abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132704885
Niet het hele topic gelezen. Wat lastig... Ik zou zeggen, ga op een cursus die je interesseert maar dan zit je dus weer met dat geld-dingetje. Als je van honden houdt zijn dat ook deuren op pootjes tot menig gesprek. :P
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:49:16 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132706422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef blondetrien het volgende:
Niet het hele topic gelezen. Wat lastig... Ik zou zeggen, ga op een cursus die je interesseert maar dan zit je dus weer met dat geld-dingetje. Als je van honden houdt zijn dat ook deuren op pootjes tot menig gesprek. :P
Ik haat honden :p
houd wel van katten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132715784
Ik ben ook bijna dertig, maar als ik telefoonnummers uit zou wisselen met een persoon, vriendschappelijk of bij interesse zou ik op zijn minst gefrappeerd zijn als ik geen mobiel nummer zou krijgen. Waarschijnlijk zou ik er dan ook gelijk iets over zeggen, waarna ik waarschijnlijk uitleg krijg, maar tóch voel ik mij minder geneigd een vast nummer te bellen dan een mobiel nummer. Ook al heb je een oude die niet tot WiFi in staat is, een mobiel nummer bel ik gewoon gemakkelijker om de één of andere onderbuikreden.

Verder leer ik toch eigenlijk altijd nieuwe mensen kennen in de kroeg, bij concerten, festivals of via andere vrienden. Dat is mijn ervaring.
And the druids turn to stone...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:43:14 #104
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_132716083
Als ik je verhaal zo lees, dan heb ik het idee dat je je nu alleen maar op het negatieve kan richten, terwijl er volgens mij ook veel positieve punten zijn. Je komt op mij als een intelligent iemand over, met veel uiteenlopende interesses. Je doet vrijwilligerswerk, dus dat maakt je toch wel sociaal.
Je vertelt dat je weinig geld hebt en dat het daardoor moeilijk is om activiteiten te ondernemen waar je andere mensen ontmoet, maar met jouw interesses moet dat volgens mij wel lukken. Tegenwoordig zijn er heel veel amateur fotografenclubjes, wandelclubjes, boekenclubjes, noem het maar op. Misschien is het een idee om te kijken of er in jouw omgeving zo'n club/vereniging is. Hierdoor kan je ook je kennissen/vriendenkring uitbreiden en via via eventueel een leuke vrouw ontmoeten.
Daarnaast heb je een soort vertekend beeld van de vrouw in je hoofd. Natuurlijk vinden we het leuk om dingen te ondernemen en ook om verrast te worden met een cadeau, maar dat is niet de hoofdzaak voor het hebben van een relatie. De meeste vrouwen rond jouw leeftijd kunnen prima voor zichzelf zorgen en hebben niet iemand nodig die alles voor ze betaalt. Daarnaast zijn er tal van low-budget uitstapjes te bedenken. Uiteindelijk is de klik die je met elkaar hebt het belangrijkste.

Ik ben het wel met Panthera eens dat het best wel de moeite waard kan zijn om toch te zorgen voor een mobiele telefoon en misschien toch Facebook nog eens een kans geven.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:44:35 #105
214255 Convergence
Procrastinator
pi_132717390
Waarom wil je zo graag een vriendin?
Als Facebook emotioneel te overweldigend is, zullen relaties dat helemaal zijn.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:03:09 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132717774
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

met ADD ja, asperger heb ik me wat bij ingelezen en ik herken daar heel veel van, maar sommige dingen ook weer niet zoals dat ik echt wel sarcasme en emotie kan herkennen bij mensen, maar ik kan weer moeilijk meegaan in oppervlakkigheden zoals 'heeey wat leuk je te zien' etc.. dat komt op mij heel onecht en vreemd over.
Dan heb ik het ook maar ik betwijfel het. Volgens mij is het gewoon een karaktertrek. Zodra iemand koetjes en kalfjes gaat bespreken met mij dan kan ik er tegenwoordig best leuk in mee gaan en probeer ik het subtiel een beetje te sturen naar een onderwerp die mij wel interesseert en niet overkomt als totale wereldvreemdheid bij de andere kant van de dialoog. Iedereen heeft wel iets interessants om over te praten als je maar goed genoeg zoekt.

Trek je zelf geen pak aan van de zelfverkozen eenling want het hele lone-wolf concept is minder aantrekkelijk bij de vrouwen dan je zou denken. soms is jezelf een beetje kwetsbaar opstellen in een gesprek met een vrouw een veel betere optie dan wanneer je jezelf probeert op te blazen met valse lucht. Beetje zelfspot (beetje!) is ook best leuk, probeer een balans te houden. Volgens mij is een groot deel van de bevolking wel eenzaam en dat zijn nou juist de mensen die je dus niet tegen komt want die blijven heel erg op zichzelf. Hoe je die nou kan bereiken weet ik niet echt helaas.

Ik weet niet of je op welke manier dan ook betaald zou kunnen werken of dat het echt een brug te ver is overigens maar dat is meestal goed voor de sociale contacten en hou je per maand misschien iets meer geld over voor zaken als fitness of een site als http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ (mijn vriendin is daar lid van geweest en heeft er goede ervaringen mee).

Er is uiteindelijk geen easy fix zoals je al ontdekt hebt maar probeer je zelf niet te forceren zodat je in ieder geval 'echt' over komt en dan kom je al aardig ver.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_132723787
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu vind ik van mezelf toch wel wat kwaliteiten te hebben die het goed zouden moeten doen bij vrouwen; speel tijdje al gitaar (kan ook piano maar niet zoveel meer), houd van buiten zijn, fotografie in de natuur. Houd van dieren, ben betrouwbaar en eerlijk en ben geen typische neanderthaler die voetbal bier dikke tieten en met 20 vrienden kabaal maken een leuke tijd vind. (integendeel)
Daar is je eerste misvatting, de meeste vrouwen willen een man. En mannen houden nou eenmaal vaak van bier-tieten etc. Je mag je best mannelijk gedragen...

quote:
een meisje wil natuurlijk elke week naar een restaurant of een ketting krijgen oid, dat gaat gewoon niet (zie hier geen stereotypering in, ik voel het gewoon zo en of het zo is of niet het is wel een barriere waar een onzekerheid in ligt)
Echt onzin....

quote:
Het dillemma hier is dat 'ik denk/verwacht dat vrouwen van mijn leeftijd op zoek zijn naar iemand om te settlen en kinderen te krijgen en trouwen en het hele generieke gebeuren, daar ben ik helemaal niet mee bezig. Ik ben meer van het vrije leven. Lees dat niet verkeerd; ik wil juist wel vastigheid en determenatie wbt vrouwen maar niet het huisje boompje beestje in een soort van ladder-constructie waar je je leven naar een maatstaf dient te hebben opgebouwd.
Je denkt teveel voor anderen, daar zou ik eerst eens vanaf komen....

quote:
Hoe kom ik nu in godsnaam een ..vrouw tegen van mijn leeftijd waar het mee kan klikken.
Door je eigen leven te leiden! Vergeet vrouwen en relaties en focus je op je hobbies/passies, LEEF!
Dan kom je vanzelf in de gelegenheid om vrouwen te ontmoeten.

quote:
Wat ik heb geprobeerd tot nu toe en in geen enkel opzicht slaagt dus dit hoef je niet neer te typen als suggestie:
-datingsites. (meesten moet je voor betalen, en verder krijg ik nooit reacties)
-terrasjes zitten. (laatste tijd veel gedaan, kom niemand tegen behalve éénkeer twee meiden die met de rug naar ons toe gingen zitten en op hun mobiel bezig gingen, dan hoeft het voor mij ook niet meer.. zo onsociaal..)
-supermarkt (beetje out of place mischien maar hier wat het het makkelijkst voor me om meiden aan te spreken of iig sociaal te zijn, bij de kassa is dat een illusie verder want daar doen ze allemaal aardig tegen iedereen omdat de baas ze anders de deur uit klapt)
-je eigen ding (blijven) doen: heeft me in 15 jaar mn ogen en oren open houden niks opgeleverd qua contact met meiden/vrouwen.
-feestjes (ken geen mensen die feestjes hebben, heb in 10 jaar tijd 1 vriend gemaakt en die is maar 1x per jaar jarig en de meiden die daar komen zijn 18-24 oid)
-sport/activiteit (ik wilde op fitness maar geen geld voor, verder zijn er geen opties in de buurt verder)
-vereniging (ik ben wel actief met vrijwilligerswerk maar daar kom je echt niemand tegen geloof me)
-dobbelsteen (ik heb geen geluk, dus zomaar iemand tegenkomen komt me welgeteld 1x per 300 jaar in de schoot vallen en dan fuck ik het nog up... zo liep ik een keer met een schutting over straat tijdens een verhuizing, moest dat ff naar mn moeders huis brengen.. kwam er een best knap meisje aanlopen die me aanbood me te helpen met tillen.. ik met mn domme harses zei "nee joh hoeft niet het lukt zo wel :)"
wss omdat ik dus toch echt een asperger vorm iets heb oid.. zucht.. ja en dan achterhaf mep je jezelf voor je kop he, dat is trouwens 5 jaar geleden oid)

Nou, iemand anders nog iets?
Heb het zelfs al op fok geprobeerd, niks heeft zin hierin. Ik ben geen 'player' en wil ook niet 'scoren' dus oppervlakkige acties zoals 'he schatje jy bent egt lekker' oid zie je mij niet typen naar iemand.
Jouw grootste probleem in mijn ogen is dat je er veel te veel mee bezig bent, mijn advies is dus ook bovenstaande, stop met zoeken en ga leven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:26:23 #108
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132724268
Mensen die zo fel tegen iets zijn (technologie, telefoon zoals jij) bijvoorbeeld denken toch gewoon heel apart en is weinig aan te veranderen. Ik zou zeggen 'doe normaal' en koop een mobieltje. Maar jij doet dat toch niet uit principe of wat voor redenaties je ook hebt. En van andere personen of mij zal je het ook niet aannemen want die zullen vast ook wel vaker over zulke speciale zaken bij jou zijn gestuit en je dat hebben verteld. Dus blijf maar gewoon hangen in je eigen redenaties en zonder succes (en maar afvragen hoe het kan en waarom niks werkt).
we dan
pi_132724419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mensen die zo fel tegen iets zijn (technologie, telefoon zoals jij) bijvoorbeeld denken toch gewoon heel apart en is weinig aan te veranderen. Ik zou zeggen 'doe normaal' en koop een mobieltje. Maar jij doet dat toch niet uit principe of wat voor redenaties je ook hebt. En van andere personen of mij zal je het ook niet aannemen want die zullen vast ook wel vaker over zulke speciale zaken bij jou zijn gestuit en je dat hebben verteld. Dus blijf maar gewoon hangen in je eigen redenaties en zonder succes (en maar afvragen hoe het kan en waarom niks werkt).
Als hij een telefoon koopt wordt hij niet ineens minder 'speciaal', dus dat heeft ook weinig nut volgens mij, om er gewoon maar een te kopen terwijl hij geen behoefte heeft hem te gebruiken.

Een meisje dat niet tegen dwarsheid gericht op de moderne maatschappij kan zal het toch niet kunnen vinden met de TS denk ik.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:32:10 #110
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132724479
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als hij een telefoon koopt wordt hij niet ineens minder 'speciaal', dus dat heeft ook weinig nut volgens mij, om er gewoon maar een te kopen terwijl hij geen behoefte heeft hem te gebruiken.
Meedoen met de rest maakt je wel voor het eerste gezicht minder apart. Volgens mij hebben zulke dingen wel nut. Geeft ook aan dat je het in ieder geval kan doen. In plaats van koppig in je afwijkende denken te blijven zitten.
we dan
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:34:15 #111
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132724544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:30 schreef Lokasenna het volgende:

Een meisje dat niet tegen dwarsheid gericht op de moderne maatschappij kan zal het toch niet kunnen vinden met de TS denk ik.
Dat lijkt me ook ja. Maar hij gaat ook met meer mensen om dan met alleen een toekomstige vriendin hoop ik voor hem. Kan geen kwaad om rare redenaties overboord te gooien als ze je belemmeren of raar laten lijken. Mits je dat kan.
we dan
pi_132724562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Meedoen met de rest maakt je wel voor het eerste gezicht minder apart. Volgens mij hebben zulke dingen wel nut. Geeft ook aan dat je het in ieder geval kan doen. In plaats van koppig in je afwijkende denken te blijven zitten.
Een excentrieke gedachtenwereld vind ik eigenlijk wel iets om trots op te zijn :@
Maar goed, het zal inderdaad niet snel meisjes aantrekken als je niet op de juiste plekken komt om gelijkgestemde mensen te ontmoeten.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:36:03 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132724599
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vind dat altijd zo'n zwaktebod: wees gewoon een schaap. Doe wat iedereen doet. Koop wat iedereen koopt. Draag wat iedereen draagt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:39:48 #114
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132724710
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vind dat altijd zo'n zwaktebod: wees gewoon een schaap. Doe wat iedereen doet. Koop wat iedereen koopt. Draag wat iedereen draagt.
Zulke dingen ontstaan omdat ze nut hebben. Sommige mensen gaan in het extreme daarin zowel naar juist alles hetzelfde en hip willen hebben of juist helemaal rebels. Ik kan me voorstellen dat je beide extremen 'zwak' vindt. Maar het uit principe niet willen hebben van een mobieltje terwijl het nuttig is, heel normaal, vrij handig voor contact met meiden en anderen e.d... Dat vind ik juist een 'zwakte' in plaats van het wel hebben van een mobieltje. Zo rebels zijn dat je zelfs niet de meest normale zaken meedoet (of mee kan doen)

En mensen die zo rebels zijn refereren ook altijd naar die mensen die normaal doen als 'schapen' alsof zij diegenen zijn die juist niet beseffen waar ze mee bezig zijn... de omgekeerde wereld in veel gevallen juist. Bedoel jou daar niet mee, maar die uitspraak wordt gewoon zo vaak gebruikt.
we dan
pi_132724773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zulke dingen ontstaan omdat ze nut hebben. Sommige mensen gaan in het extreme daarin zowel naar juist alles hetzelfde en hip willen hebben of juist helemaal rebels. Ik kan me voorstellen dat je beide extremen 'zwak vindt'. Maar het uit principe niet willen hebben van een mobieltje terwijl het nuttig is, heel normaal, vrij handig voor contact met meiden en anderen e.d... Dat vind ik juist een 'zwakte' in plaats van het wel hebben van een mobieltje. Zo rebels zijn dat je zelfs niet de meest normale zaken meedoet (of mee kan doen)

En mensen die zo rebels zijn refereren ook altijd naar die mensen die normaal doen als 'schapen' alsof zij diegenen zijn die juist niet beseffen waar ze mee bezig zijn... de omgekeerde wereld in veel gevallen juist.
Het enige waarvoor ik mijn telefoon gebruik is bellen als iemand me van de trein moet komen halen, zo nuttig en handig is het nu ook weer niet :')
pi_132724835
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je buiten de boot valt is het in ieder geval de moeite waard om te proberen. Het is toch niet zo dat je geen eigen identiteit meer hebt omdat je een beetje mee probeert te komen in de interesses en belevingswereld van anderen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:44:45 #117
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132724878
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het enige waarvoor ik mijn telefoon gebruik is bellen als iemand me van de trein moet komen halen, zo nuttig en handig is het nu ook weer niet :')
Oké ja maar de gemiddelde persoon belt en whatsapped wel wat vaker zeg maar. Je bent niet alleen op de wereld :')
we dan
pi_132724955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oké ja maar de gemiddelde persoon belt en whatsapped wel wat vaker zeg maar. Je bent niet alleen op de wereld :')
Ik val zonder uitgebreid mobiel sociaal leven niet buiten de boot in het normale sociale leven ofzo, vandaar de opmerking dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt of je wel of niet een telefoon hebt, als je er maar niet een uitgebreid statement over gaat maken tegen anderen als het ter sprake komt.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:47:32 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132724966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zulke dingen ontstaan omdat ze nut hebben. Sommige mensen gaan in het extreme daarin zowel naar juist alles hetzelfde en hip willen hebben of juist helemaal rebels. Ik kan me voorstellen dat je beide extremen 'zwak' vindt. Maar het uit principe niet willen hebben van een mobieltje terwijl het nuttig is, heel normaal, vrij handig voor contact met meiden en anderen e.d... Dat vind ik juist een 'zwakte' in plaats van het wel hebben van een mobieltje. Zo rebels zijn dat je zelfs niet de meest normale zaken meedoet (of mee kan doen)

En mensen die zo rebels zijn refereren ook altijd naar die mensen die normaal doen als 'schapen' alsof zij diegenen zijn die juist niet beseffen waar ze mee bezig zijn... de omgekeerde wereld in veel gevallen juist. Bedoel jou daar niet mee, maar die uitspraak wordt gewoon zo vaak gebruikt.
Niet perse. Zulke dingen kunnen ontstaan omdat ze nut hebben.
Het kan ook ontstaan omdat men zoveel mogelijk wil conformeren. Dat is een redelijk zwaktebod. Of het nou komt door dat men het vraagt van een kant (laten we hier zeggen: vrouwen vallen op 1 type man) of door het aanbod van een kant (er is maar 1 type man).

Mensen hebben zo lang zonder mobiel geleefd, het is echt geen noodzaak. Heb jarenlang zonder gedaan, gewoon omdat ik het onzin vond. Ik hoef niet 24 uur per dag bereikbaar te zijn. Ik hoef niet op ieder moment van de dag de meest onzinnige rommel te delen met vrienden. Hoe vaak heb je nou helemaal een mobiel nodig?

Dat het de afgelopen 10 jaar normaal is geworden om een mobiel te hebben en de afgelopen 3 jaar normaal is geworden om een smartphone te hebben, wil niet zeggen dat iedereen daar aan mee moet doen. Maar als je daar bewust niet aan meedoet, hoor je er niet meer bij. Dan kijkt men op je neer. Kan aan mij liggen, maar dat slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:47:48 #120
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132724977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik val zonder uitgebreid mobiel sociaal leven niet buiten de boot in het normale sociale leven ofzo, vandaar de opmerking dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt of je wel of niet een telefoon hebt, als je er maar niet een uitgebreid statement over gaat maken tegen anderen als het ter sprake komt.
En dat doet TS juist wel en daarom pikte ik dat er juist ook uit om over te praten.
we dan
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:49:08 #121
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132725026
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet perse. Zulke dingen kunnen ontstaan omdat ze nut hebben.
Het kan ook ontstaan omdat men zoveel mogelijk wil conformeren. Dat is een redelijk zwaktebod. Of het nou komt door dat men het vraagt van een kant (laten we hier zeggen: vrouwen vallen op 1 type man) of door het aanbod van een kant (er is maar 1 type man).

Mensen hebben zo lang zonder mobiel geleefd, het is echt geen noodzaak. Heb jarenlang zonder gedaan, gewoon omdat ik het onzin vond. Ik hoef niet 24 uur per dag bereikbaar te zijn. Ik hoef niet op ieder moment van de dag de meest onzinnige rommel te delen met vrienden. Hoe vaak heb je nou helemaal een mobiel nodig?

Dat het de afgelopen 10 jaar normaal is geworden om een mobiel te hebben en de afgelopen 3 jaar normaal is geworden om een smartphone te hebben, wil niet zeggen dat iedereen daar aan mee moet doen. Maar als je daar bewust niet aan meedoet, hoor je er niet meer bij. Dan kijkt men op je neer. Kan aan mij liggen, maar dat slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
Wat is er zwak aan conformeren/aanpassen precies? Voor zover ik weet betekent dat niet dat je je hele identiteit opgeeft ofzo. Gewoon dat je je kan aanpassen en dat ook doet waar dat gewenst is of voor jou nut heeft op een bepaalde manier...
we dan
pi_132725030
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En dat doet TS juist wel en daarom pikte ik dat er juist ook uit om over te praten.
Hij heeft om mee te beginnen al geen vrienden, hij kan beter daar moeite in steken in de echte wereld dan een mobiel kopen waar hij op dit moment niets mee kan vanwege zijn gebrek aan een sociaal leven :')
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:49:25 #123
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132725039
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je buiten de boot valt is het in ieder geval de moeite waard om te proberen. Het is toch niet zo dat je geen eigen identiteit meer hebt omdat je een beetje mee probeert te komen in de interesses en belevingswereld van anderen.
Ik denk dat het enorm veel zegt over mensen die daardoor geen contact met je willen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
pi_132725044
Niet het hele topic gelezen want omg, wat kan jij zeuren. :')

Doe DAAR wat aan. Niks zo onaantrekkelijk als een 'ja maar'der. Je wilt iets of je wilt het niet. Kom van die aars af en doe er wat aan zeg. Neem sowieso een mobiel, is echt idioot om daar 'uit principe' niet in mee te gaan, dan houd je alleen hippies over.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:50:25 #125
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132725090
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij heeft om mee te beginnen al geen vrienden, hij kan beter daar moeite in steken in de echte wereld dan een mobiel kopen waar hij op dit moment niets mee kan vanwege zijn gebrek aan een sociaal leven :')
Kan hij in ieder geval een telefoonnummer geven als hij wel een keer een meid ontmoet en dat zij hem dan niet direct extra raar vindt.. Maar goed ja er zijn wel meer zaken aan de hand ja dat ontken ik ook niet nee.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')