ik geloof niet dat 'ook'het juiste woord is als je net allerlei dingen hebt opgenoemd die je niet hebtquote:
Nou goed, ik heb al 'n relatie, beter zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik geloof niet dat 'ook'het juiste woord is als je net allerlei dingen hebt opgenoemd die je niet hebt
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En de dyslexie is genezen!!! Haleluja!
Dank jullie. Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het was slechts 'n kortstondige opleving.
Idd hoogste tijd dat je dat zelf gaat doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef bella40 het volgende:
[..]
[..]
niet huilen daar door maar dat mij alles te veel is geworden.
en dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen.
en ik ben 23 kom op zeg me pa kan niet het handje boven me hoofd blijven houden hij is wel in de 70 ja!!
Dat is de afweging: nog 7 maanden naar school en geen schuld hebben, of nu stoppen en de eerste 7 jaar geen cent overhouden van je Aldiloontje omdat je een studieschuld moet afbetalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Volledig ontspoord dit topic, maar dan nog:
TS: terug naar school. ZSM. Anders: schop onder je reet en achter de kassa bij de Aldi.
"Dit is mijn advies en daarmee zult u het moeten doen"
Nou, die maandelijkse termijnen vallen wel mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de afweging: nog 7 maanden naar school en geen schuld hebben, of nu stoppen en de eerste 7 jaar geen cent overhouden van je Aldiloontje omdat je een studieschuld moet afbetalen.
Als je 15.000 van een Aldiloontje (vast niet fulltime, want de druk is te groot) moet afbetalen dan ben je wel even bezig, ook als de aflossing per maand niet zo veel is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, die maandelijkse termijnen vallen wel mee.
Ik schreef het dan ook als zelfstandig naamwoord in de betekenis van een overschotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In ieder geval wel een spatie te weinig
Is de termijn voor de aflossing tegenwoordig 7 jaar?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je 15.000 van een Aldiloontje (vast niet fulltime, want de druk is te groot) moet afbetalen dan ben je wel even bezig, ook als de aflossing per maand niet zo veel is.
Zonder rente is 15.000 in 7 jaar al meer dan 2.000 per jaar.
Ik las in een ander topic 15 jaar, maar het ging me om de vergelijking 7 maanden vs 7 jaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is de termijn voor de aflossing tegenwoordig 7 jaar?
Ach, dan is er nog de draagkrachtmeting.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic 15 jaar, maar het ging me om de vergelijking 7 maanden vs 7 jaar.
Maar 15 jaar van een baggerloontje is ook ¤ 100 per maand (incl. rente) die je eigenlijk niet kunt missen.
Als je heel weinig verdient hoef je niet of nauwelijks je studieschuld af te lossen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de afweging: nog 7 maanden naar school en geen schuld hebben, of nu stoppen en de eerste 7 jaar geen cent overhouden van je Aldiloontje omdat je een studieschuld moet afbetalen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou goed, ik heb al 'n relatie, beter zo?
Bij een draagkrachtmeting geldt de termijn van 15 jaar niet meer, dan moet je alles terugbetalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, dan is er nog de draagkrachtmeting.
De draagkrachtmeting kan in ieder geval helpen om de maandelijkse terugbetalingen niet onevenredig hoog op het karige LIDL-inkomen te laten drukken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij een draagkrachtmeting geldt de termijn van 15 jaar niet meer, dan moet je alles terugbetalen.
Of is dat alweer veranderd?
Ja, 70 jaar kromliggen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:13 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat is dan in ieder geval een nog fijnere keuze voor TS; of nu 7 maanden doorbikkelen op school of de komende 70 jaar aflossen.
Die heeft een burnoutquote:
Komt door de dyslexiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:18 schreef Platina het volgende:
Parels van spelfouten in dit prachtige topic. Bedankt TS
Hey...ben ik toch niet de enige die zo over die "tere"zieltjes van nu denkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:15 schreef eriksd het volgende:
Exact.
TS is een product van deze tijd. Klagen, menen het onmetelijk zwaar te hebben: je zit op school man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |