lobi broederquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou ook bij deze:
Deadprez
Ik ga hier geen serieus antwoord op geven..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:39 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Maar jullie zijn voor elkaar gemaakt.
Ben je liever je hele leven single of heb je een vriend?
De kans dat je iemand tegen komt met dezelfde interesses/lifestyle is heel weinig. Na je 40e kan je geen kinderen meer krijgen he dus er snel bij zijn!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen serieus antwoord op geven..
Ik hoop dat hij eruit flikkertquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Moet dan wel een sterke tak zijn
Doe eens normaal, alsof Braddie en ik hetzelfde zijn! :S Hiermee heb je me diep gekwetstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
De kans dat je iemand tegen komt met dezelfde interesses/lifestyle is heel weinig. Na je 40e kan je geen kinderen meer krijgen he dus er snel bij zijn!
ik lijk op Robert Smith.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Hoe zie jij dr uit verder, heb alleen je holes gezien
Zal mij een zorg zijn, als je eens wist wat hij allemaal doet om mijn aandacht te trekken.. Raar mannetje :Squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wil je nou dat hij verlamd raakt?
Roddels! Vertel!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, als je eens wist wat hij allemaal doet om mijn aandacht te trekken.. Raar mannetje :S
mijn pm staat openquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, om dat in een topic te zetten vind ik te ver gaan
Je bent gewoon echtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je weet de dm knop te vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat is ditvoor onvolledige lijst . Ik mis nog leukste user, liefste user en lekkerste fokker ( eerlijker tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,
Het is weer tijd voor de verkiezing van de beste KLB'er van het jaar. Het concept is simpel. Geef de usernamen van de 5 beste KLB'ers en geef voor elke categorie aan welke user je het beste vindt!
Beste user overall:
1.
2.
3.
4.
5.
Speciale categorieėn:
- Grappigste user:
- Slimste user:
- Meest iconische user:
- Grootste baggeruser:
- Irritantste troll:
- Meest Belgische user:
- User die in 2014 een vriendin gaat krijgen:
- Lekkerste FOK! chick:
- User die in 2014 niet meer mag FOK!'en:
- Leukste topic van 2013:
Uitslag over 2 weken!
Jij komt op niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat is ditvoor onvolledige lijst . Ik mis nog leukste user, liefste user en lekkerste fokker ( eerlijker toch. ) Nah en beste topic starter..
Bij mij wel hoorquote:
Nee, kut suggestiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Grappigste user:
Minst grappige user:
Slimste user:
Domste user:
Beste baggeraar:
Slechtste baggeraar:
Grootste baggeraar:
Serieuste user:
Irritantste troll:
Grootste KLB-icoon:
Lekkerste KLB-hunk:
Lekkerste KLB-babe: