Ik heb wel 2 gaten van je gezien, ontken dat maar nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij staat op een gedeelde plek met alle andere users die ik niet bij naam genoemd heb in mijn overall lijstje
Mijn naam, jouw lijstje... waar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij staat op een gedeelde plek met alle andere users die ik niet bij naam genoemd heb in mijn overall lijstje
prima userquote:
Dit is de waarheid en niets anders dan de waarheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 gaten van je gezien, ontken dat maar niet
Daaromquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit is de waarheid en niets anders dan de waarheid.
jij mag samen met pussycatdoll de lekkerste fokchick zijn, okee?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn naam, jouw lijstje... waar?
*hoest*hoestquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij mag samen met pussycatdoll de lekkerste fokchick zijn, okee?
ik heb meer categorieën nodig als ik iedereen te vriend wil houdenquote:
Ja ik sta nergens wtf is ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb meer categorieën nodig als ik iedereen te vriend wil houden
TS, verzin er nog eens een paar!
Hoe zie jij dr uit verder, heb alleen je holes gezienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb meer categorieën nodig als ik iedereen te vriend wil houden
TS, verzin er nog eens een paar!
En ik????quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef Blondje_93 het volgende:
Beste user overall:
1. Hugh_Myron
2. Chroestjov
3. Capuchon_jongen
4. Abraham-de-Lacy
5.
Speciale categorieën:
- Grappigste user:
- Slimste user:
- Meest iconische user:
- Grootste baggeruser:
- Irritantste troll:
- Meest Belgische user:
- User die in 2014 een vriendin gaat krijgen:
- Lekkerste FOK! chick:
- User die in 2014 niet meer mag FOK!'en: Braddie
- Leukste topic van 2013:
flikkers die vragen worden overgeslagenquote:
Ze durfden niet met elkaar te praten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef Rozzje het volgende:
Braddie en Blondje_93 is wel echt een droomkoppel
Wat is er misgegaan
Braddie kan de boom in..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze durfden niet met elkaar te praten.
Autisme he
Ik nomineer jou ook bij deze:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef deadprez het volgende:
overall
Guus
Smack
Haas
pcd
in willekeurige volgorde
Maar jullie zijn voor elkaar gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |