Deesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn nu dus echt gek geworden bij Mediamarkt
Ze verkopen vanaf morgen Fiat Panda's en vliegticketsquote:
Dat kost 100 euro per jaar, daar heb je geen nieuwe auto voor...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef drakin het volgende:
Moet je wel meteen een anwb lidmaatschap bij hebben, Panda is geloof ik de auto met de meeste pech
Volgens mij is het niet de eerste keer dat ze een auto verkopen, weet alleen niet of het vorige keer ook een Panda was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze verkopen vanaf morgen Fiat Panda's en vliegtickets
En dan zou deze al dik ¤ 2.400 in de aanbieding zijn?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:20 schreef sasquatsch het volgende:
Toen ik er een kocht was die 1000 euro goedkoper.
Gaat pas donderdag in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
Ik kan de hele aanbieding niet eens vinden..
Ander model, andere tijd. De auto die ik kocht was een voorraad auto waar ze vanaf wilden omdat er een paar maanden later een nieuw model Panda op de markt kwam. En die was toen ook 2000 euro goedkoper dan dat-ie normaal kostte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zou deze al dik ¤ 2.400 in de aanbieding zijn?
2012 ......quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gaat pas donderdag in.
http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=15287
Toen waren de guldens nog van hout...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:36 schreef Leandra het volgende:
Nee, dan vroeger, toen de Nederlandse Volvo geïntroduceerd werd en rondjes om de cijfers van de prijs reed, een 340(?) voor 8.999 gulden.
Jij was die zak van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Toen had ik nog illegaal Spaanse meisjes in de onderhuur ...
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was die zak van Sinterklaas?
zakkenvuller misschien... ,, Niet echt, bijna gratis onderdak ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:10 schreef Senzune het volgende:
Is dat wat anders dan een zakkenwasser?
Is dat beter dan een onderzak?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
zakkenvuller misschien... ,, Niet echt, bijna gratis onderdak ...
Niet echt, toen woonde ik nog met mn ex en dochter... Maar die meiden stonden op met een joint en een flamenco op hard (7 uur) en wisten wel altijd de leukste parties te vindenquote:
quote:
Volgens mij wordt het hartstikke druk daarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:25 schreef chufi het volgende:
PP,top je hebt dus de meuk bij Leandra geïnventariseerd.. Denk je nog hulp nodig te hebben.. ?
De wind is weer gaan liggen, de treinen rijden weer schijnt ,,
Mart is veel te lang voor het Keldertjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:44 schreef Speedball het volgende:
[..]mag ik het zeggen ? ja ik mag het zeggen.
Er is maar een plek op fok voor mart en dat is het keldertje
Dat valt wel mee, vooralsnog 1 helper zaterdag en een mogelijke helper zaterdag, dus ik kan de hulp van PP en Chufi prima gebruiken, niet in de laatste plaats vanwege m'n eigen fysieke beperkingen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het hartstikke druk daar![]()
FHF / Help! Huis moet leeg!
te lang van stof ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Mart is veel te lang voor het Keldertje
qua lengte en misschien inderdaad ook lullen, al vermoed ik dat hij één lul heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:24 schreef Speedball het volgende:
[..]
te lang van stof ?
Ik vind hem gewoon zo erg niet sympathiek
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal.
Het mag dan geen XXXL frikandel zijn,maar als vette hap smaakt het best met dit koele weer.
[ afbeelding ]
Komt van deze mijjnheer.
Hij lult zeau arrogant dat ik vermoed dat hij een micropenis heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef sacha het volgende:
[..]
qua lengte en misschien inderdaad ook lullen, al vermoed ik dat hij één lul heeft
Komt voor elkaar wat mij betreft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, vooralsnog 1 helper zaterdag en een mogelijke helper zaterdag, dus ik kan de hulp van PP en Chufi prima gebruiken, niet in de laatste plaats vanwege m'n eigen fysieke beperkingen.
Ik heb helaas al een andere afspraakquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt voor elkaar wat mij betreft.![]()
Ik heb afgelopen zondag wel wat meer VIPs gezien en ik stond er de hele middag nog geen 5 meter vandaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb Geer gezien in de Mediamarkt![]()
in een flits....
Ja maar jij kent iedereenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag wel wat meer VIPs gezien en ik stond er de hele middag nog geen 5 meter vandaan
Maar iedereen kent hem dus ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar jij kent iedereen
Zo werkt het idd.. Maxima bvquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja of hij kent weer iemand die iemand kent ofzoiets
Zo ben ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef drakin het volgende:
O gaat het over vips, ik herken bijna nooit iemand zelfs als ze voor mijn neus staan.
Ik weet dat er ooit 400 vips om me heen stonden, maar wie het allemaal eigenlijk waren?
Het is dus een iemand, maar ik weet nog steeds niet wiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo ben ik ookik ken ook niemand maar Geer is een beetje bijzonder
Gerard Jolingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is dus een iemand, maar ik weet nog steeds niet wie
Die naam ken ik nou weer wel.quote:
Ik ken wel een paar plaatselijke bekende Leeuwarders persoonlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ook ja ... En een andere cabaretier persoonlijk idd
Geer ken je toch wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Die naam ken ik nou weer wel.
Ik denk niet dat die tussen die 400 vips zat, wel Doutzen Kroes, Reinout Oerlemans, die bekende advocaat en Gordon. En een paar waar ik pas achteraf doorhad wie het waren.
Ik herken ze ook niet zo snel, maar we waren het VIP gedeelte in gegaan omdat er in het begin nog helemaal niemand was , dus ja waarom niet . Toen begon de dochter van een vriendin van me ... zo van hij is van GTST !!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:24 schreef drakin het volgende:
O gaat het over vips, ik herken bijna nooit iemand zelfs als ze voor mijn neus staan.
Ik weet dat er ooit 400 vips om me heen stonden, maar wie het allemaal eigenlijk waren?
Dan nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:31 schreef drakin het volgende:
De naam geer zegt me niks, en je denkt toch niet dat ik dat aan ga klikken?
Waar was je dan eigenlijk?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken ze ook niet zo snel, maar we waren het VIP gedeelte in gegaan omdat er in het begin nog helemaal niemand was , dus ja waarom niet . Toen begon de dochter van een vriendin van me ... zo van hij is van GTST !!!
O ja effe geen cent te makken heb ik wel een stukje van gezien, en hier een halve pagina commentaar op gegeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik las net pas dat hij er was voor ditte![]()
SHO / Geer & Goor - Effe geen cent te makken #6
Maar dat heb ik allemaal dus gemistgeen Goor gezien en ook geen jacuzzi
Misschien ooit op de voorkant van een tijdschrift gezien bij de tandarts?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Van GTST zou ik niemand herkennen ben ik bang want dat kijk ik nooooooooooooooooit maar
wel Ludo en zijn vrouw, waarom ik die wel ken weet ik eigenlijk ook niet
Ja, zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien ooit op de voorkant van een tijdschrift gezien bij de tandarts?
Ik kijk het ook niet, lees ook geen tijdschriften. Weet wel hoe ze er ongeveer uit zien.
45 Minuten extreem woeste seks vanmorgen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou dat was mijn hoogtepunt van vandaagwat was die van jullie?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
45 Minuten extreem woeste seks vanmorgen...
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was in de Harbour Club Amsterdam op een verjaardagsborrel van een kennis van me .. Bleek er dus ook een algemeen feestje te zijn (met VIP's)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar was je dan eigenlijk?
En dat heeft ook iemand een keer tegen mij gezegd, maar het helpt niks hoor, ik herken toch niemand die ik niet op de televee zie. Ik kijk dat programma niet.
Is de laptop nog heel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar had jij toch ook last van FANN, van vastzittende toetsenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar gaan je toetsen ook van aan elkaar plakken Meneer MadMaster
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had jij toch ook last van FANN, van vastzittende toetsen
Ik weet niet hoe jij bepaalde dingen doet, maar mijn toetsenbord is geheel intact...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar gaan je toetsen ook van aan elkaar plakken Meneer MadMaster
Dus je bent niet met hem op de foto geweest? Hij was hier een paar maanden geleden ook bij de Mediamarkt, wat een gezellige vent is het hè.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb Geer gezien in de Mediamarkt![]()
in een flits....
Ja je stond er lekker bij met je zussenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je bent niet met hem op de foto geweest? Hij was hier een paar maanden geleden ook bij de Mediamarkt, wat een gezellige vent is het hè.
Je weet niet wie Geer is of je weet niet wat de Mediamarkt is?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Nou wat leuk voor je
Geen idee wie of wat het is
3 afleveringen Divorce achter elkaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou dat was mijn hoogtepunt van vandaagwat was die van jullie?
Blaren op je handen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook al plannen? Gisteren Sas al nu jij ... waar moet dit heenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 afleveringen Divorce achter elkaar
Dank uquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je stond er lekker bij met je zussen
Ik heb intussen antwoord, maar je mag me altijd uitleggen wat de mediamarkt is hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet niet wie Geer is of je weet niet wat de Mediamarkt is?
Ik geloof je wat Geer betreft...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u![]()
Geer is echt wel een gezellige vent.
Ben jij van voor of na het uitvinden van het wiel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb intussen antwoord, maar je mag me altijd uitleggen wat de mediamarkt is hoor.
Toen ie zn echte haar nog had?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef sacha het volgende:
ik ken 'Geer' nog als ober in een etablissement in Schagen
Dat moet een pannenkoekenhuis zijn geweest. ..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef sacha het volgende:
Dat is mijn gebrek, dan ga ik nalezen en reageren met het risico dat die posts allang achterhaald of beantwoord zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb intussen antwoord, maar je mag me altijd uitleggen wat de mediamarkt is hoor.
Ik zei niet dat ik het niet wist, maar dat je vrij bent om het uit te leggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mijn gebrek, dan ga ik nalezen en reageren met het risico dat die posts allang achterhaald of beantwoord zijn
Als je niet weet wat Mediamarkt is heeft het ook geen zin om het uit te leggen.
Dat zal dan rond deze tijd geweest zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef sacha het volgende:
Geer heeft haar in ieder geval overleefd, Miggy is nu bijna een jaar geleden overleden...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan rond deze tijd geweest zijn.
Let op de lekkere danser in het gele overhemd![]()
Dus je wist niet wie Geer was. Dat is nog erger.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het niet wist, maar dat je vrij bent om het uit te leggen
Ja leuk, ik ben niet zo'n fan van Goor, maar ik vind dit altijd wel een grappig programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Goor komt vanavond weer op TV met 'Hutter ten maai dutter'...
Ik vind het beter zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je wist niet wie Geer was. Dat is nog erger.
Er zijn ergere dingen..... al zou ik zo snel niet weten watquote:
in iedergeval voor 1985quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan rond deze tijd geweest zijn.
Let op de lekkere danser in het gele overhemd![]()
Zonder hoogtepunten geen dieptepuntenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:58 schreef sasquatsch het volgende:
Geen hoogtepunten voor mij vandaag. Alleen maar dieptepunten.
Het is eigenlijk andersom.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonder hoogtepunten geen dieptepunten
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:58 schreef sasquatsch het volgende:
Geen hoogtepunten voor mij vandaag. Alleen maar dieptepunten.
Dan was de rest van mijn dag een groot hoogtepunt. Maar zo ervaar ik dat niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonder hoogtepunten geen dieptepunten
Het begon al toen ik op mijn werk kwam. Ze hadden me nodig want iets deed het niet. Paar uur voor nodig gehad om uit te zoeken waarom en (hopelijk) op te lossen. Daarnaast ook nog mail en telefoontje van mijn advocaat waar ik niet zo blij mee was.quote:
Morgen dan maar weer proberen, of hier vanavondquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan was de rest van mijn dag een groot hoogtepunt. Maar zo ervaar ik dat niet.
Waar? Bij jou?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen dan maar weer proberen, of hier vanavond
Is goed hoorquote:
Vanavond pootjes op de bank en een lekkere borrel erbij, morgen weer een dagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het begon al toen ik op mijn werk kwam. Ze hadden me nodig want iets deed het niet. Paar uur voor nodig gehad om uit te zoeken waarom en (hopelijk) op te lossen. Daarnaast ook nog mail en telefoontje van mijn advocaat waar ik niet zo blij mee was.
Is maar beter ook, anders moet ik weer naar huis als ik bij jou ben. Moet morgen weer vroeg op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Is goed hoor, maar ik bedoelde eigenlijk hier op Fok
Geen alcohol in huis, maar verder wel zo iets denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond pootjes op de bank en een lekkere borrel erbij, morgen weer een dag
Kopje groene thee werkt ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen alcohol in huis, maar verder wel zo iets denk ik.
Rooibosthee ook goed?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het maar extra sterk drinkt
http://historyofloveblog.(...)rn-you-into-a-whore/
Kan ook in de theequote:
Mesquite ofzoiets heet dat toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had ooit wat Mexicaanse en die zal ik nooit vergeten.
De naam ben ik vergeten, heb 3 uur op bed gelegen toen het te druk werd in mijn hoofd.quote:
Weet google het dan niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De naam ben ik vergeten, heb 3 uur op bed gelegen toen het te druk werd in mijn hoofd.![]()
Het zullen deze zijn geweest: http://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe_mexicanaquote:
roergebakken bij een mexicano gehad?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zullen deze zijn geweest: http://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe_mexicana
Nee ik was in slaap gevallenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:55 schreef chufi het volgende:
Denk dat FANN ons hier nu ook even op niet volgen heeft gezet..
Heb je aan de thee gezeten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik was in slaap gevallen![]()
niet door jullie hoor ik was moe
Nu wel blijven plakken, hè...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, aan een Smoothie
Doe 'es...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja effe Goor kieken
oh... eh neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Je weet trouwens wat ze in Goor bedoelen met brommers kieken?
Zelfs de trailer is al teveel voor mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow,,,, hotter than my daughter
Nee, jij moet even goor kieken...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe ik ook, ze lachen een vrouw uitzal wel de moeder zijn
Ik vind niet dat ik het je uit moet leggen dan...quote:
Ah... ik heb hemquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij moet even goor kieken...
Soms is het wel lekker om effe shit te kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfs de trailer is al teveel voor mij.![]()
Ik ga dan kookprogramma's kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Soms is het wel lekker om effe shit te kijkenverstand op nul enzo...
Verstand op nul, gaspit op 7...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga dan kookprogramma's kijken.
Dat vind ik helemaal niksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vegetarische kookprogramma's zijn er dan ook nauwelijks...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niks
Reuze spannend of het op tijd lukt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verstand op nul, gaspit op 7...
Nee, eigenlijk niet!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vegetarische kookprogramma's zijn er dan ook nauwelijks...
Eerlijk is eerlijk, ik vind het echt een bagger programma, maar van dit optreden kreeg ik kippenvel. Ongelofelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze zat in mijn mail, want dat programma kijk ik ook nooit maar eh...![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-hollands-got-talent
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind het echt een bagger programma, maar van dit optreden kreeg ik kippenvel. Ongelofelijk!
moeder en dochter zien er niet uit ....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb alweer genoeg gezien
Toch kun je er wel wat mee. Neem nu spruitjes, je ken ze heerlijk paneren en frituren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vegetarische kookprogramma's zijn er dan ook nauwelijks...
Nooit gedaan, maar klinkt best lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch kun je er wel wat mee. Neem nu spruitjes, je ken ze heerlijk paneren en frituren.
Ik wilde gaan kijken, maar mijn zoon nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
o bah... ik ben op het zappen ze gaan een keizersnee doen Live![]()
hoef ik niet te zien
Ja das nog educatief ook... Wie weet pik je er nog wat van op ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar dat is best een leuk programma hoor Fann, ik heb hem afgelopen zaterdag helaas gemist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze zat in mijn mail, want dat programma kijk ik ook nooit maar eh...![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-hollands-got-talent
Nee, kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken, maar mijn zoon niet
Kleine spruitjes kan in 1 keer, grotere eerst ff blancheren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar klinkt best lekker
Nee???quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie dat filmpje al gezien van die moeder die voor haar baby zingt?
Ga ik wel een keer testenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine spruitjes kan in 1 keer, grotere eerst ff blancheren.
Mijn tv staat inmiddels op Comedy Centralquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellenarme knul
![]()
bij BNN een man zonder armen net en nu weet ik niet wat dat is een eenzame jongen ofzo
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tv staat inmiddels op Comedy Central
Sowieso al de termen van smaakexplosie en zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das nog educatief ook... Wie weet pik je er nog wat van op ook
Het is zo'n leuk filmpje, maar het staat op Facebook en het is me nog niet gelukt het te kopieëren, ik ga het nog even proberen.quote:
Spruitentaart (bladerdeeg, spruiten, spek, walnoten, ei) en anders niet...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch kun je er wel wat mee. Neem nu spruitjes, je ken ze heerlijk paneren en frituren.
Oké, ik zit hier nog wel effequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n leuk filmpje, maar het staat op Facebook en het is me nog niet gelukt het te kopieëren, ik ga het nog even proberen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n leuk filmpje, maar het staat op Facebook en het is me nog niet gelukt het te kopieëren, ik ga het nog even proberen.
Hij bereid voetsel...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe die jongen bij BNN zonder armen gaat koken voor zijn date![]()
Dat meisje zegt, ja meestal geef je hem een hand op de eerste deed dus hoe moet
ik dit aanpakken
In principe hoort iedere volwassen mens te weten hoe je voedsel klaarmaakt.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Op deze pagina staat het: https://www.facebook.com/CuteVinez
Het bovenste filmpje, die met die baby.
Ik ook bijnaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
dat koppie
hij moest er van huilen
Nah... dat dan weer niet ik ben nu weer naar dat datingsprogramma aan het kijken, lijkt me welquote:
Deze persoon heeft geen armen en kookt graag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In principe hoort iedere volwassen mens te weten hoe je voedsel klaarmaakt.
Nog ff en dan ben ik opa. Zit nog in de ontkenningsfase.quote:
Waarom zou je? Is toch leuheuk...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en dan ben ik opa. Zit nog in de ontkenningsfase.![]()
Dan moet je dat baby-filmpje aan je schoondochter laten zien. Tranen gegarandeerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en dan ben ik opa. Zit nog in de ontkenningsfase.![]()
Voet for thought...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij kan écht alles met zijn voetendus zal wel goed komen
![]()
Best leuke knul ook nog
Het heeft zijn beperkingen maar doet niets af de kunst van de juiste bereiding.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze persoon heeft geen armen en kookt graag.
Met z'n voeten dus...
Jankende broekschijters zijn het eerste half jaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom zou je? Is toch leuheuk...
Daarna zijn het nog eens 2 jaar broekschijters.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jankende broekschijters zijn het eerste half jaar.![]()
Ze krijgt een ''voetje'' en een kusje bij het weggaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het heeft zijn beperkingen maar doet niets af de kunst van de juiste bereiding.
De pot is het eerste wat ze leren bij mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarna zijn het nog eens 2 jaar broekschijters.
Ja, mijn nichtjes en neefjes mochten ook pas logeren als ze die fase voorbij warenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jankende broekschijters zijn het eerste half jaar.![]()
Echt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nog nooit een luier verschoond
Na vanochtend ga ik niet snel weer uit de kleren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan vanavond ?Hou hem effe aan
Idem en dat wil ik ook niet doen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is de huidige stand?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na vanochtend ga ik niet snel weer uit de kleren.
Wil vannacht nog honkbal kijken, dus ik moet ook wel...
Had jij geen kinderen dan? Dan is wel weer stom eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem en dat wil ik ook niet doen...
Daar heb je niet veel aan gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, bewuste dinkies hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had jij geen kinderen dan? Dan is wel weer stom eigenlijk
De enige luiers die ik mij kan herinneren zijn die van mijn broertje want die is 4 jaar jongerquote:
wat zijn dinkies? bewust kinderloze? Nee dat is niet stomquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bewuste dinkies hier.
Weet niet wat daar stom aan is...
Uitgedaan en weggedonderd wel maar ik dacht nu is het eruit, laat maar ff lekker in de blote kont lopen. Of kruipen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als het een luier met poep was is dat niet zo sim geloof ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uitgedaan en weggedonderd wel maar ik dacht nu is het eruit, laat maar ff lekker in de blote kont lopen.
Luien aapquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uitgedaan en weggedonderd wel maar ik dacht nu is het eruit, laat maar ff lekker in de blote kont lopen.
Double income, no kidsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat zijn dinkies? bewust kinderloze? Nee dat is niet stomeerder slim
Jawel, daarna moet dat ff luchten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het een luier met poep was is dat niet zo sim geloof ik
DINK = Double Income, No Kidsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat zijn dinkies? bewust kinderloze? Nee dat is niet stomeerder slim
Dan zit alles toch onder de poepquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel, daarna moet dat ff luchten.
Na een weekend was ik altijd gebrokenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DINK = Double Income, No Kids
Min of meer bewust kinderloos, ja.
We hoeven allebei niet zo nodig. Vind kinderen leuk voor een half uurtje, daarna overhandig ik ze met liefde retour aan hun ouders...
Maar Piet haalt er wel eerst een billendoekje langs, denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zit alles toch onder de poepen dat is zielig ook, kan je niet maken
![]()
Dochter straks boos op Opa...
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Piet haalt er wel eerst een billendoekje langs, denk ik.
Doe es...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt overal wel iets voor bedenken...
Ja samen met de plantenspuit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Piet haalt er wel eerst een billendoekje langs, denk ik.
Hou je het nog lang vol...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Na een weekend was ik altijd gebroken
Het schijnt nog leuker te zijn dan zelf kinderen krijgen, omdat als je ze zat wordt ze weer met papa en mama mee naar huis kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom nu in de luxe positie om opa te worden.
Ben me al aan het voorbereiden.![]()
Beter dan de Kärcher.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja samen met de plantenspuit.
Das eigenlijk een yup; Young Urban Professional.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhh... nooit gehoord, wel juppies maar da;s weer iets anders geloof ik
Nu laat je ze ook niet meer rondrennen in hun blote kontjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hield... ze zijn nu allemaal groter dan iken volwassen
Niet zomaar hier uit de losse pols op een forum... Auteursrechtelijk eerst ff indekken.. Het plasgootje is ooit ook zo aan me ontgaan...quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zomaar hier uit de losse pols op een forum... Auteursrechtelijk eerst ff indekken.. Het plasgootje is ooit ook zo aan me ontgaan...
Mijn vrouw heeft zich laten strikken, ik regel de randzaken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt nog leuker te zijn dan zelf kinderen krijgen, omdat als je ze zat wordt ze weer met papa en mama mee naar huis kunnen.
Of worden jullie oppasgrootouders?
En wat zijn in dit geval de randzaken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft zich laten strikken, ik regel de randzaken.
Het eerste waar mijn oudste broer over begon toen hij een kleinzoon kreeg was dat ie hem ging leren zeilenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft zich laten strikken, ik regel de randzaken.
Wat is het verschil in de brillendoekjes anno 1991 en die van nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef Leandra het volgende:
Die billendoekjes tegenwoordig zijn ideaal.... volgens mij waren die 22 jaar geleden nog minder in zwang, duur in ieder geval.
Dat laatste zijn ze nu misschien ook nog wel, maar alles is duur, dus het valt minder op
Wat Leandra zegt en paard staat al klaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zijn in dit geval de randzaken?
En paardrijden als het een meisje wordt. Of was het geslacht al bekend?quote:
Volgens mij had ik toen niet van die hele voorraden billendoekjes en gebruikte ik vaker gewoon een nat stukje keukenpapier?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het verschil in de brillendoekjes anno 1991 en die van nu?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Geen flauw idee wie er begon, maar Piet stond gisteren met Soneal in de woonkamer te voetballen
Op onze leeftijd kan dat niet meer, we zijn het min of meer wel geweest...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das eigenlijk een yup; Young Urban Professional.
Overigens kan iemand ook een yuppie en dinkie tegelijk zijn.
Dat is één van de weinige woonkamers waar het magquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Geen flauw idee wie er begon, maar Piet stond gisteren met Soneal in de woonkamer te voetballen
Vertel Dees..... hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En paardrijden als het een meisje wordt. Of was het geslacht al bekend?
Nu we het over geslachtsbepaling hebben, ik lees al maanden mee in Z & G, is dat raar?
Paarden geslacht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En paardrijden als het een meisje wordt. Of was het geslacht al bekend?
Nu we het over geslachtsbepaling hebben, ik lees al maanden mee in Z & G, is dat raar?
Wij ook, eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op onze leeftijd kan dat niet meer, we zijn het min of meer wel geweest...
Ja, ik heb het ook gewoon laten gaan.... er is toch al een bank weg, er was wel ruimtequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige woonkamers waar het mag
Ik gebruikte in die tijd de billendoekjes van Zwitsal (schreeuwend duur) en Natusan (iets minder schreeuwend). Toen waren er bijna nog geen eigen merkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen niet van die hele voorraden billendoekjes en gebruikte ik vaker gewoon een nat stukje keukenpapier?
Washandje?
Ik zit me al tijden af te vragen wat ik toen gebruikte, want die billendoekjes had ik niet in zo'n enorme voorraad.
Mijn dochter was er nooit goed in maar heb goede hoop nu na alle echo's.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Tzatziki, wakker worden!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga effe die Griek wakker porren, ik wil eten
Nee, daarom... ik had ze denk ik wel, maar niet altijd (was destijds bijstandsmoeder), want schreeuwend duur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruikte in die tijd de billendoekjes van Zwitsal (schreeuwend duur) en Natusan (iets minder schreeuwend). Toen waren er bijna nog geen eigen merken
En die doet dat dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga effe die Griek wakker porren, ik wil eten
Ik weet ook niet meer wat ik toen gebruikte ... Zal ook wel Zwitsal zijn geweest ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruikte in die tijd de billendoekjes van Zwitsal (schreeuwend duur) en Natusan (iets minder schreeuwend). Toen waren er bijna nog geen eigen merken
Zometeen wil hij op hockeyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter was er nooit goed in maar heb goede hoop nu na alle echo's.
Die laatste kans is bij ons vorige maand definitief verkekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel Dees..... hoe komt dat zo?
Wou je nog een laatste kans kindje? Of ben je je aan het voorbereiden om oma te worden?
Ja, hadden we afgesprokenquote:
Ik ken eigenlijk alleen talkpoeder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik toen gebruikte ... Zal ook wel Zwitsal zijn geweest ...
Paarden geslacht? Pas op, er is een vegetariër bijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paarden geslacht?
Daar hebben we nog niet zo lang geleden heel wat rellen om gehad...
Ah, ik dacht al.... er is toch geen "bekende" meer zwanger, maar je hangt nog voor de afloop van andere zwangerschappen....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laatste kans is bij ons vorige maand definitief verkekenH
Het komt door Juud, toen ze bevallen was van haar zoon wilde ik weten hoe het was gegaan enzo en dan lees je verhalen van anderen en wilde ik weten hoe dat afloopt, waarna er weer anderen komen en ik ook wilde weten hoe dat afliep
![]()
Maar ik voel me af en toe wel een voyeur en moet soms op mijn handen gaan zitten om niet gezellig mee te kletsen
Het wordt een lange zoon, de techniek staat voor niets tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik vroeg me af of het geslacht van je kleinkind bekend is.
Jaquote:
Zwitsal rook veel lekkerder, maar mijn dochter had een gevoelig huidje dat nogal heftig op Zwitsal reageerde, dus gebruikte ik Natusan .quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom... ik had ze denk ik wel, maar niet altijd (was destijds bijstandsmoeder), want schreeuwend duur.
Oh, en dat moet dan Zwitsal zijn geweest bij mij, want Natusan vind ik
Niet Nenuco? Dat vond ik in die tijd een heerlijk geurtje, het was Spaans trouwens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik toen gebruikte ... Zal ook wel Zwitsal zijn geweest ...
Ik kan 'm nog wat schijnbewegingen leren maar echt goed was ik niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
B wil dat Soneal gaat korfballen, N wil hockey en vooralsnog lijkt hij het meeste talent voor voetbal te hebben
Ja, Zwitsal is wel bagger wat dat betreftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwitsal rook veel lekkerder, maar mijn dochter had een gevoelig huidje dat nogal heftig op Zwitsal reageerde, dus gebruikte ik Natusan .
O ja, dat had ik wel meegekregen. Leuk toch, een kleizoon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt een lange zoon, de techniek staat voor niets tegenwoordig.
Nee Nenuco doekjes alleen in Spanje toen, maar shampootjes en geurtjes wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Nenuco? Dat vond ik in die tijd een heerlijk geurtje, het was Spaans trouwens.
Als je er poep mee van baby's billetjes krijgt zal het voor andere doeleinden ook wel heel goed werken. Wel de billen van Soneal af en toe controlerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Zwitsal is wel bagger wat dat betreft
Maar ik weet dat ik wel zuinig met de doekjes was, terwijl ik nu makkelijk 5 of 6 doekjes voor een poepluier gebruik.
Ik gebruik ze zelfs om schoon te maken
Wat er inzit weet ik niet, maar als ik kijk met wat voor gemak je er vlekken mee wegveegt kan ik me bijna niet voorstellen dat het verantwoord is dat je het op de huid van een baby gebruikt
Je wordt er nerveus van heh al die babypraatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben het werkelijk waar helemaal vergeten en laat het mooi aan mijn dochter en vrouw over dan komt het helemaal goed.
Zeker weten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, dat had ik wel meegekregen. Leuk toch, een kleizoon.
Ik zou me er ook maar helemaal niet druk over maken als ik jou was. Kleinkinderen horen alleen maar leuk te zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben het werkelijk waar helemaal vergeten en laat het mooi aan mijn dochter en vrouw over dan komt het helemaal goed.
Uiteraard met sterke verhalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou me er ook maar helemaal niet druk over maken als ik jou was. Kleinkinderen horen alleen maar leuk te zijn.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een rustgevende stem, mijn dochter viel altijd in slaap wanneer ik dingen ging vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |