Je hebt toch nog voorraad? Hoe lang kun je daarop teren met deze hoeveelheden?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt erop alsof m'n lijf zelf al heeft besloten. Vanochtend kolfde ik een measly 250cc, waar ik gister 280 kolfde en daarvoor dik in de 300. Ik ben zo in dubio over wat te doen. Weer aanzetten en extra gaan kolven of denken, ik neem het zoals het is en bouw het gewoon verder af. Wil graag dat half jaar halen, maar het wordt met deze hoeveelheden wel heel lastig.
Even afwachten hoe ik de rest vd dag kolf. Als dat allemaal rond de 150 gaat zijn zou ik zo'n 700 cc kolven op een dag en zou ik 1 zakje per dag moeten aanvullen. Ik heb er geloof ik nog zo'n 24 in de vriezer staan, met gemiddeld 170-180cc erin. Dat is net niet 1 voeding. Maar ik wilde eigenlijk half november naar 3x kolven en dan pas gaan aanvullen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt toch nog voorraad? Hoe lang kun je daarop teren met deze hoeveelheden?
Maar het is volgende week half november… Ga je de ellende op je hals halen omdat je eigen planning een weekje verschuift?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even afwachten hoe ik de rest vd dag kolf. Als dat allemaal rond de 150 gaat zijn zou ik zo'n 700 cc kolven op een dag en zou ik 1 zakje per dag moeten aanvullen. Ik heb er geloof ik nog zo'n 24 in de vriezer staan, met gemiddeld 170-180cc erin. Dat is net niet 1 voeding. Maar ik wilde eigenlijk half november naar 3x kolven en dan pas gaan aanvullen.
Ja, het is prima. Het is raar om te weten dat het wel mn laatste keren zijn dat ik een kind aan de borst heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wel raar denk ik Tico? Of is het goed zoals het gaat?
Oh ja, hij zal er vanzelf mee stoppen als het op is. Ik hoor m nu nog wel een paar goede slokken maken, dus hij krijgt er echt nog wel iets uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja precies, dat lijkt mij ook.
Nouja, dan kun je misschien om die reden nog even genieten van de nachtvoeding
Ja het klinkt nu eng he. Maar het 'voelt' wel echt als verstopt kliertje al heb ik dat tot nu toe nog nooit gehad. Dus daar ga ik nog maar even van uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou de reacties van meer ervaren mensen even afwachten hoor, maar als ie er al 3 dagen zit terwijl ze wel goed drinkt, zou ik even de huisarts laten kijken.
Ik heb dat ook een tijd gehad, is vanzelf weggetrokken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef Olf het volgende:
Rest van de borst is gewoon helemaal normaal, ook geen blaartje te zien. Het lastige is dat de echte verdikking/knobbel een beetje diep lijkt te zitten, waardoor het masseren en warm maken ook lastig is.
Bij jou ook relatief lang dan? Ik zie overal dat verstopt kliertje na 48 uur wel weg is meestal en daar ben ik wel al ruim overheen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijd gehad, is vanzelf weggetrokken.
Ja, echt ik denk wel een aantal weken minimaal. Het was meer dat ik een knobbel voelde zitten, had er verder geen last van, zal tijdens het voeden eens voelen of het er nog zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Olf het volgende:
[..]
Bij jou ook relatief lang dan? Ik zie overal dat verstopt kliertje na 48 uur wel weg is meestal en daar ben ik wel al ruim overheen.
Bedankt iig allemaal voor meedenken!
Hmmm, dat zou wel jammer zijn, een paar weken, want hier is het gewoon echt een behoorlijk venijnige pijn als dochter tegen me aan leunt of over me heen kruipt. Afgelopen dagen hield ik haar met rechts vast dan maar dat vind ik moeilijk. Nouja, ik kijk het nog even aan tot na het weekeinde.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja, echt ik denk wel een aantal weken minimaal. Het was meer dat ik een knobbel voelde zitten, had er verder geen last van, zal tijdens het voeden eens voelen of het er nog zit.
Ik heb nu geen knobbel meer. Als het pijn doet misschien even de tandenborstel tip vanwup proberen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Olf het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou wel jammer zijn, een paar weken, want hier is het gewoon echt een behoorlijk venijnige pijn als dochter tegen me aan leunt of over me heen kruipt. Afgelopen dagen hield ik haar met rechts vast dan maar dat vind ik moeilijk. Nouja, ik kijk het nog even aan tot na het weekeinde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |