bieden vanaf 450...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef Woelwater het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat je hem op marktplaats voor ¤450 had staan en dan hier aan biedt voor ¤500.. Ofwel denk je dat we hier rijker zijn, of dom genoeg om wel de nieuwprijs ervoor te betalen..
[ afbeelding ]
En binnen een week was er nog niet op geboden bij vraagprijs van ¤450, dus waarom nu opeens verhogen naar ¤475
Maar als iemand dan ¤450,01 biedt, en er komt verder geen hoger bod ga ik er vanuit dat je hem gewoon verkoopt voor die ¤450,01quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Als je bij marktplaats neerzet bieden vanaf, zet deze de vraagprijs er neer.... Oftewel ik had er neer gezet bieden vanaf 450...
Nopequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar als iemand dan ¤450,01 biedt, en er komt verder geen hoger bod ga ik er vanuit dat je hem gewoon verkoopt voor die ¤450,01
epse=gelderland(achterhoek) pffffffquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:15 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik vertrouw mensen uit gelderland, Epse niet
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Als je bij marktplaats neerzet bieden vanaf, zet deze de vraagprijs er neer.... Oftewel ik had er neer gezet bieden vanaf 450...
Er stond dus niet eens bieden vanafquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Oh lol moet bieden vanaf zijn ><, thanks voor het opmerken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |