quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
super leukheb al mooi last van kriebels hihi
Later Nikkiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
ff de oudste van mn oppaskids ophalen van schooltot straksss
Todo lijstjes zijn ook kutquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jamijn todolist voor de komende twee dagen is vier pagina's lang. Het is dus al mislukt voordat ik eraan begonnen ben
lijstjes helpen bij mij niet.. ja als geheugensteuntje.. als k lijstje maak zie ik er ook net zo snel vanaf ze te volbrengen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Todo lijstjes zijn ook kutDrie-minuten regel is beter: Kan je iets nu binnen drie minuten doen? Dan gelijk even doen. Kan het niet (omdat het langer duurt of je moet wat anders doen) dan in een agenda zetten op een dag en tijdstip waar je wel ruimte hebt. Niet op een lijst zonder deadlines, streefdata of volgorde qua prioriteit
Nu al jeuk, zou maar snel ff langs de dokter een zalfje halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
super leukheb al mooi last van kriebels hihi
quote:
mijn todolist is als dat laatstequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Todo lijstjes zijn ook kutDrie-minuten regel is beter: Kan je iets nu binnen drie minuten doen? Dan gelijk even doen. Kan het niet (omdat het langer duurt of je moet wat anders doen) dan in een agenda zetten op een dag en tijdstip waar je wel ruimte hebt. Niet op een lijst zonder deadlines, streefdata of volgorde qua prioriteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |