Je hebt gelijk, papaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan niet binnen vijf minuten na het eerste contact je nummer geven dan he.
quote:
quote:
Daarom mijn verbazingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren joh!
Als je het zo algemeen houdt is er vast een top 10 te bedenken waar Faxie boven mij staat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat je boven Faxie staat.
AirwiN plz
Zegt de man die burgerlijkheid naar een nieuw niveau tilt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef twi het volgende:
Twee van de saaiste mannen in de reeks proberen Faxie te dissenKom op jongens, jullie houden alleen Vinniee nog boven je
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het zo algemeen houdt is er vast een top 10 te bedenken waar Faxie boven mij staat.
Ik voelde mij bijna aangesproken. Tot ik bedacht hoe Myraela afgelopen week vertelde hoe gezellig jullie samen onderzetters hebben gekocht voor het aankomende familiekerstdiner.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef twi het volgende:
Twee van de saaiste mannen in de reeks proberen Faxie te dissenKom op jongens, jullie houden alleen Vinniee nog boven je
Ha, die heb ik gemist. Even terugzoeken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde mij bijna aangesproken. Tot ik bedacht hoe Myraela afgelopen week vertelde hoe gezellig jullie samen onderzetters hebben gekocht voor het aankomende familiekerstdiner.
Zelfs niet in de kansloze rukkers top 10?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas nou maar op, straks gaat die er vandoor
LOLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde mij bijna aangesproken. Tot ik bedacht hoe Myraela afgelopen week vertelde hoe gezellig jullie samen onderzetters hebben gekocht voor het aankomende familiekerstdiner.
Alsof jij in een kanslozen-rijtje voor zou komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet in de kansloze rukkers top 10?
Je wilt niet weten hoe verschrikkelijk stoer die onderzetters waren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
Hemel hem nou niet teveel opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij in een kanslozen-rijtje voor zou komen
Vriend Muhahaha. Hoe is het?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe verschrikkelijk stoer die onderzetters waren.
Je hoeft niet te zoeken hoor, we hebben geen onderzetters. Living on the edge.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, die heb ik gemist. Even terugzoeken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Twents is goed te versmaden anders hoor
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof jij in een kanslozen-rijtje voor zou komen
Goed man, ik ben weer fris ende fruitig.quote:
Ik zwijg wel evenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Bij de mensen die mij een beetje kennen niet nee. Maar bij de twi's van deze wereld....
Ik hoef niets op te hemelen, sommige mensen zijn gewoon geweldig. Met of zonder ophemelactiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |