abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132733092
Herken wel een hoop,heb zelf ook ADD en denk beetje Asperger en had zo een 'blijver' vrouw gescheiden met kind van 5 en was echt top in het begin maar na 4 jaar niet meer en waren we het nergens meer over eens......heb nog wel goed contact met die kleine van nu alweer 14 pffff leuk joch geworden en hem nog wat kunnen leren gelukkig.En met de vrouwen even klaar want ben 34 nu en bijna altijd in relatie's gezeten dus geniet nu lekker van mijn rust.En heb nu ook weinig klik met de vrouwtjes maar komt wel weer ......laat het los en het komt vanzelf....of niet.....:)
pi_132733328
Of je kan wat Xtc nemen naar een feest gaan en dan gaat het allemaal vanzelf lekker versieren en keuze genoeg heb al mijn vrouwtjes van feesten...:)
pi_132734165
Wat een rampgeval ben jij, zeg. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132734436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit was exact het probleem wat ik ondervond met facebook, mijn vrienden en familie bleven door emmeren over dat ik facebook moest nemen, ik wilde dat gewoon niet omdat ik niet de hele godganse dag door gevolgd wil worden of wil volgen in hoeveel stukken groente ik en anderen op mn bord hebben etc. Ik zie gewoon werkelijk geen enkele logica in waarom ik zou moeten weten wat iemand anders de hele dag gedaan heeft en zou ik dat wel willen weten dan ga ik naar die persoon toe en heb je wat om over te praten, tegenwoordig zit iedereen op bezoek maar met dat godvergeten kut apparaat te spelen.

Ik zei het net op de FP trouwens goed, dus ik copy paste het even hier wbt het zogenaamde afsluiten van groepjes die van je verwachten dat je facebook of een mobiel hebt;

[..]

Daarnaast vroeg ik laatst aan een vriend of hij gewoon skype neemt dan want dat heb ik altijd aanstaan als hij me zonodig de hele dag wilt kunnen aanspreken, nee dat wilde hij niet.
Ok, nou het moet ook van 2 kanten komen hoor.. dan niet.

Mensen sluiten zichzelf af voor sociale contacten in de buitenlucht, en dan moet ik me aanpassen en een mogelijk zeer onveilig apparaat tegen mn hoofd gaan houden..om met dat asociale type mens te converseren..? nee.
Heb niet alles gelezen dus wellicht is het al geschreven maar je geeft aan in de OP moeite te hebben met small talks en hierboven geef je een onderbouwing dat je geen logica ziet waarom iedereen moetweten welke groente je bijvoorbeeld hebt die dag. Lieve jongen, er is geen logica maar een functie. Dat soort onzin is binding. Daar kunnen (sorry dat ik het zeg) metname vrouwen geen genoeg van krijgen.

Een relatie is niet even een officiele overeenkomst en dan is het rationeel voldoende. Nee die kletspraat is een continuerende bevestiging die met aanzienlijke frequentie herhaald dient te worden zodat het gevoel vol vertrouwen blijft. Aanhoren en bevestigen (oplossingen aandragen is van minder belang).

Het zijn de subtiele kleinere dingen die essentieel zijn voor veel vrouwen. Niet jouw rationele principes.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:06:56 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132735836
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Koral het volgende:

[..]

Heb niet alles gelezen dus wellicht is het al geschreven maar je geeft aan in de OP moeite te hebben met small talks en hierboven geef je een onderbouwing dat je geen logica ziet waarom iedereen moetweten welke groente je bijvoorbeeld hebt die dag. Lieve jongen, er is geen logica maar een functie. Dat soort onzin is binding. Daar kunnen (sorry dat ik het zeg) metname vrouwen geen genoeg van krijgen.

Een relatie is niet even een officiele overeenkomst en dan is het rationeel voldoende. Nee die kletspraat is een continuerende bevestiging die met aanzienlijke frequentie herhaald dient te worden zodat het gevoel vol vertrouwen blijft. Aanhoren en bevestigen (oplossingen aandragen is van minder belang).

Het zijn de subtiele kleinere dingen die essentieel zijn voor veel vrouwen. Niet jouw rationele principes.
snap hier werkelijk helemaal geen woord van..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:07:33 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132735886
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:08 schreef Doedelzak77 het volgende:
Of je kan wat Xtc nemen naar een feest gaan en dan gaat het allemaal vanzelf lekker versieren en keuze genoeg heb al mijn vrouwtjes van feesten...:)
1: ik gebruik geen drugs.
2: ik ga niet naar clubs.
3: ik heb niks te vieren.
4: ik doe niet aan versieren / bespelen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:12:50 #187
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132736160
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Koral het volgende:
Mwah, ik heb het zelf ook wel dat ik niet uit mezelf dat soort dingen zeg. Ik ben namelijk al op de hoogte van die informatie en vind het interessanter om ergens anders over te praten. Ik vind dat meer van die 'bij gebrek aan beter' gesprekken
pi_132737521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: ik gebruik geen drugs.
2: ik ga niet naar clubs.
3: ik heb niks te vieren.
4: ik doe niet aan versieren / bespelen.
Doe je ooit iets leuks?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:40:00 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132737572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe je ooit iets leuks?
onder de drugs in een 4 bij 4 donkere kamer staan met allemaal hijgende dronkenlappen om je heen is leuk?
pi_132737714
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

onder de drugs in een 4 bij 4 donkere kamer staan met allemaal hijgende dronkenlappen om je heen is leuk?
Dat is een wedervraag, geen antwoord :P

Veel mensen zouden een feest (niet dat uit jouw omschrijving) wel leuk vinden ja. Wat voor soort sociale activiteiten kunnen jou wel bekoren?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:43:49 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132737847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is een wedervraag, geen antwoord :P

Veel mensen zouden een feest (niet dat uit jouw omschrijving) wel leuk vinden ja. Wat voor soort sociale activiteiten kunnen jou wel bekoren?
gamen, wandelen, zwemmen, fietsen, filmpje kijken (lees: filmpje kijken), katten aaien, fotograferen.
pi_132737994
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

gamen, wandelen, zwemmen, fietsen, filmpje kijken (lees: filmpje kijken), katten aaien, fotograferen.
Doe je dat meestal met anderen samen?
Vanuit mensen waarmee je veel doet kun je nieuwe mensen leren kennen, zo je sociale kring uitbreiden en wellicht kom je daar eens een leuk meisje tegen.
Dit al geprobeerd?
pi_132738160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Katten aaien, gvd. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:50:49 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132738307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe je dat meestal met anderen samen?
Vanuit mensen waarmee je veel doet kun je nieuwe mensen leren kennen, zo je sociale kring uitbreiden en wellicht kom je daar eens een leuk meisje tegen.
Dit al geprobeerd?
Al jaren. Geen resultaat.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:53:38 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132738497
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Katten aaien, gvd. :')
Wat is daar nou weer raar aan...
pi_132738789
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Al jaren. Geen resultaat.
Vreemd, ik kom altijd veel nieuwe mensen tegen op bijvoorbeeld verjaardagen van vrienden.
Misschien ben je veeleisend ofzo, of kom je alleen maar mannen tegen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:00:04 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132738914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vreemd, ik kom altijd veel nieuwe mensen tegen op bijvoorbeeld verjaardagen van vrienden.
Misschien ben je veeleisend ofzo, of kom je alleen maar mannen tegen.
Ik kom maar op één vriend zn verjaardag had ik in de op volgens mij al uitgelegd en die vriend heb ik nu amper contact mee omdat hij alleen contact onderhoud met mensen op facebook/mobiel.
pi_132739078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik kom maar op één vriend zn verjaardag had ik in de op volgens mij al uitgelegd en die vriend heb ik nu amper contact mee omdat hij alleen contact onderhoud met mensen op facebook/mobiel.
Nou ja, dan gaat het ook niet echt op dat je zegt dat je dit al jaren probeert.

Niets ondernemen = niets bereiken.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:06:18 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132739250
Dus alle activiteiten die je doet, doe je alleen. En mocht je tijdens t wandelen iemand tegenkomen zal je er ook geen gesprek mee aan gaan.

Hoe zie je t zelf voor je dan om contact te krijgrn met anderen?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:10:57 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739467
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, dan gaat het ook niet echt op dat je zegt dat je dit al jaren probeert.

Niets ondernemen = niets bereiken.
Ik heb dus 3 jaar erover gedaan om een vriend te maken en dat hij me ook aardig genoeg vond om uit te nodigen op zn verjaardag en was wel een meisje die opzich wel leuk was maar die was toen hatelijk naar me toe opeens en dat was een ex van hem.. en die durfde niet bij me langs te komen omdat iemand anders (een ex buurman van me) had gezegd dat ik meisjes naar mn huis zou lokken en verkrachten. Terwijl ik ook wel eens een ander gamer-meisje bij me heb uitgenodigd om te gamen en daar was ook geen bijbedoeling bij en ik vind het knap dat ik mensen verkracht en nog maagd ben trouwens. Maar dat terzijde.. dat soort verhalen iig helemaal nergens om..

Maar lang verhaal kort gemaakt waren die allemaal best wel jong verder (net 20 etc dat soort leeftijden) dus daar valt echt niks mee op te bouwen. :/

Verder ken ik niemand met een vriendenkring, heb 2 vrienden nu waarvan eentje ook steeds meer met zn mobiel bezig is maar daar doe ik soms terrasje mee en speel ik ook gitaar mee samen, hij heeft met gemak elke week wel weer een nieuwe date via paiq oid, ik snap dat niet ik zit ook op paiq maar niemand praat tegen me en ik had keer een gesprek met iemand daarop en ik zei dat ik ff een spelletje aan het doen was dus ik wat langer erover deed om te reageren werd ze helemaal kwaad en blokkeerde ze me.. :s
Psycho gedrag..

Andere vriend van me is hele toffe dude die ik al sinds ik klein ben ken ook van basisschool maar hij is eh, hoe zeg ik het.. ook wat onhandig wat de wereld van vandaag betreft. Daarin wel veel herkennings punten maar goed, ook weleens met hem naar de heide gegaan zonnebaden enzo..
Maar hij heeft ook geen 'feestjes'

En dan nog ben ik niet zo van de feestjes, eerst dronk ik ook niet immers nu wil ik best op een verjaardag een glaasje alcohol maar ik wil niet te wild doen ik ben notabene nu 30 en straks kan ik nergens meer terecht.. niet dat ik voldoe aan het 30er plaatje dat besef ik zelf ook wel maar waar moet je heen als je zowel niet 30 van geest en situatie bent maar ook niet als 20er er meer uitziet...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:11:29 #201
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef Cue_ het volgende:
Dus alle activiteiten die je doet, doe je alleen. En mocht je tijdens t wandelen iemand tegenkomen zal je er ook geen gesprek mee aan gaan.

Hoe zie je t zelf voor je dan om contact te krijgrn met anderen?
Als ik iemand tegenkom die open staat voor me ipv naar beneden in een mobiel te kijken en mij aanspreekt wil ik daar best mee wandelen. Kom ze niet tegen tho.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:13:27 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739641
Ik merk wel dat ik te uitgeblust/moe ben om te feesten mischien komt dat omdat ik 30 ben.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:18:48 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132739996
quote:
Ik doe niet aan 'versieren'. Ik ben gewoon natuurlijk.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:25:12 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als ik iemand tegenkom die open staat voor me ipv naar beneden in een mobiel te kijken en mij aanspreekt wil ik daar best mee wandelen. Kom ze niet tegen tho.
Omdat de meeste vrouwen liever aangesproken worden door een man, dan dat zij aan moeten spreken.
Miss niet eerlijk, maar zo is het nu wel eenmaalvaak.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:26:06 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik doe niet aan 'versieren'. Ik ben gewoon natuurlijk.
Hoe zou een vrouw dan moeten merken dat je haar leuker vindt dan gewoon als vriendin?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:26:34 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740474
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat de meeste vrouwen liever aangesproken worden door een man, dan dat zij aan moeten spreken.
Miss niet eerlijk, maar zo is het nu wel eenmaalvaak.
Hoe kan ik iemand aanspreken die me nieteens aankijkt en helemaal occupied is in de telefoon.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:26:53 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740499
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe zou een vrouw dan moeten merken dat je haar leuker vindt dan gewoon als vriendin?
Dan zeg ik dat? Simpel.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:27:52 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132740556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoe kan ik iemand aanspreken die me nieteens aankijkt en helemaal occupied is in de telefoon.
Er zijn zoveel mensen die niet de hele tijd op hun telefoon kijken. Let daar maar eens op. En als je er eentje tegenkomt, spreek die aan.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:28:45 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132740600
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mensen die niet de hele tijd op hun telefoon kijken. Let daar maar eens op. En als je er eentje tegenkomt, spreek die aan.
Die zijn allemaal 50+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')