waarom zouden ze niet gewoon normale ondernemers , boeren en groothandelaren worden bij een legalisatie ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
De waarheid is dat er in Nederland tienduizenden mensen/gezinnen hun inkomen halen uit de handel in drugs. Geld waar ze nauwelijks iets voor hoeven te doen, behalve risico lopen.
Zodra drugs legaal worden is er niets meer aan te verdienen en zullen deze figuren andere manieren zoeken om aan snel geld te komen.
Winkelovervallen, straatroof, autodiefstal en dat in aantallen die voor de staat totaal onbeheersbaar zijn.
Word Denver nu het Amsterdam van de states ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:42 schreef heiden6 het volgende:
Recreational Marijuana Shops Open In Colorado
Na beëindiging van de drooglegging ging een derde andere illegale dingen doen, een derde ging legaal alcohol stoken of verhandelen en een derde ging andere legale dingen doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
waarom zouden ze niet gewoon normale ondernemers , boeren en groothandelaren worden bij een legalisatie ?
Omdat er veel minder geld in om zal gaan als het legaal is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
waarom zouden ze niet gewoon normale ondernemers , boeren en groothandelaren worden bij een legalisatie ?
Als we nou banken verbieden en drugs legaliseren?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat er veel minder geld in om zal gaan als het legaal is.
Er is dan simpelweg te weinig geld in de markt om iedere crimineel een eerlijk bestaan te geven.
Bovendien is het slechts een kwestie van tijd tot de legale drugs bij de drogist of de tabakswinkel te koop zijn.
Dan schieten ze jou kapotquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als we nou banken verbieden en drugs legaliseren?
De bankiers of de dealers?quote:
De voormalige delers, die gaan geen wekker zetten om 's morgens naar de baas te gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De bankiers of de dealers?
Dat is na de drooglegging ook niet gebeurd en ik heb toch geen dochters.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De voormalige delers, die gaan geen wekker zetten om 's morgens naar de baas te gaan.
Die bellen 's avonds aan en nemen je geld en je dochter mee terwijl jij in de hal ligt te kreperen
Dat is nu precies wat er wel gebeurd is na de drooglegging.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is na de drooglegging ook niet gebeurd en ik heb toch geen dochters.
quote:The Mafia took advantage of prohibition and began selling illegal alcohol. The profits from bootlegging far exceeded the traditional crimes of protection, extortion, gambling and prostitution. Prohibition allowed Mafia families to make fortunes
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Mafiaquote:After prohibition ended in 1933, organized crime groups were confronted with an impasse and needed other ways to maintain the high profits they had acquired throughout the 1920s.
Dus omdat een verbod de georganiseerde criminaliteit vooruit hielp, wil jij dat handhaven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat er wel gebeurd is na de drooglegging.
Toen is de Amerikaanse mafia overgegaan van illegale drankhandel naar georganiseerde harde criminaliteit
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Mafia
Lees je eigen beweringen nog eens na aub...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus omdat een verbod de georganiseerde criminaliteit vooruit hielp, wil jij dat handhaven.
Duidelijk
Net zoals na de drooglegging. Ik waag het er op. Ff Opstelten dumpen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lees je eigen beweringen nog eens na aub...
Bovendien, IK wil niets.
Mijn stelling is dat de overheid het verbod op drugs handhaaft om te voorkomen dat duizenden kleine drugshandelaren die alleen maar gewend zijn aan snel en makkelijk geld verdienen los gaan op "de brave burger" die totaal onvoorbereid is op een golf van harde criminelen.
Nu speelt dit circuit zich af in een beperkte kring die door de overheid te overzien is.
Na legalisatie knalt die kring uit elkaar en regent neer op de 'gewone' maatschappij.
Ik geef je weinig kans. Voorlopig nog geen dagelijks shot uit de AH to goquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net zoals na de drooglegging. Ik waag het er op. Ff Opstelten dumpen.
Onzin. Als dat zo was dan zou het allang gelegaliseerd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:58 schreef popolon het volgende:
14 Ways Marijuana Legalization Could Boost The Economy
De voordelen zijn ZOVEEL groter dan de nadelen. Bring it on!
Wat verschrikkelijk naïef dit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lees je eigen beweringen nog eens na aub...
Bovendien, IK wil niets.
Mijn stelling is dat de overheid het verbod op drugs handhaaft om te voorkomen dat duizenden kleine drugshandelaren die alleen maar gewend zijn aan snel en makkelijk geld verdienen los gaan op "de brave burger" die totaal onvoorbereid is op een golf van harde criminelen.
Nu speelt dit circuit zich af in een beperkte kring die door de overheid te overzien is.
Na legalisatie knalt die kring uit elkaar en regent neer op de 'gewone' maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |