En foto's op festivals in quasi nonchalante 'zie mij es hipster zijn' posesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-run
Schijt hipsters. Had gister jackpot. Het meisje had 3 foto's:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En foto's op festivals in quasi nonchalante 'zie mij es hipster zijn' poses
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin die overal op hartje ging drukken, 128 matches.
Whahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan hebben de bergtrollen het ook ontdekt, en dan maken zelfs wij FOK!kers een kans.
Wow ben jij al 18? Dacht dat je veel jonger was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:52 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin die overal op hartje ging drukken, 128 matches.
Jep, heb ik ook nog niet gehad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik de app nu 2 dagen en het valt me op dat ik alleen maar matches krijg op het moment dat ik zelf iemand like die mij al eerder geliket heeft. Ik heb nog geen match gehad op het moment dat ik zelf eerst like. Hebben meer mensen dat?
Werkt niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef cigarette14 het volgende:
tip:
-meld je af bij tinder.
-meld je opnieuw aan.
-eerste paar wijfen zijn degene die jou geliked hebben.
-begin weer bij puntje 1.
Vergeet de afrikaantjes niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jup, net zo hip als het mee doen aan een color-run
verlies je de chat dan niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef cigarette14 het volgende:
tip:
-meld je af bij tinder.
-meld je opnieuw aan.
-eerste paar wijfen zijn degene die jou geliked hebben.
-begin weer bij puntje 1.
Als je je account verwijdert wel. De app er opnieuw opzetten kan geen kwaad als je de matches wilt behouden.quote:
er zijn wel redenen om niet te veel met mensen in de buurt te scharrelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je dat willen?Of heb je iedereen in je dorp al gehad?
Omdat ik het liefst zoek naar mensen die ik niet ken, of die geen personen kennen die ik weer ken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je dat willen?Of heb je iedereen in je dorp al gehad?
Jij snoepert!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn wel redenen om niet te veel met mensen in de buurt te scharrelen.
Wonen zoveel chicks dichtbij die ik niet kenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Omdat ik het liefst zoek naar mensen die ik niet ken, of die geen personen kennen die ik weer ken.
De meesten swipe ik meteen, als ik twijfel (quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:43 schreef Daantke het volgende:
Hoe snel gaan jullie eigenlijk door de foto's heen?
Ik swipe in 1 of 2 seconden al naar links of rechts. En een collega gaat bij iedereen eerst de foto's helemaal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |