en jij ook!!! Vuilak! Schobbejak! Schorriemorrie!quote:
eerste onbedoelde knoop zat er al in....quote:
Dat je sjaal zo een halve kilometer wol bevatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb 500 yards (457 m) garen nodig. Drie bollen zijn 465 meter.
Ik word er autistisch van dat ik dan nét genoeg garen heb maar een extra bol kost 5.95
Ja maar dat is 5.95 extraquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je sjaal zo een halve kilometer wol bevat
Gewoon extra bol erbij nemen
Dan doe je het nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dat is 5.95 extraStraks heb ik het niet nodig. Die pleur je niet zo maar ff aan de kant
maar Sjaan wil toch ook eentje in die kleur? Dus 3,5 voor jou en 3,5 voor Sjaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb 500 yards (457 m) garen nodig. Drie bollen zijn 465 meter.
Ik word er autistisch van dat ik dan nét genoeg garen heb maar een extra bol kost 5.95
Neinz ze is sjaak afhaak :vquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
maar Sjaan wil toch ook eentje in die kleur? Dus 3,5 voor jou en 3,5 voor Sjaan.
Ik ook, een donkerpaarse/auberginekleurigequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb gewoon een col van de Hema gehaald van 5 euro![]()
quote:
In die kleur?quote:
neinz merinoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Dan 4 bollen! Het is wel Alpaca jeweets!
godsamme zoveelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In die kleur?
Je weet dat het materiaal alleen al 22.30 kost als we de verzendkosten delen? Je kunt ook een col bij de hema kopen voor 5 euro:")
Hebben we gisteren nog een discussie over gehad, als je ze zelf maakt betaal je meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kocht er bij Primark twee voor 5 euro
Ik merk zeker verschil in garen als ik meer geld uitgeef. Die nu op mijn blog staat was ook 6.95 per bol maar ermahgerd zo fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het is wel beter spul natuurlijk....
ja maar zelf maken gaat natuurlijk niet om geld besparenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben we gisteren nog een discussie over gehad, als je ze zelf maakt betaal je meer
Ja, slijptol / betonschaar/quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zie net op fb dit langs komen:
Één of andere grapjas heeft een extra slot (kleintje) aan mijn fiets gehangen (ik denk zomaar met de intentie om m straks te komen jatten). Zucht! Iemand een suggestie hoe dit op te lossen met alle fietsmakers gesloten?
En ze hebben die fiets dus ook gewoon vastgezet. Jat hem dan gewoon meteen, dit vind ik zo'n stomme actie.
Slot doorknippen want kleintje? Niemand met heggenschaar inde buurt? Politie bellen (niet 112 maar ander nummer om dat te zeggene n vragen of ze jou kunnen helpen met een kniptang?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zie net op fb dit langs komen:
Één of andere grapjas heeft een extra slot (kleintje) aan mijn fiets gehangen (ik denk zomaar met de intentie om m straks te komen jatten). Zucht! Iemand een suggestie hoe dit op te lossen met alle fietsmakers gesloten?
En ze hebben die fiets dus ook gewoon vastgezet. Jat hem dan gewoon meteen, dit vind ik zo'n stomme actie.
Ze heeft nu een ijzerzaag geleend en gaat dat slot proberen door te zagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Slot doorknippen want kleintje? Niemand met heggenschaar inde buurt? Politie bellen (niet 112 maar ander nummer om dat te zeggene n vragen of ze jou kunnen helpen met een kniptang?)
Studenten in Utrecht. Wij kennen niemand in de buurt die dat bezit.quote:
bij mij krijg je 5% off met speciaalvoorsjaanquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
bij mij krijg je 5% of met speciaalvoorsjaan
nee?
Andere optie was voorwiel losmaken en die laten zitten, maar de rest van het frame meenemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets doorknippen en kleine slot laten hangen
Mijn col is anders super fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In die kleur?
Je weet dat het materiaal alleen al 22.30 kost als we de verzendkosten delen? Je kunt ook een col bij de hema kopen voor 5 euro:")
godverdomme, ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
bij mij krijg je 5% off met speciaalvoorsjaan
nee?
NAH!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
WAAROM STAAT DIE SCHIJTENDE HOE NIET IN DE OP SPEES?
Nouja, als zij hebben gekeken wat ze een mooie fiets vinden, daar vervolgens een slot om doen zodat hij blijft staan en dan terug komen met het gereedschap om sloten door te zagen enzo...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis de logica van waarom het is om hem later te jatten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |