gut wat een lol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
Op fb gaat er weer iets nieuws rond... Een 'riddle'. Als je het fout hebt; moet je je profielfoto veranderen in een giraffe.
Nu heb ik dus een boel die een giraffe als profielfoto hebben want haha grappig.
Jij hebt echt teveel kneuzen op je feestboekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
Op fb gaat er weer iets nieuws rond... Een 'riddle'. Als je het fout hebt; moet je je profielfoto veranderen in een giraffe.
Nu heb ik dus een boel die een giraffe als profielfoto hebben want haha grappig.
Allemaal aan de MOTHERFUCKING GIRAFFESSSSS!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:45 schreef valentijn101 het volgende:
Laten we dat hier op fok doen, zijn we meteel van die epilepticons af.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
kwam molo ook niet eens met dat garpje?
Ja kutmolo, heb ik voor niks een week met een fransje foto gelopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar toen zei ik ook de deur en was het volgens Molo mijn ogen.
wanneer heb je welke bondi lak los besteld?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand of ik die los bestelde bondi lak wel krijg?
En ik neem aan dat ik geld terug op mijn cc krijg als ik daarmee betaald heb?
Dat zat ik me net ook af te vragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand of ik die los bestelde bondi lak wel krijg?
En ik neem aan dat ik geld terug op mijn cc krijg als ik daarmee betaald heb?
Echt he!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kutmolo, heb ik voor niks een week met een fransje foto gelopen
Met de couponcode 2 weken terug een van de herfst? Collectie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb je welke bondi lak los besteld?
ik denk het niet, dat is geen subscription. Je kan natuurlijk gewoon annuleren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met de couponcode 2 weken terug een van de herfst? Collectie.
dat was de lak die ik het minst graag wilde hebben. Die ik graag wilden zaten al in m'n boxen fmlquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het niet, dat is geen subscription. Je kan natuurlijk gewoon annuleren.
Zit je nou echt nog op die gratis zooi te azen? Pak gewoon je geld terug en zeik er niet meer overquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want ik heb wel 4$ shipping betaald, dat wil ik anders terug!! En krijgen we nu wel gratisch beautygifts of was dat een hoax?
Tonijn in blikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want het is zo leuk en ludiek![]()
Net als martini in je facebookstatus zetten
Ik vraag me gewoon af of dat verzonden is of niet. Als we het krijgen dan hebben ze daar iig niet over gelogen. Wss zal het toch niets boeiends zijn dus wat erin zit zal me een worst wezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit je nou echt nog op die gratis zooi te azen? Pak gewoon je geld terug en zeik er niet meer over
Ik geef toe dat t bedrijf niet handig bezig is geweest maar ik vind de hoeveelheid emotie en kritiek die ik overal lees wel erg ver gaan eigenlijk.
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind 'niet handig bezig geweest' wel een behoorlijke understatement.
Het gaat niet om de gift maar om de vraag of het wel of niet verzonden is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je niet eerst beter afwachten tot je het geld terug gestort krijgt? Dan pas zou ik verder kijken tbh...
Misschien hebben ze geprobeerd om zo de tijd te rekken omdat ze hopeloos in de steek gelaten werden door de fabrikant van de nagellak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of dat verzonden is of niet. Als we het krijgen dan hebben ze daar iig niet over gelogen. Wss zal het toch niets boeiends zijn dus wat erin zit zal me een worst wezen.
Maar als dat nooit aankomt zijn ze best ver gegaan met hun leugens
ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh echt? My god, dat is best wel kansloos ja...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Feit dat bondi blij een foto postte van allemaal boxen; met de mededeling dat ze verstuurd zijn... En er daarna achter gekomen wordt; dat het een foto van augustus is en er helemaal niks is verstuurd tjah... imo had je dat ook íets anders kunnen aanpakken![]()
Mening genoteerd en uiteraard genegeerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens! Piet/Sint ui's zijn pas verantwoord als ie in het land is !
Zo. Dat wou ik ook nog even kwijt
Nu heb ik weer genoeg gezeikt als een eckt wijf
*edit: Ik bedoel natuurlijk: Ik vind... imo.. naar mijn mening... kusjekroel etc etc etc
Daar wacht ik ook op ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens! Piet/Sint ui's zijn pas verantwoord als ie in het land is !
Zo. Dat wou ik ook nog even kwijt
Nu heb ik weer genoeg gezeikt als een eckt wijf
*edit: Ik bedoel natuurlijk: Ik vind... imo.. naar mijn mening... kusjekroel etc etc etc
Gij rebelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik als een echte hooligan mezelf helemaal geen feestdagenicoon aanmeet dit jaar
Ik vind dat gewoon keihard voorliegenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Feit dat bondi blij een foto postte van allemaal boxen; met de mededeling dat ze verstuurd zijn... En er daarna achter gekomen wordt; dat het een foto van augustus is en er helemaal niks is verstuurd tjah... imo had je dat ook íets anders kunnen aanpakken![]()
Mensen die een harde p fakenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die een harde g en t fakenlike why
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in chocoladeZoveel productiviteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik heb zin in chocoladeIk mis de rijst, gij HOERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:
en de melkpoeder er naderhand in doen was geen optie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nerd alert
Collega is koffie aan het zetten met koffie en melkpoeder in het filter, in de hoop dat hij dan koffie met melk krijgt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mening genoteerd en uiteraard genegeerd.
ik heb zin in chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb net chocola op... die ik gisteren gepakt heb bij mijn schoonouders![]()
![]()
Er ligt nu alleen nog een appel voor me... maar die ligt er al meer dan een weekHeb er steeds geen zin in
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Is Dwyn sindsdien alweer een keer in het topic geweest?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
*Indien er een verwijzing plaatsvindt naar het woord 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' of een synoniem van bovenstaande woorden, wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Copyright Mss B.V. Oktober 2013
Dat kan ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de melkpoeder er naderhand in doen was geen optie?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef Mss het volgende:
[..]
*Indien er een verwijzing plaatsvindt naar de woorden 'gij', 'jullie' of 'stelletje' in combinatie met het woord 'hoer' en/of 'hoeren' of een synoniem van bovenstaande woorden, wordt hiermee verwezen naar alle momenteel postende users in de SHJN SC, alle andere posterende users, lurkers en kloons met uitzondering van Dwyn. Laatstgenoemde is expliciet uitgezonderd van deze benaming. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Copyright Mss B.V. Oktober 2013
Nee ze leest alleenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is Dwyn sindsdien alweer een keer in het topic geweest?
Ik heb haar niet meer gezienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is Dwyn sindsdien alweer een keer in het topic geweest?
Ah dus dikke vette pech voor diegene die de koffie zwart drinken??quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kan ook
Maar op deze manier heb je al gewoon koffie met melk die je zo in kan schenkenHoopt ie
...en mede lurkersquote:
Alleen mijn collega en ik drinken deze koffie en wij drinken hem allebei met melkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah dus dikke vette pech voor diegene die de koffie zwart drinken??![]()
ik ken het, alhoewel het voor mij scheelt als ik niks beters voorhanden heb. Dan ga je vanzelf die wortels wel vreten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Ik heb net chocola op... die ik gisteren gepakt heb bij mijn schoonouders![]()
![]()
Er ligt nu alleen nog een appel voor me... maar die ligt er al meer dan een weekHeb er steeds geen zin in
Dat vind ik dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb haar niet meer gezien
Ik snap! Ik verwacht dat er nog dag komt dat ik em ga opeten... of dat ie zo gerot is dat ik em wel weg móet gooien (op het moment dat ik echt veel zin in die appel zal hebben wellicht...........quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken het, alhoewel het voor mij scheelt als ik niks beters voorhanden heb. Dan ga je vanzelf die wortels wel vreten.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer jammer.
Ik zou een dag thuiswerken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap! Ik verwacht dat er nog dag komt dat ik em ga opeten... of dat ie zo gerot is dat ik em wel weg móet gooien (op het moment dat ik echt veel zin in die appel zal hebben wellicht...........![]()
)
Overigens helpt het niet; dat ik net 10 seconden geleden een mail van de baas heb gehad met als titel 'meat and friet aanstaande donderdag tijdens de vergadering'
DAMN YOU!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan er nog steeds met m'n verstand niet bij dat we hier lurkers hebben
Mja, er worden ook complete topics op MUT of MUA of Ellegirl forum gelezen door ons, dus why notquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan er nog steeds met m'n verstand niet bij dat we hier lurkers hebben
Maar da's alleen als er goede matige rellen zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, er worden ook complete topics op MUT of MUA of Ellegirl forum gelezen door ons, dus why not
Misschien wil MC het eens uitleggen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar da's alleen als er goede matige rellen zijn.
Hier gaat het 9 van de 10 keer over echt heul niks.
En dat je dan een keer een topicje open slaat omdat er een matige rel is of omdat wij uiteraard hilarisch zijn, dat kan ik begrijpen. Maar dat er mensen zijn die echt vaak veel altijd alles doorlezen... Daar ben je me kwijt
Deed die het ook?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien wil MC het eens uitleggen?
Ik wou dat dat hier konquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien wil MC het eens uitleggen?
Lurkte jij ook niet eerst een hele tijd voor je durfde mee te posten?quote:
y u so weak!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou dat dat hier kon
Ik heb maar alvast toegegeven en mijn bestelling door gemaild![]()
Oops![]()
![]()
Misschien moet ik morgen even een extra looprondje inlassen
Nee? Niemand?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Als iemand míjn productiviteit nog ergens vindt; gelieve die even terug te geven kthxbye
Because i'm priem... ex-failaidzerquote:
In het oorspronkelijke nageltopic ja, om wat meer te gaan snappen van sneldrogende topcoats en zo. En later scande ik de SC af en toe op aankondigingen van nieuwe collecties, omdat die niet meer in het originele nageltopic gezet werden. Ik heb niet woord voor woord alles zitten lezen of zo verderquote:
Nopequote:
NONDEJU EN DAT VERTREKT ZONDER DAT EVEN TE MELDEN DE SNODAARDSquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met mijn motivatie en concentratie op stap is.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In het oorspronkelijke nageltopic ja, om wat meer te gaan snappen van sneldrogende topcoats en zo. En later scande ik de SC af en toe op aankondigingen van nieuwe collecties, omdat die niet meer in het originele nageltopic gezet werden. Ik heb niet woord voor woord alles zitten lezen of zo verder
SORRY MEVROUWquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NONDEJU EN DAT VERTREKT ZONDER DAT EVEN TE MELDEN DE SNODAARDS![]()
![]()
nondejuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope
[..]
NONDEJU EN DAT VERTREKT ZONDER DAT EVEN TE MELDEN DE SNODAARDS![]()
![]()
Dan kies ik 'snodaards'quote:
Ja mijn beeld van je, wat doe jequote:
DAN MOET IK ZE EERST HEBBENquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil pics van jou met de laarzen aan.
Ehm, zo'n soort show lijkt me inderdaad niet echt voor 10/12 jarigen nee...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik heb nog een verwonderen over post.
Afgelopen zaterdag dus naar Alex Agnew geweest. Briljante humor (tetten; neuken (of op z'n vlaams 'poepen'![]()
) en piemels). Erg zitten lachen!
Heb ik serieus een 5-tal 10/12-jarigen daar meegesleurd zien worden door hun ouders... Ik snáp dat niet.Of denk ik serieus nog te onschuldig over koters ofzo?
I dunno... Ik weet wel dat ze er tegenwoordig snel bij zijn; maar om ze nu mee te nemen naar een show waar ie heel illustratief uitbeeldt hoe hij ejaculeert in het gezicht van zijn vrouw oid...... Euummm...
Misschien wisten ze het niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen zaterdag dus naar Alex Agnew geweest. Briljante humor (tetten; neuken (of op z'n vlaams 'poepen'![]()
Heb ik serieus een 5-tal 10/12-jarigen daar meegesleurd zien worden door hun ouders... Ik snáp dat niet.Of denk ik serieus nog te onschuldig over koters ofzo?
I dunno... Ik weet wel dat ze er tegenwoordig snel bij zijn; maar om ze nu mee te nemen naar een show waar ie heel illustratief uitbeeldt hoe hij ejaculeert in het gezicht van zijn vrouw oid...... Euummm...
Heb nog wel eens caberatiers gezien die dat soort kleintjes eruit pikken en het zeggen dat zijn/haar ouders alle garpen uit zullen leggen"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
Dit soort experimentenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Koffie met alvast melkpoeder erbij zetten lukt dus op zich prima, wat je krijgt is koffie die de kleur heeft van koffie waar melk in zit. Het smaakt alleen wel een beetje anders dan wanneer je het er naderhand los bij gooit. Conclusie: we gooien het er volgende keer wel weer gewoon los bij
Dan ben je wel heel erg naïefquote:
En vandaag zijn ze die garpen aan het nadoen op schoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg naïefEn kan het me weinig voorstellen; want hij is al 10 jaar bekend in België om zijn vulgariteit e.d.
En ok er zaten ook 2 koters achter ons wat vaag mee te lachen; terwijl de ouders in een deuk lagen; dus díe wisten het wel iig
![]()
Als je het niet probeert weet je het nooit!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als jij en je ijskoffie met passievruchtenyogho![]()
De kaarten kostten 39 euro. Voor 78 euro kun je VAST een oppas vinden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
misschien konden ze geen oppas vinden?
Nee?
Het waren geen kinderen maar kleine mensen?
Ook niet?
Ja dat dachten wij ook: Dit zijn de koters die dan heel stoer HAHAHAH PIEMELS TETTEN EJACULEREN roepen op het schoolpleinquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vandaag zijn ze die garpen aan het nadoen op school![]()
Dat verschilt toch per man?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gister ging was er bij ons in de lunchpauze (don't ask why) een discussie over of het een man zou lukken om 2x binnen 15 min te ejacularen... De meningen waren verdeeld
ja, dat kan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gister ging was er bij ons in de lunchpauze (don't ask why) een discussie over of het een man zou lukken om 2x binnen 15 min te ejacularen... De meningen waren verdeeld
is dat zo? Wazigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is schijnbaar een urban legend dat dit niet zou kunnen..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dus jouw collega's allemaal met een pot vaseline en tissues naar de wc?
dus jij zat al op je knieen met je mond open?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een meisje kon er niet tegen dat dit onderwerp zo openlijk besproken werd, dus die ging er snel vandoor. Waarna de mannen zich afvroegen of het dan wellicht te ver ging, om vervolgens naar mij te kijken of ik ook geen aanstalten maakte om te gaan rennen
hehehehe, mental imagequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij zat al op je knieeen met je mond open?
Lippen af te likken en allesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij zat al op je knieen met je mond open?
Ik werd afgeleid door nog meer alex agnew filmpjes op tjoeptjoepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
tijd om toch even wat te gaan werken
Ik hield me inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij zat al op je knieen met je mond open?
Meestal vragen ze dat automagisch bij de onderwijsinstantie op. Zo gaat het hier in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat ik zo in studentenhuisvesting woon met een campusclausule, dus als je geen student bent moet je er binnen een jaar uit, blablabla. En dat ze vervolgens nog helemaal geen verklaring van 2013 hebben van mij, en daar ook nooit naar gevraagd hebben.Ik maak me opeens minder druk over de termijn waarmee ik die kamer uit moet.
I know. Maar in het systeem is niet terug te vinden dat ze dat gedaan hebben. Want als ik op kamers wil reageren staat er in eerste instantie: Reageren niet mogelijk door ontbreken Verklaring studiefinanciering of IB60.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Meestal vragen ze dat automagisch bij de onderwijsinstantie op. Zo gaat het hier in ieder geval.
Dat heeft te maken met een inkomenseis waar je voor sommige woningen aan moet voldoen, dan moet je aantonen dat je de huur kunt betalen. Dat staat los van je inschrijving aan een hogeschool/uni.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know. Maar in het systeem is niet terug te vinden dat ze dat gedaan hebben. Want als ik op kamers wil reageren staat er in eerste instantie: Reageren niet mogelijk door ontbreken Verklaring studiefinanciering of IB60.
Ach nouja, ik zie het allemaal vanzelf wel.
Mijn zusje zit volgensn mij op dezelfde school als jij btwquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met een inkomenseis waar je voor sommige woningen aan moet voldoen, dan moet je aantonen dat je de huur kunt betalen. Dat staat los van je inschrijving aan een hogeschool/uni.
De hogeschool van Amsterdam ja? Welke studie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn zusje zit volgensn mij op dezelfde school als jij btwsinds dit jaar
pedagogiek geloof ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:14 schreef Mss het volgende:
[..]
De hogeschool van Amsterdam ja? Welke studie?
Mja, ok.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met een inkomenseis waar je voor sommige woningen aan moet voldoen, dan moet je aantonen dat je de huur kunt betalen. Dat staat los van je inschrijving aan een hogeschool/uni.
ok ik heb het bijna een minuut volgehouden.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kamertekort valt op het moment best mee hier! Maargoed, ik wacht het allemaal wel af, heb er toch vrij weinig invloed op.
ja echt, tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh ermahgerd dan zit ze in hetzelfde gebouw loller!
Maar je studeert dit jaar toch ook nog. Dan is er soberso niks aan de hand?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kamertekort valt op het moment best mee hier! Maargoed, ik wacht het allemaal wel af, heb er toch vrij weinig invloed op.
ik heb het hele filmpje volgehouden maar heb nu wel breinaidsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ok ik heb het bijna een minuut volgehouden.
dat snap ik, wat bezielde je?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het hele filmpje volgehouden maar heb nu wel breinaids
In Utrecht? Inschrijven bij de SSH! Je hebt op het moment echt maar een paar maanden wachttijd nodig om ergens in te kunnen, er komt heel veel vrij doordat er een nieuw gebouw is en die campusclausule in actie komt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh?
Mijn broertje zoekt nog een kamer namelijk, tips?
Klopt. maar ik wil er over een jaar ook nog niet uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar je studeert dit jaar toch ook nog. Dan is er soberso niks aan de hand?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rinus is een verrijking van je leven
neuh valt best mee toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een paar maanden vind ik nog redelijk lang als je echt iets zoekt
Dat ligt aan waar je van uit gaat. In Utrecht valt dat nog wel mee vind ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een paar maanden vind ik nog redelijk lang als je echt iets zoekt
Ja het valt mee maar dan is er nog een kamertekort. geen tekort is in mijn ogen direct iets kunnen krijgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh valt best mee toch.
Voor een kamer. In utrecht.
Vind ik ook. Ik weet wel genoeg tijdelijks waar geen wachttijd voor nodig is, maarjaaaa.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh valt best mee toch.
Voor een kamer. In utrecht.
Ik keek em ook afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af...
[ afbeelding ]
GNORKERDEGNORKquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik keek em ook af
[ afbeelding ]
Ik zei ook niet dat het weg was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het valt mee maar dan is er nog een kamertekort. geen tekort is in mijn ogen direct iets kunnen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
da's meer een bezemkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Aaaw! Naaistreek zulk soort dingen. Hier kom ik 1m2 tekort tegenover wat er stond, maar dan houd ik er nog 13 over dus dat valt wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt rot voor hem, snap dat hij verder zoekt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw! Naaistreek zulk soort dingen. Hier kom ik 1m2 tekort tegenover wat er stond, maar dan houd ik er nog 13 over dus dat valt wel mee.
Maar echt rot voor hem, snap dat hij verder zoekt!Pfff hij is niet zo kritisch. Z'n piano moet mee kunnen (electrique, dus kan in de kast opgeborgen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan een bed en een bureau minstens.disclaimer
Dan is 6 wel genoeg toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pfff hij is niet zo kritisch. Z'n piano moet mee kunnen (electrique, dus kan in de kast opgeborgen).
En dan een bed en een bureau minstens.
ja maar je wil je deur ook nog open kunnen doenquote:
Eh, details. Gewoon nooit je kamer uitgaan, hoeft die deur ook niet open.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het zal ook wel goed komen. Misschien had ie gewoon een schop onder zijn hol nodig
[..]
ja maar je wil je deur ook nog open kunnen doen
Als je een zolderkamer hebt dan is dat best legitiem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh, details. Gewoon nooit je kamer uitgaan, hoeft die deur ook niet open.
mijn collega gaat heul niet met de bus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zit iemand met een mannenluchtparfum/deo in de bus dat ik er licht in mijn hoofd van word, bah
Serieus?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef Debsterr het volgende:
Even in het Engels want kopie van FB: They did refund a few dollars too little though. $49,97 / 3 = $16,66 per month. 2 months cash back is $33,32. But they refunded $31,31...
Ik ga Bondi dus mooi mailen, ze storten die 2 dollar ook maar terug!
Hoeveel mensen hadden die boxen besteld? En dan dat keer 2 dollar... Kassaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef Debsterr het volgende:
Even in het Engels want kopie van FB: They did refund a few dollars too little though. $49,97 / 3 = $16,66 per month. 2 months cash back is $33,32. But they refunded $31,31...
Ik ga Bondi dus mooi mailen, ze storten die 2 dollar ook maar terug!
Fucking mongolenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden die boxen besteld? En dan dat keer 2 dollar... Kassa![]()
het was druk bij de mcdrivequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pakketman, waar blijf je?
Het zou voor half 8 bezorgd zijn en ik wil mijn lakjes
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
quote:
godverdomme, die is briljantquote:
huiliequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
Ik heb een bol dik garen gekocht en een haaknaald bij de Action maar ik durf niet
vorige keer toen ik iets probeerde was het een kleuter haaksetje van de Action en die heb ik na een half uur kijken en proberen maar weg gegooidquote:
heb je het mooiste detail gezien? Het kakje?quote:
HOE maak je die (als in, zijn het losse repen haaksel die in aan elkaar vlecht of is het 1 aan elkaar zittend ding?)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
Die Hoe!![]()
Hier change of plans. De sjaal wordt in petrol gemaakt![]()
Begin maar eerst met iets simpelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
HOE maak je die (als in, zijn het losse repen haaksel die in aan elkaar vlecht of is het 1 aan elkaar zittend ding?)
En wat kost zoiets als je het maakt?
De repen zijn vrij simpel toch? 2 of 3 toeren halve stokjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Begin maar eerst met iets simpels
Iets bij iemand kaufen bedoel ik, das simpel genoeg voor mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Begin maar eerst met iets simpels
zie mijn postquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De repen zijn vrij simpel toch? 2 of 3 toeren halve stokjes.
materiaal en een kleine vergoeding voor de moeitequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
zie mijn post
Oftewel, kostda? (als jij het maakt dus)
ik heb echt geen idee waar ik aan moet denken bij zoiets maar doe maar een voorstelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
materiaal en een kleine vergoeding voor de moeite
Ik zit mobiel. Stuur je wel even een berichtje via fb chat.
ftfyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
materiaal en een kleine vergoeding voor de moeitetetten
Ik zit mobiel. Stuur je wel even een berichtje via fb chat.
ja daar gaat het wel naartoequote:
verzin wat en maak mooi matig kutverhaal erbijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dit toch echt zelf moet doen. Maar ik heb geen ziihiin.
Zijn daar geen tutorials voor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef Molo het volgende:
Begint al goed, ik kan niet eens het begin van die fucking bol pauperwol vinden
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART WAAR BEN JE??????quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn daar geen tutorials voor?
Dat is wel het plan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
verzin wat en maak mooi matig kutverhaal erbij
Always worked for me
Meestal vanaf de bovenkant (dan wel onderkant) naar binnen toe volgens mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Molo het volgende:
Maar serieus, hoort dat op een logische vaste plek te zitten? Voor ik heel die bol uit elkaar trek al waar het een sletje in Salou
Kan koos het niet even zoeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Molo het volgende:
Maar serieus, hoort dat op een logische vaste plek te zitten? Voor ik heel die bol uit elkaar trek alwaar het een sletje in Salou
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Meestal vanaf de bovenkant (dan wel onderkant) naar binnen toe volgens mij.
Maar een schaar kan ook uitkomt bieden
die heeft wel vroeger scheepsknopen leren makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan koos het niet even zoeken?
Das een geil kleurtjequote:
Ja echt zonde dat hij bij mij niet zo mooi tot over de nagelriemen zitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Das een geil kleurtje
Mooie nail look ermee vond ik wel
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei een beetje saaiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu twijfel ik helemaal welk garen ik moet kopen voor die visgraatcol
http://www.wolplein.nl/wol/lana-grossa/lana-grossa-merino-air
http://www.wolplein.nl/wol/katia/katia-merinoaran
ik ga het morgen weer proberen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ergens in het midden van de bol gefrot piemel. Gewoon de ingewanden eruit trekken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja echt zonde dat hij bij mij niet zo mooi tot over de nagelriemen zit
dan de eerste maar mehquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu twijfel ik helemaal welk garen ik moet kopen voor die visgraatcol
http://www.wolplein.nl/wol/lana-grossa/lana-grossa-merino-air
http://www.wolplein.nl/wol/katia/katia-merinoaran
Serieus, hier geef je het al op?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga het morgen weer proberen...
nul doorzettingsvermogen, ik heb het
Je vindt alle kleuren saai?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei een beetje saai
dit, gooi er eens wat kleur tegenaan Speesjelief!quote:
voor vandaag wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, hier geef je het al op?
oh.... dan die dunnere wol nemen, is minder fuzzyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan alleen de hoofdpagina linken van die wol hede kleurtjes staan eronder.
de emongol-slingerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat een bazensmiley
Derpslingerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat een bazensmiley
Ja ik wil m wel maken. Dan kan ik 1 bol delen van die kleur want ik twijfel tussen 3 en 4 bollenquote:
wat ga je uberhaupt maken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil m wel maken. Dan kan ik 1 bol delen van die kleur want ik twijfel tussen 3 en 4 bollen3.5 is dan perfect
Ik vind die kleur niet leuk dus die wilde debs hebben geloof ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Puckzzz het volgende:
Je had toch al wol gekocht voor die herringbone spees?
ehmygewrd coolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al wist :v
[ afbeelding ]
een vaatdoekje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al wist :v
[ afbeelding ]
Aan elkaar want rondgebreidquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd cool
maar is dat dan wel sjaal of is dit ook 1 ding aan elkaar
SHJN SC, voor uw diepste geheimen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef Molo het volgende:
Ik moet jullie zo'n iets leuks vertellen trouwens
Jullie moeten het alleen even voor jezelf houden, kan dat?
nou ja, goed... voor jullie en de lurkers danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SHJN SC, voor uw diepste geheimen.
Niemand mag het weten, laat ik het op internet gooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef Molo het volgende:
Ik moet jullie zo'n iets leuks vertellen trouwens
Jullie moeten het alleen even voor jezelf houden, kan dat?
nee ik ben geen manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of is dit weer zo'n "ik ben eigenlijk een man"garp die je niet adequaat aankondigt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu haken jij, hop hop
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: