gut wat een lol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
Op fb gaat er weer iets nieuws rond... Een 'riddle'. Als je het fout hebt; moet je je profielfoto veranderen in een giraffe.
Nu heb ik dus een boel die een giraffe als profielfoto hebben want haha grappig.
Jij hebt echt teveel kneuzen op je feestboekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
Op fb gaat er weer iets nieuws rond... Een 'riddle'. Als je het fout hebt; moet je je profielfoto veranderen in een giraffe.
Nu heb ik dus een boel die een giraffe als profielfoto hebben want haha grappig.
Allemaal aan de MOTHERFUCKING GIRAFFESSSSS!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:45 schreef valentijn101 het volgende:
Laten we dat hier op fok doen, zijn we meteel van die epilepticons af.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
kwam molo ook niet eens met dat garpje?
Ja kutmolo, heb ik voor niks een week met een fransje foto gelopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar toen zei ik ook de deur en was het volgens Molo mijn ogen.
wanneer heb je welke bondi lak los besteld?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand of ik die los bestelde bondi lak wel krijg?
En ik neem aan dat ik geld terug op mijn cc krijg als ik daarmee betaald heb?
Dat zat ik me net ook af te vragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand of ik die los bestelde bondi lak wel krijg?
En ik neem aan dat ik geld terug op mijn cc krijg als ik daarmee betaald heb?
Echt he!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kutmolo, heb ik voor niks een week met een fransje foto gelopen
Met de couponcode 2 weken terug een van de herfst? Collectie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb je welke bondi lak los besteld?
ik denk het niet, dat is geen subscription. Je kan natuurlijk gewoon annuleren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met de couponcode 2 weken terug een van de herfst? Collectie.
dat was de lak die ik het minst graag wilde hebben. Die ik graag wilden zaten al in m'n boxen fmlquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het niet, dat is geen subscription. Je kan natuurlijk gewoon annuleren.
Zit je nou echt nog op die gratis zooi te azen? Pak gewoon je geld terug en zeik er niet meer overquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want ik heb wel 4$ shipping betaald, dat wil ik anders terug!! En krijgen we nu wel gratisch beautygifts of was dat een hoax?
Tonijn in blikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want het is zo leuk en ludiek![]()
Net als martini in je facebookstatus zetten
Ik vraag me gewoon af of dat verzonden is of niet. Als we het krijgen dan hebben ze daar iig niet over gelogen. Wss zal het toch niets boeiends zijn dus wat erin zit zal me een worst wezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit je nou echt nog op die gratis zooi te azen? Pak gewoon je geld terug en zeik er niet meer over
Ik geef toe dat t bedrijf niet handig bezig is geweest maar ik vind de hoeveelheid emotie en kritiek die ik overal lees wel erg ver gaan eigenlijk.
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind 'niet handig bezig geweest' wel een behoorlijke understatement.
Het gaat niet om de gift maar om de vraag of het wel of niet verzonden is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je niet eerst beter afwachten tot je het geld terug gestort krijgt? Dan pas zou ik verder kijken tbh...
Misschien hebben ze geprobeerd om zo de tijd te rekken omdat ze hopeloos in de steek gelaten werden door de fabrikant van de nagellak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of dat verzonden is of niet. Als we het krijgen dan hebben ze daar iig niet over gelogen. Wss zal het toch niets boeiends zijn dus wat erin zit zal me een worst wezen.
Maar als dat nooit aankomt zijn ze best ver gegaan met hun leugens
ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kutmolo, heb ik voor niks een week met een fransje foto gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |