Ik heb dit overwogen ja, maar ik denk dat ik juist ongelukkiger zou zijn, mischien mezelf wel opgezadeld zou voelen met iets wat ik eigenlijk niet zou willen. Ik wil geloven dat ik.. door mijn al dan niet falen behoed ben voor dingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef RetepV het volgende:
Ik las laatst iets van een bekend persoon. Hij zei dat hij spijt had dat hij altijd alleen maar interesse had gehad voor vrouwen die iets te zeggen hebben, intelligente vrouwen. Hij zei dat hij gewoon een 'airhead' had moeten kiezen die hem als 'daddy' zag, kinderen moeten maken, er verder niks van verwachten, en zo misschien gelukkiger was geweest.
Zelfs zou ik 'domme vrouwen' aanvaarden weet ik nog niet waar ik ze naast kroegen en clubs zou kunnen tegenkomen, dat is het kernpunt. Maar dan nog zijn het meestal mensen met dikke psychische kronkels/alcoholisten/ikwilniksbehalvelolhebbuh types of doortrapten.quote:Ik denk dat je te veel 'gelijk' wil zijn in de relatie. Accepteer gewoon dat die meisjes dommer zijn dan jij, speel de papa, laat ze in de waan dat ze het goed doen, doe met ze wat je wil. Maar vraag alleen dingen van ze die ze kunnen. Want als je meer vraagt, dan weten ze het niet meer en houden ze het niet vol. Zoek steun ergens anders.
Ik heb echt geen probleem met een fuckbuddy hebben hoor, maar zoals ik al zei; hoe kom ik er een tegen. Ik kom gewoonweg niemand tegen, het is bizar.. Als er morgen in de stad een meid op me afstapt en tegen me zegt "hey ik vind je er echt leuk uitzien heb je zin om wat te drinken ergens" dan zeg ik meteen ja. (zolang ze niet dik is trouwens, is tegenwoordig mn enige vereiste) hoeft ze geen 8 of hoger voor te zijn.) maar het gebeurd gewoon niet.quote:Laat het duidelijk zijn dat 'ergens anders steun zoeken' inderdaad kan betekenen dat je buiten de deur neukt. Maar er zijn andere mogelijkheden: psycholoog, goede vriend, etc.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
het kan het beste blijven bij snachts om 4 uur whatsappen uit verveling wat ik niet doe want ik heb (voor degenen die me niet kennen) geen mobiel en die neem ik ook niet punt.
Waarom? Een type die veel verwacht in dat opzicht is toch niets voor hem. Iemand die minder om geld geeft, net als hij graag buiten is en simpel leeft enz. zal met een gebrek aan geld weinig moeite hebben. Je kan zoveel leuke dingen doen samen zonder iets uit te geven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:01 schreef japiedevlugge het volgende:
Waarom wil je geen mobiele telefoon dan. Je maakt het jezelf (onnodig?) moeilijk lijkt het.
En verder leek me geld toch een issue. Als je voor een relatie wil gaan dan zijn er heus wel vrouwen die geen kinderen willen. Maar normaal rond komen willen de meeste mensen wel.
Als je geldsituatie tijdelijk is dan is het ook nog prima, maar was je niet van plan daar wat aan te veranderen dan zou ik dat eens heroverwegen.
Geen mobiele telefoon hebben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nou ben ik een vent, maar als ik vrouw was zou ik aardig op onderstaand afknappen.
[..]
? Dat hij geen mobiel heeft? WTF? Jij bent helemaal geen vent en ook geen vrouw. Jij bent een slaaf. Eentje die een mobiel neemt, alleen maar omdat zijn vrouw dat wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nou ben ik een vent, maar als ik vrouw was zou ik aardig op onderstaand afknappen.
[..]
Meer het geforceerd afstand nemen van iedere verandering, al levert dat enorme praktische beperkingen op. Als mensen zo principieel zijn dan is er vaak niet mee te praten. Of misschien ben ik dan oppervlakkig, maar dan ben ik gelukkig in mijn oppervlakkigheid en niet ongelukkig in mijn koppigheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
? Dat hij geen mobiel heeft? WTF? Jij bent helemaal geen vent en ook geen vrouw. Jij bent een slaaf. Eentje die een mobiel neemt, alleen maar omdat zijn vrouw dat wil.
Dus je denkt dat vrouwen af zouden knappen op dat ik geen mobiel gebruik? :squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Absoluut, dan zoek je maar een ander (no sarcasm)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Zou jij er andersom ook op afknappen als een vrouw geen mobieltje heeft?
met ADD ja, asperger heb ik me wat bij ingelezen en ik herken daar heel veel van, maar sommige dingen ook weer niet zoals dat ik echt wel sarcasme en emotie kan herkennen bij mensen, maar ik kan weer moeilijk meegaan in oppervlakkigheden zoals 'heeey wat leuk je te zien' etc.. dat komt op mij heel onecht en vreemd over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:01 schreef Seam het volgende:
Ben je ooit gediagnosticeerd met ADD en Asperger dan?
Ja, je beperkt jezelf en anderen (naasten) er nogal mee en het geeft schijn van koppigheid, en/of een enorme afkeer tegen techniek/moderne communicatie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus je denkt dat vrouwen af zouden knappen op dat ik geen mobiel gebruik? :s
Wel een beetje sneu om iemand die je leuk vindt te laten lopen om een mobiele telefoon...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Absoluut, dan zoek je maar een ander (no sarcasm)
En aangezien ze dan vast van mening zijn dat ze beter verdienen, hoeft er ook niet meer om gevochten te worden.
2 redenen, eerste is dat ik extreem zwart wit ben, zo ben ik ook vegetarisch door dezelfde zwart witheid. Als iets me (wellicht trauma ? geen id) een onprettige herinnering geeft ben ik er voor lange tijd of mischien wel voor altijd helemaal tegen. Laatste keer dat ik een mobiel had was ik nog 18, was een sagem. Heb em nog maar doet het natuurlijk niet meer. koelkastje zeg maar, kon er nieteens achtergrondjes op hebben kon alleen smsen en bellen. Had em van mn vader gekregen en die overleed toen en enige wat ik nog van em had waren voicemails, die ik nu ook niet meer kan horen want dat stond blijkbaar op een server oid, weet niet hoe dat werkt. Daarnaast kwam ik mn ware grote liefde eens tegen in leeuwarden, mn tel nr gegeven, ze zou me bellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:01 schreef japiedevlugge het volgende:
Waarom wil je geen mobiele telefoon dan. Je maakt het jezelf (onnodig?) moeilijk lijkt het.
En verder leek me geld toch een issue. Als je voor een relatie wil gaan dan zijn er heus wel vrouwen die geen kinderen willen. Maar normaal rond komen willen de meeste mensen wel.
Als je geldsituatie tijdelijk is dan is het ook nog prima, maar was je niet van plan daar wat aan te veranderen dan zou ik dat eens heroverwegen.
Tja, that's life meid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu om iemand die je leuk vindt te laten lopen om een mobiele telefoon...
Dat is waar. Je zal ook niet de enige zijn. Maar ik geloof nooit dat je iemand dan echt de moeite waard vond om te beginnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Tja, that's life meid.
Er zijn mensen om mindere dingen afgewezen.
geen slechte ideeen maar joggen houd ik niet van, wandelen wel.. maar wil niet te boek komen te staan als 'die rare vent die wat rondloopt en vrouwen aanspreekt' hier in de buurt :/ , ik heb liever geen vrouw die al kinderen heeft, kan ik daar voor gaan zorgen en opdraaien en dan heb je de ex nog die er ook als zijvleugel bij komt kijken en mischien weer niet fijn vind dat ik daar in huis kom etc etcquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:16 schreef RetepV het volgende:
Maar ja. Nog geen antwoord op je vraag.
Wat je zou kunnen gaan doen is:
Ga buiten joggen. Gewoon in je eigen buurt. Onderweg kom je mensen tegen. Als je een leuk meisje een paar keer tegen gekomen bent, kun je haar aanspreken. Afhankelijk van welke buurt je woont, zal ze nog vrijgezel zijn of gescheiden met kinderen zijn.
De vrouwen die gescheiden zijn en kinderen hebben, zijn 'blijvers'. Die zijn inmiddels van hun hoge troon af gevallen, zien de realiteit, en snappen veel beter waar het in het leven om gaat. Mogelijk wil ze je niet, tenslotte weet ze een stuk beter wat ze wel en niet wil, maar je hebt in ieder geval een kans. Als ze je dan wel wil, dan zit je gebakken.
Nou ik ben liever gewoon mezelf, ik speel niet graag met mensen. Wel op fok met mn typetjes maar ik ben hier verder serieus, in het echte leven kan ik slecht tegen onoprecht gedrag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:22 schreef RetepV het volgende:
Misschien is dat de oplossing BaajGuardian... Gewoon jezelf slaafs opstellen.
De gehele geschiedenis van de mens heeft men geen mobieltje gehad, ik beperk me niet, ik sluit me niet af van mensen, mensen sluiten zich af van mij als ze liever in dat bakje kijken dan met mij in gesprek gaan terwijl ik recht voor ze sta. Zo denk ik erover iig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja, je beperkt jezelf en anderen (naasten) er nogal mee en het geeft schijn van koppigheid, en/of een enorme afkeer tegen techniek/moderne communicatie.
Dat was 15 jaar geleden misschien niet zo erg..
Dat zou wel de achterlijkste reden zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ze knappen af op je gedrag en persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is om eerlijk te zijn wel een hoge hindernis voor mij als een meisje zo'n smartphone ding heeft met plat scherm en daar dan in vegen met de vingers oid om tabbladen te openen etc, wat een afleiders zijn die dingen ;l heb liever dat een meisje.. ok ok vrouw dus.. met haar hoofd bij mij is als ik met haar praat/afspreek/bezoek/weetikhet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou wel de achterlijkste reden zijn.
Begrijp ik. Het is ook echt niet normaal zoals iedereen met die dingen bezig is. Zelfs op feestjes kunnen ze dat ding niet even wegleggen. Ik vind het asociaal vaak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is om eerlijk te zijn wel een hoge hindernis voor mij als een meisje zo'n smartphone ding heeft met plat scherm en daar dan in vegen met de vingers oid om tabbladen te openen etc, wat een afleiders zijn die dingen ;l heb liever dat een meisje.. ok ok vrouw dus.. met haar hoofd bij mij is als ik met haar praat/afspreek/bezoek/weetikhet.
Ik vind het best; mensen sluiten zich dus af van jou, jij hebt gelijk & einde discussie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gehele geschiedenis van de mens heeft men geen mobieltje gehad, ik beperk me niet, ik sluit me niet af van mensen, mensen sluiten zich af van mij als ze liever in dat bakje kijken dan met mij in gesprek gaan terwijl ik recht voor ze sta. Zo denk ik erover iig.
Je kunt ook overdrijven he... doe ff niet zo hostile..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik vind het best; mensen sluiten zich dus af van jou, jij hebt gelijk & einde discussie.
Wat heeft het jou opgeleverd?
Met die mensen valt best te praten. Maar je moet met argumenten komen die kloppen. Je kan niet bewijzen dat jouw hele redenering beter is dan die van een ander door 1 ding van die redenering te bewijzen. Je moet de hele redenering bewijzen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Meer het geforceerd afstand nemen van iedere verandering, al levert dat enorme praktische beperkingen op. Als mensen zo principieel zijn dan is er vaak niet mee te praten. Of misschien ben ik dan oppervlakkig, maar dan ben ik gelukkig in mijn oppervlakkigheid en niet ongelukkig in mijn koppigheid.
Moet je ze ook wel eerst aanspreken he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me inderdaad af hoe mensen andere mensen ontmoeten.
Dingen als terrasjes, kroegen en sport lijken echt totaal niet te werken. Iedereen is daar of volledig met zichzelf bezig, met hun vrienden of met hun partner. Nog nooit iemand op die manier ontmoet.
En dat was juist wat me altijd verteld werd, doe ik dat allemaal en inderdaad helemaal niks gewoon. ;[quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dingen als terrasjes, kroegen en sport lijken echt totaal niet te werken. Iedereen is daar of volledig met zichzelf bezig, met hun vrienden of met hun partner. Nog nooit iemand op die manier ontmoet.
Entitled monsters I tell youquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:09 schreef RetepV het volgende:
Tja, in mijn ervaring is het probleem simpelweg de mentaliteit van Nederlandse vrouwen.
Ik heb deze problemen gewoon niet met bijvoorbeeld Russische vrouwen (of noem het Oost-Europese vrouwen). Daar heb ik echter weer een ander probleem mee, namelijk dat ze veel toelaten, maar je ook duidelijk op je plaats weten te zetten.
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zelfs de meest domme nog denkt dat ze slim is en 'beter verdient'.
Met Russische vrouwen is dat anders. Die hebben gewoon een plan. En als jij daar niet in past, dan is het 'even goede vrienden', maar is het over.
De meeste Nederlandse meisjes zijn gewoon over het paard getild. Als ze jong zijn en een relatie beginnen, dan denken ze steevast dat de jongen die ze gekozen hebben 'het gaat maken, desnoods met mijn hulp'. En des te ouder ze worden, des te hoger hun eisen worden, want des te meer afwijzingen, des te meer ze een goede man 'verdient'.
Compleet van de pot gerukt.
Goh. Lekker geëmancipeerd weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef Seam het volgende:
Moet je ze ook wel eerst aanspreken he.
Of ze staan gewoon niet open, of ik ben gewoon te lelijk. Kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dat was juist wat me altijd verteld werd, doe ik dat allemaal en inderdaad helemaal niks gewoon. ;[
speeddaten lijkt mij trouwens ook weer te geforceerd verder..
edit: ik doe kroegjes niet trouwns.
Dat ligt meer aan je uitstraling/uiterlijk of de plaats waar je je ze aanspreekt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh. Lekker geëmancipeerd weer.
Zelfs als je ze aanspreekt, gaan ze daarna weer verder met hun telefoon of met hun vrienden.
Het is me één keer gelukt om leuk contact te hebben met iemand die ik zo heb ontmoet en dat was 10 jaar geleden.
Maar dat die vrouw er verder ook niks aan deed, geeft al aan dat zij hem ook niet de moeite waard vond om te beginnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is waar. Je zal ook niet de enige zijn. Maar ik geloof nooit dat je iemand dan echt de moeite waard vond om te beginnen.
Daarom dus joggen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
geen slechte ideeen maar joggen houd ik niet van, wandelen wel.. maar wil niet te boek komen te staan als 'die rare vent die wat rondloopt en vrouwen aanspreekt' hier in de buurt :/ ,
Je hoeft het niet als frustratie van mijn kant te zien, maar ik probeer de angel uit de welles-nietes discussie te trekken en aan te tonen dat je, al heb je misschien gelijk (wat je volgens mij niet hebt maar daar gaat het niet om), het je meer kost dan oplevert en dat wanneer je een beetje meebuigt, dat veel kan opleveren. Ik reageer in je topic om jou te laten zien hoe ik het zie, niet om er zelf gelukkig van te worden, jij wekt de indruk wel een soort geluk te zoeken en in dat kader geef ik mijn reactie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven he... doe ff niet zo hostile..
In werkelijkheid zijn de meeste mensen getrouwd met hun jeugdliefde die ze op school hebben ontmoet. En omdat ze samen zijn opgegroeid hebben ze dezelfde achtergrond en gaat het goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |