abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132887474
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit erover te denken om af te gaan bouwen :@. Ik ben het kolven echt best wel zat na 5 maand. Maar aan de andere kant denk ik, ik moet niet zo lui zijn. Als dat de enige reden is, vind ik het nog niet zo'n goede. Kolf nu 4x per dag. Productie is wel wat teruggelopen, maar ik heb gewoon geen puf meer om weer vaker te gaan kolven. Meh.
Nou dat begrijp ik goed hoor. Kun je niet gewoon kijken hoever je komt zonder nu weer vaker kolven? En als het verder terugloopt dan is het maar zo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132887868
quote:
Thnx, ik ga het lezen!
  maandag 4 november 2013 @ 15:52:56 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132891480
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat begrijp ik goed hoor. Kun je niet gewoon kijken hoever je komt zonder nu weer vaker kolven? En als het verder terugloopt dan is het maar zo?
Ja, dat is ook het plan. En eigenlijk wil ik in de tweede helft november verder afbouwen. 28/11 is ze alweer een half jaar en dat was het streven dat ik voor mezelf had gesteld.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132891761
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het plan. En eigenlijk wil ik in de tweede helft november verder afbouwen. 28/11 is ze alweer een half jaar en dat was het streven dat ik voor mezelf had gesteld.
Je moet gewoon vooral doen wat je zelf wilt in deze.

Ik had het plan om Bram minimaal 2 jaar aan de borst te houden, maar de laatste maanden staat het me gewoon tegen. Ik ben gewoon al 6 jaar zwanger of aan het voeden, en ik ben er gewoon helemaal klaar mee. Bram drinkt nu nog in de nacht bij me en dat is het.

Niet te streng zijn voor jezelf. Elke keus die je maakt is goed.
  maandag 4 november 2013 @ 17:28:04 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132894671
Amen voor je laatste zin Tico ^O^

En XM, ik kan alleen maar elke keer denken hoe knap ik het vind dat je al zo lang fulltime kolft _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 04-11-2013 21:08:21 ]
pi_132903562
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:

En XM, ik kan alleen maar elke keer denken hoe knap ik het vindt dat je al zo lang fulltime kolft _O_
Dat dus. Respect hoor!
  maandag 4 november 2013 @ 21:09:09 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132904924
LE waarom quote je me nou? Ik heb een dt-fout gemaakt :o ;(
pi_132905096
Lol LB :D

Maar wel eens met de inhoud. Echt respect XM
pi_132905203
Jaaaaaa XM superknap hoor. Rustig nadenken wat je wil. En half/half is ook een optie wellicht. Wel bizar dat ze alweer bijna een half jaar is wow! Oh nee, wooooowwwwwwww. ;)
pi_132905380
Ik vindt het gewoon ook heel knap LB! :P
  maandag 4 november 2013 @ 21:22:43 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132905672
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef L-E het volgende:
Ik vindt het gewoon ook heel knap LB! :P
*;
  maandag 4 november 2013 @ 21:31:20 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132906124
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaa XM superknap hoor. Rustig nadenken wat je wil. En half/half is ook een optie wellicht. Wel bizar dat ze alweer bijna een half jaar is wow! Oh nee, wooooowwwwwwww. ;)
Weheh :P

Half half zal het sowieso op een gegeven moment wel worden. Ik teer nu al wat in op m'n voorraad. Kolf zo ergens tussen de 850-930 op een dag en mevrouw drinkt rond de 950. En als ik nog een kolfbeurt laat vallen, zal dat alleen maar sneller gaan.

Ik wil het aan de ene kant graag volhouden, want wil het beste voor haar, maar aan de andere kant wil ik eigenlijk wel echt beginnen met ontzwangeren, een keer de deur uit zonder na te moeten denken of ik kolfzooi mee moet nemen / waar ik kan kolven /, of de afspraak niet is tijdens een kolfmoment, zodat ik weer moet schuiven, weer eens een keer borrelen :@, dus eigenlijk gewoon van huis kunnen zonder 'gedoe'.

Maar toch he... Hmz hmz.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132908454
Je bent allang aan het ontzwangeren, gewoon op de manier zoals de natuur het bedoeld heeft :) Verder snap ik goed dat je er een beetje klaar mee begint te raken, het lijkt me hartstikke intensief. Kudo's voor jou! ;)
pi_132908932
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Amen voor je laatste zin Tico ^O^

En XM, ik kan alleen maar elke keer denken hoe knap ik het vindt dat je al zo lang fulltime kolft _O_
+1
Echt XM, hoe vaak ik aan jou denk als ik met tegenzin m'n kolf pak op het werk... Dat jij alléen maar kolft... en zo lang al volhoudt... _O_
  maandag 4 november 2013 @ 23:38:49 #65
381212 Gulara
From the future
pi_132912148
Nou dat XM. Ik kolf drie dagen op m'n werk en afentoe 's avonds. En echt, ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan.
Ik vind dat je een meer dan fantastische prestatie hebt geleverd! *O*

Ik zou blijven kolven wat voor jou prettig is.

Ik was van het weekend ziek en had vannacht elk uur een kind wakker. :O

En probeer ik vorige week eens kunstvoeding want "dat je nog borstvoeding geeft, geen wonder dat ie nog niet doorslaapt" en dat viel dus ook flink tegen.
Veel gehannes met kokend water, flesjes en schepjes. En slapen, ho maar. }:|
pi_132915451
Xcuzme vind het echt knap dat je al zo lang fulltime kolft. Ik geloof niet dat ik met fulltime kolven zo lang vol had gehouden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132916237
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef Gulara het volgende:
Nou dat XM. Ik kolf drie dagen op m'n werk en afentoe 's avonds. En echt, ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan.
Ik vind dat je een meer dan fantastische prestatie hebt geleverd! *O*

Ik zou blijven kolven wat voor jou prettig is.

Ik was van het weekend ziek en had vannacht elk uur een kind wakker. :O

En probeer ik vorige week eens kunstvoeding want "dat je nog borstvoeding geeft, geen wonder dat ie nog niet doorslaapt" en dat viel dus ook flink tegen.
Veel gehannes met kokend water, flesjes en schepjes. En slapen, ho maar. }:|
Ach, daar wordt je ook gewoon handig in hoor. Dat weet ik nog wel bij Leyla, daar had ik ook gewoon haar flesje met 2 minuten klaar.

En als je een keertje kunstmelk maakt, dan hoef je echt niet te klooien met poeder en water. Voor die ene keer koop je dan toch kant en klaar? Ik zou niet eens maten en verhoudingen weten. Gewoon pakje in flesje, 40 sec in magnetron en klaar.
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:13:12 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_132917253
XM, ik kan me goed voorstellen dat je het kolven beu bent.
Mss ter overvloede en zeker niet naar bedoeld, maar wil/kan je N niet meer proberen aan de borst te krijgen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:20:04 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132917375
Ik heb het geloof ik een maand geleden ofzo voor het laatst geprobeerd en het was geen succes. Ze snapt er echt nog minder van dan in het begin. Ik denk dat het helaas gewoon echt kansloos is. Ik vind dat nog steeds heel erg. Ik had echt zo'n mooi beeld van een kindje aan de borst, maar het mag niet zo zijn. Het voelt ergens toch als falen...

En ik moet zo ff heel goed masseren voor het kolven, want vanochtend kwam er maar 100cc uit mn linkerborst en die doet nu zeer en er zit een harde bal in :X. Geen zin in een borstontsteking.
pi_132917401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het geloof ik een maand geleden ofzo voor het laatst geprobeerd en het was geen succes. Ze snapt er echt nog minder van dan in het begin. Ik denk dat het helaas gewoon echt kansloos is. Ik vind dat nog steeds heel erg. Ik had echt zo'n mooi beeld van een kindje aan de borst, maar het mag niet zo zijn. Het voelt ergens toch als falen...

En ik moet zo ff heel goed masseren voor het kolven, want vanochtend kwam er maar 100cc uit mn linkerborst en die doet nu zeer en er zit een harde bal in :X. Geen zin in een borstontsteking.
Goed warm maken voor het kolven kan goed helpen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:32:58 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132917628
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goed warm maken voor het kolven kan goed helpen.
Mja, zit op het werk :').

Probeer zo goed mogelijk af te kolven en anders vanmiddag thuis ff met een warme luier aan de gang.
pi_132917762
Heb je geen warm water? Doek warme kraan?
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:52:15 #73
381212 Gulara
From the future
pi_132918122
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, daar wordt je ook gewoon handig in hoor. Dat weet ik nog wel bij Leyla, daar had ik ook gewoon haar flesje met 2 minuten klaar.

En als je een keertje kunstmelk maakt, dan hoef je echt niet te klooien met poeder en water. Voor die ene keer koop je dan toch kant en klaar? Ik zou niet eens maten en verhoudingen weten. Gewoon pakje in flesje, 40 sec in magnetron en klaar.
De kant en klaar was op. -O-
En ik chargeer een beetje. ;) Ik baalde vooral dat het niet het wonderslaapmiddel was waar "men" het over had. :P
pi_132918164
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:52 schreef Gulara het volgende:

[..]

De kant en klaar was op. -O-
En ik chargeer een beetje. ;) Ik baalde vooral dat het niet het wonderslaapmiddel was waar "men" het over had. :P
Dat is gewoon dikke onzin ook. Er bestaat geen slaap wondermiddel.
  woensdag 6 november 2013 @ 09:56:26 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132952739
Het lijkt erop alsof m'n lijf zelf al heeft besloten. Vanochtend kolfde ik een measly 250cc, waar ik gister 280 kolfde en daarvoor dik in de 300. Ik ben zo in dubio over wat te doen. Weer aanzetten en extra gaan kolven of denken, ik neem het zoals het is en bouw het gewoon verder af. Wil graag dat half jaar halen, maar het wordt met deze hoeveelheden wel heel lastig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')