Domme vraag misschien maar hebben ze ieder een eigen kant dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef Kyara het volgende:
ik kolf niet genoeg voor een complete voeding, dus dan zou ik ook weer met kv bij moeten voeden.
Maar ik heb al een oplossing gevonden. Heb D even rechts laten drinken. Dan is 2 kinderen wel handig
Lekker is dat!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:56 schreef Juud79 het volgende:
*trots modus aan*
17.30 - 23.00 - 05.30 uur, dat vind ik toch echt wel doorslapen hoor.![]()
Al weet ik niet of ie het blijft doen natuurlijk.
Overdag komt ie dan om de 3 uur, das wel heel erg een dag-nacht ritme dacht ik zo....
En ik heb niets gestuurd, geef bv als hij wil, altijd op zijn verzoek. Ik vind het knap.
Wij zijn juist begonnen dat Bram op een andere kamer ligt als de meiden niet thuis zijn. Dan slaapt Bram echt rustiger en wij ook blijkbaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:21 schreef Juud79 het volgende:
Nou ik voelde me ook niet uitgeslapen idd....![]()
Maar ik weet dat je na een aantal nachten doorslapen je wel anders voelt.
Het voeden 's nachts vind ik ook niet erg, maar na de voeding van 3.00/4.00 lag ie telkens tot de ochtend strak tegen me aan en dan soms weer een slokje en dat breekt wel een beetje op.
Nu ligt ie tussen ons in te slapen en kan ik draaien en liggen net zoals ik wil, dat is vooral fijn.
Gevoel is herkenbaar hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 09:27 schreef Juud79 het volgende:
Ja, dat kan ik nog niet, hij moet wel nog dichtbij zijn....![]()
Komt bij dat ie sowieso bij ons op de kamer slaapt totdat ze samen op een kamer kunnen slapen, maar de nacht in zijn wieg bij ons op de kamer vind ik al ver weg.
Ja, en ergens is dat goed. Bij mij sliepen de 2 meiden altijd in bed. En j heeft heel duidelijk gemaakt, Bram mag best in het begin bij ons slapen, maar gaat wel degelijk in zn eigen bed liggen. En dat is goed. Het bed is gewoon voor ons.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef Juud79 het volgende:
Hahaha, hier is manlief nu makkelijker als bij Lientje, toen riep ie, ze mag bij ons in bed hoor, dat is zo gezellig. Nu zegt ie af en toe, kan D ook een nachtje in de wieg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |