quote:Gevolgen van alcohol voor je baby
Er is weinig bekend over de gevolgen voor de baby wanneer deze moedermelk krijgt na matige alcoholconsumptie door de moeder. Als je één uur nadat je 1,5 à 2 glazen alcoholhoudende drank hebt gebruikt de borst geeft, kan je baby een ander slaappatroon hebben dan gebruikelijk. Voor alle gevolgen van alcohol in moedermelk is het aannemelijk dat de effecten groter zijn naarmate je meer alcohol hebt gedronken.
Niets aan de hand joh. Je praat over promillages.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:02 schreef Kyara het volgende:
Ik heb tussen 19.30 en 20.15 uur een glas wijn gedronken. Helaas waren mijn dametjes om 20.45 al wakker. Flesje geprobeerd te geven maar dat wilden ze niet. Ze bleven maar huilen, echt heel sneu dus ik heb ze uiteindelijk om 21.20 uur toch maar aangelegd. Dat hielp wel, ze waren meteen stil en vielen lekker in slaap. Maar wat heb ik nu allemaal aangericht met mijn wijnmelk?
uhhh nee er moet niets..quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:15 schreef MwGiraf het volgende:
[..]
Met 8,5 week moet hij volgens mij per voeding 180 ml krijgen? Hij is nu ong 5800 gram.
Op een werkdag was ik zo'n 10 uur van huis weg en dronk ze (op verzoek) 3 keer. Verder was het wel een baby die vaker dan gemiddeld dronk. Rond de eerste verjaardag zaten we op zo'n 8-10 voedingen per 24 uur. Nu heb ik een peuter kleuter die goed weet wanneer ze honger of dorst heeft en daar prima naar kan handelen.quote:Op zondag 24 november 2013 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, E wordt ook altijd wakker als ik heb besloten dat een glaasje wijn wel kan![]()
Gelukkig schenk ik nooit een vol glas in, dus ze heeft nu denk ik 3 of 4 keer wat wijnmelk gehad. Ik heb niets aan verandering gemerkt.
MwGiraf, hopelijk helpt de miconazol snel en kun je fijn doorgaan met voeden
Marjolijntje en Sull, hoe is het daar met de spruw?
Ik ben trouwens echt helemaal verbaasd door de berichten van Ophelia en WupWup! 80-100 ml, echt waar?? Dronk jouw dochter dan ook zo vaak 's nachts Wup? E tankt soms 230-250cc weg op het kdv
Aan de andere kant moet je wel incalculeren dat het niet slapen misschien niet opgelost wordt door andere voeding. En als je kindje huilt wordt je toch wel wakker, of je nu je bed uit moet of niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef Piekie81 het volgende:
Ha ladies,
De knoop is doorgehakt, we gaan afbouwen. Na 7 maanden is het goed geweest. De gebroken nachten (bv kan manlief niet overnemen, kv wel) en het continue paraat moeten staan eist behoorlijk zijn tol bij mij. Ik kies nu dus voor mijzelf. Het voelt dubbel, maar het geeft ook rust in mijn hoofd.
Nu zijn we aan het puzzelen welke volgorde van afbouwen het handigst is en hoeveel kv M drinkt.
Voorlopig zijn we nog wel even bezig met afbouwen, denk ik. Dus ik gluur vast af en toe nog even mee.
Ik heb niet veel gepost hier, maar wel veel gehad aan wat jullie hier schrijven. Dank daarvoor!
Wat zij zegt!!quote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef L0t.. het volgende:
Cwen, ik gebruik de cerazette en heb nergens last van qua productie of andere bijwerkingen. Maar goed, het is idd een kwestie van proberen of het bij jou ook zo werkt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |